pusilus Skrevet 4. februar 2011 #1461 Del Skrevet 4. februar 2011 Så herlige foreldre Det blir nok en koselig kveld i morgen. Godt at de tar vare på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1462 Del Skrevet 4. februar 2011 Sommerfuglen: Syklusen kan bli forskjøvet av Crinone-gelen (progesteron-støtte). Leste det tidligere idag, så da datt håpet litt, allerede da. Nå som jeg ikke tar kveldens dose så håper jeg at det kommer en blødning i løpet av helgen, så vi slipper å vente ennå lenger, eller, i verste fall, at det er noe galt med meg...! Aurelia: Ja, prøver å tenke i den retning! Vi SKAL sitte med et eller flere barn i armene snaaaart! Så vil alt det vonde være som dugg for solen. Pusilus: Gode, snille du Vi gråter for hverandre vi. Godjenta! Vi skal i en nær framtid sitte med hver vår baby og skravle lykkelige til vi blir blå i ansiktet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. februar 2011 #1463 Del Skrevet 4. februar 2011 Søtt hvor mye kjærlighet du har for Manden, og dere to for det befruktede egget... Så raskt følelsene utvikles, og så sterke de blir Å få barn er virkelig et mirakel... Lykke den dagen det skjer Det er bare å se positivt på fremtiden, og fortsette å elske og håpe, vennen! Kos dere med foreldrene.. høres herlig ut med en så støttende familie:) Gleeeeeder meg til å høre at du blir gravid snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1464 Del Skrevet 4. februar 2011 I like måte, godingen! Var innom boka di og antar det blir en produktiv helg?? Skal nok se at spiren sitter hos deg før du aner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2011 #1465 Del Skrevet 4. februar 2011 Fikk så vondt da jeg leste om Manden som ble så trist i øynene sine, men samtidig tok seg tid til å trøste deg. