Redbird Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #1481 Del Skrevet 11. februar 2011 Progynovaen koster 105,- Jeg bruker Urogestan i stedet for Crinone, det er et progesteron preparat det også. Jeg forventer neste mens 8-9 mars. Du da? Ah fint, ikke så dyr da. Er Urogestan piller? Guuuud som jeg gjerne skulle ha sluppet Crinone, det er jo noe skikkelig eeeeeekkelt skvip!! Oppdaget det da TR kom. æsj æsj!! Jeg forventer nok mens rundt da jeg også! Om syklusene mine holder seg slik de har gjort så kanskje rundt helga 4-5-6, men regner med at den kanskje er blitt litt forskjøvet, så da kan det se ut som om vi er på akkurat samme spor! Gjør du behandlingen på Riksen? Jeg husker ikke om du har sagt det tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. februar 2011 #1482 Del Skrevet 11. februar 2011 Urogestan er kapsler/stikkpiller. Det er litt klisj med de også, men jeg synes de er bedre enn crinonen. Crinonen er jo som pappmassje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. februar 2011 Forfatter #1483 Del Skrevet 11. februar 2011 Haha!! Ja, sant! Eller cottage cheese! SPESIELT nasty nå som jeg fikk blødninger igjen. Store ekle cottage cheese klumper, er ikke det et LEKKERT bilde?? Ufattelig hvor god plass det er oppi der. Å...æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. februar 2011 Forfatter #1484 Del Skrevet 16. februar 2011 Progynova er hentet. Så da er det bare å vente på neste syklus og krysse fingre og tær atter en gang! Tror Manden var ganske så fornøyd da han endelig fikk mulighet til litt natt til mandag. For det er jo sååå synd på han! En hel måned siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 19. februar 2011 #1485 Del Skrevet 19. februar 2011 Haha, ja det er jo forferdelig synd på de mannfolka om det ikke blir noe på de en periode Krysser fingre og tær for deg i neste syklus jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. februar 2011 #1486 Del Skrevet 21. februar 2011 Hyggelig å hilse på i dag Du var mye høyere enn jeg hadde sett for meg Tydelig at Goffern likte deg!! Sjeldent han blir så glad for å se andre enn meg og mannen, faktisk. Skjønner godt hvis det er litt sårt for deg å hilse på babyer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1487 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) Jeg fikk idag besøk på jobb av verdens peneste dame *peke på Pupsilure!!* Hyggelig å hilse på i dag Du var mye høyere enn jeg hadde sett for meg Tydelig at Goffern likte deg!! Sjeldent han blir så glad for å se andre enn meg og mannen, faktisk. Skjønner godt hvis det er litt sårt for deg å hilse på babyer også Det var kjempehyggelig å hilse på deg også! Selv om du kanskje kom på en av mine dårligere dager. hehe. Men det var veldig hyggelig å få besøk, det hjalp på humøret! Og Goffern hjalp masse med sitt nyyyyydelige smil! Kjære vene, det varmet langt inni sjela å se det ansiktet altså Det var ikke sårt i det hele tatt, babyer (og spesielt solstråler som Goffel!) er bare morro og sprer bare masse varme og glede. Du var faktisk lavere enn jeg trodde! Men gåd dam du er jo så PEN!!!! Og der sto jeg og følte meg skikkelig ekkel med månedens verste hud og i det hele tatt... :dåne: ** Fikk en VELDIG oppløftende mail nå! Fikk helt panikk i går, på dag 14, når jeg blødde ved et par dobesøk! Det ble tårer, panikk og mail til kvinneklinikken, siden de ikke har telefontid på søndager... Men i morges fikk jeg svar om at det sikkert bare var en "mellomblødning" pga eggløsning og at det ikke var noe å bekymre seg for. Jeg svarte at det har jeg aldri hatt før og jeg var litt redd. Svaret nå var: "Ingenting farlig! Du har nok en litt kraftigere eggløsning nå pga hormoner og da blør det gjerne litt når eggsekkene sprekker. Dere får prøve naturmåten denne måneden så skjer det kanskje et lite mirakel! :-)" HERREGUD det gjorte utslag på humøret mitt! Kroppen min er ikke ødelagt allikevel! Endret 21. februar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. februar 2011 #1488 Del Skrevet 21. februar 2011 Neimen, nå får du gi deg!! Ikke er jeg så pen,(følte meg ganske stygg jeg også i dag) og Goffel syntes helt tydelig at du var veldig pen og fin å se på Men tusen takk for komplimentet Kjempebra med gode nyheter da Dere får stå på å prøve på hjemmelaget baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. februar 2011 #1489 Del Skrevet 21. februar 2011 Så godt at du ble beroliget Jeg kan bare si at jeg hadde sinsyke mengde med EL-slim første EL etter det som skjedde i januar :dåne: , og da var det også blodspor. Ble nysgjerrig på pupsilure og Groffen nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. februar 2011 #1490 Del Skrevet 21. februar 2011 Så flotte nyheter da Dere får bare holde på så kanskje klarer dere det på egenhånd Hvilke dager er de viktige dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. februar 2011 #1491 Del Skrevet 21. februar 2011 Så godt at du ble beroliget Jeg kan bare si at jeg hadde sinsyke mengde med EL-slim første EL etter det som skjedde i januar :dåne: , og da var det også blodspor. Ble nysgjerrig på pupsilure og Groffen nå jeg Groffen Han har mange rare kallenavn men dette var nytt Vi er ikke så veldig spennende egentlig Men du kan godt titte innom boka mi, hvis