Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk en blødning ved dobesøk klokken 18 i kveld. (altså, naturmåten funka ikke...) Og nå lurer jeg veldig da!! Skal jeg telle dette som at imorgen er første blødningsdag?? :klo: Det var ikke heeeeelt perfekt, friskt blod, men det var endel på papiret. Pluss at nå (19.30-ish) kom det mer i do.

Aaaaah!! Jeg syns det virker rart å begynne med piller i kveld. SYns det virker mer riktig å begynne i morgen tidlig. Men jeg veeeeet ikke!! Er jo ingen på telefon eller mail nå... :sukk:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på kvelden ved forrige fryseforsøket mitt :) Så det er bare å hive innpå en pille :jepp:

Heldige du som er i gang :) , jeg vil også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pusilus skrev (På 2.3.2011 den 18.47):

Jeg begynte på kvelden ved forrige fryseforsøket mitt :) Så det er bare å hive innpå en pille :jepp:

Heldige du som er i gang :) , jeg vil også :Nikke:

Ååååå, jeg vet ikke! :grine: Jeg har aldri fått mens på kvelden før og jeg er ikke sikker på om det er friskt blod og, ja, jeg vet virkelig ikke!

Fikk du beskjed om å begynne på kvelden?

Det føles mer naturlig å begynne på morgenen, det gjør det litt lettere å telle antall dager..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker på om det er mensen, så venter du til i morgen for å se om den kommer ordentlig i gang :jepp: Det er ulike prosedyrer fra klinikk til klinikk, og jeg har lest at det er noen som ikke starter på progynova før dag 3.

Så min konklusjon er at du ikke gjør noe gale hvis du venter til i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pusilus skrev (På 2.3.2011 den 20.17):

Hvis du er usikker på om det er mensen, så venter du til i morgen for å se om den kommer ordentlig i gang :jepp: Det er ulike prosedyrer fra klinikk til klinikk, og jeg har lest at det er noen som ikke starter på progynova før dag 3.

Så min konklusjon er at du ikke gjør noe gale hvis du venter til i morgen ;)

Sant! Puh! Dette er ufattelig slitsomt egentlig...!

Da venter jeg til i morgen! Har jo sendt mail og sagt at jeg venter til i morgen, i den tro at det ikke kan ha så mye å si fra eller til, men man blir jo litt stressa da...

boobla skrev (På 2.3.2011 den 20.17):

Hei! ;) Ser du har dagbok! :) D er en fin måte å lufte tankene på.. :klemmer:

Ja dagbok har jeg hatt en stund nå! :nigo: Luftet MAAAANGE tanker her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

honning skrev (På 3.3.2011 den 15.19):

Nå er første pille inntatt? Har du snakka med de på klinikken?

:klemmer:

To første ble inntatt i morges ja! :jepp: Og kveldens ene er tatt nå. :)

Sendte mail i går kveld og en ny idag hvor jeg meldte fra om mens, og fikk svar utpå dagen. De sa jeg hadde gjort det helt riktig og ventet med pillestart til idag! :)

Blir UL kontroll den 14.3 klokken 1045!

boobla skrev (På 3.3.2011 den 17.27):

:duskedame: Håper dette går veien for deg :)

Tusen takk! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse
  boobla skrev (På 15.3.2011 den 16.04):

:lete:

Jeg lever! :nigo: UL i går gikk braaaa! Grønt lys! :nigo: skal ringe imorgen 1115 og høre om noen av eggene mine har klart tiningen...*bite negler* så vi krysser alt og banker i bordet for at det blir innsetting imorgen!! :strix:

Begynt på crinone igjen også...noe klin..:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...