du vil Har sniklest litt i din gamle, og er fryktelig lei meg for det du måtte oppleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #1492 Del Skrevet 21. februar 2011 Neimen, nå får du gi deg!! Ikke er jeg så pen,(følte meg ganske stygg jeg også i dag) og Goffel syntes helt tydelig at du var veldig pen og fin å se på Men tusen takk for komplimentet Kjempebra med gode nyheter da Dere får stå på å prøve på hjemmelaget baby Jo du er pen! Er det en oppskrift på den perfekte huden din eller?? For jeg vil gjerne ha litt av den. Så godt at du ble beroliget Jeg kan bare si at jeg hadde sinsyke mengde med EL-slim første EL etter det som skjedde i januar :dåne: , og da var det også blodspor. Ble nysgjerrig på pupsilure og Groffen nå jeg Men dette var ikke bare spor, dette var skikkelig blod. Naturligvis ikke mens-mengder, men nok til at det skremte meg. Har spottet mørkebrunt idag. Vet jo at det sikkert ikke er noe mer enn det sykesøster sa, men skummelt fordet... Nå skal det sies at på lørdag kjente jeg den tunge følelsen i eggstokkene, slik jeg gjorde rett før uttak, så da er det nok ennå mer sannsynlig at det er pga eggløsning og eggsekker som sprekker! All grunn til å være nysgjerrig på pupsi og...groffen? for de to er begge like sjarmerende, søte og veldig, veldig koselige mennesker! Så flotte nyheter da Dere får bare holde på så kanskje klarer dere det på egenhånd Hvilke dager er de viktige dagene? Tja, si det. Her har jeg ikke telt, testet eller sjekket noenting, så om sykesøster mener at EL er i anmarsj nå og at jeg blør pga sprukkede eggsekker, så kjører vi på vi! Fikset en runde nå etter jobb! hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. februar 2011 #1493 Del Skrevet 22. februar 2011 Vet du hva, det er faktisk en oppskrift, og den kommer her, det er 10 enkle trinn 1: gå inn på eBay.com 2: søk opp GloMinerals Medium Beige 3: kjøp den billigste du finner 4: smør deg med tålmodighet i et par ukers tid 5: sjekk postkassen så fort postmannen kommer hver dag 6: riv av papiret når den endelig kommer 7: rens huden med Dermalogica Special Cleansing Gel 8: smør huden med Dermalogica Active Moist 9: påfør foundationen med svampen som følger med 10: gå ut og se flott ut! Seriøst, jeg har ikke fin hud!! Det er kun pga sminken! Er veldig rød i ansiktet, ujevn hudfarge, og noen urenheter. Store porer har jeg også. Har brukt den samme i 5 år nå, har ikke vurdert å bytte engang, for den er akkurat slik man ønsker foundation skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. februar 2011 #1494 Del Skrevet 22. februar 2011 Litt dårlig på lesingen her, bokstaver bytter plass når jeg bare skummer Kan jo også skylde på at en jeg kjente da jeg var liten ble kalt groffen Det er bare å kjøre på nå redbird-snuppa hør på damen i telefonen. Hvis ikke det funker på gamlemåten nå, så har vi jo begge to noen søte små som kan tines i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #1495 Del Skrevet 23. februar 2011 Takk for tips Pupsi!!! Da får jeg bare vente...til jeg ikke er så blakk lenger. Ja her kjører vi på pusilus! Mandag kveld og i går kveld. Om ikke for annet, så får Manden tilfredstilt en skikkelig kløe Jeg kan fint gå i laaaang tid uten jeg, men det kan ikke han! Og du har helt rett, vi har våre søte små, som skal tines, overleve, settes på plass og vokse seg store og nydelige, så vi kan bli mamma'er sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. februar 2011 #1496 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er klar for et frysegull Håper for all del at det går denne gangen, og at det blir et levende nurk i armene våre i des/jan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 27. februar 2011 #1497 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei Redbird! Nå har jeg brukt søndagsmorgenen på å lese gjennom hele dagboken din, og vil bare gi deg en Synes dere er sterke altså! Og det er flott å se hvor flinke dere er til å lene dere på hverandre. Håper veldig at det blir deres tur nå. Det fortjener dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #1498 Del Skrevet 27. februar 2011 Hei Sort Pastill og velkommen til boka mi! Det er hyggelig med nye fjes! Tror ikke vi føler oss så veldig sterke..vi har hatt noen sammenbrudd, men vi er heldigvis blant de heldige, hvor motgang gjør oss sterkere - sammen! Tusen takk for gode ord, håper dere slipper å gå like lenge som oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 28. februar 2011 #1499 Del Skrevet 28. februar 2011 Takk for det! Nei, jeg skjønner at ikke dere føler dere sterke alltid, og det skal dere jo ikke heller da. Man har lov til å være liten og fryktelig lei seg når man går gjennom slike ting. Men det er veldig flott at dere kan gå gjennom det sammen, og ikke hver for dere, innekapslet i hver sin sorg. Håper også vi slipper det selvsagt, men om det skulle skje så er det godt å se all den støtten og oppmuntringen man kan få fra andre i samme situasjon her inne! Nå krysser vi fingrene for mars, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. februar 2011 Forfatter #1500 Del Skrevet 28. februar 2011 Ja, jentene her inne er uten tvil de beste å ha i en slik tid! Jaaaa, vi heier og krysser fingre for mars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå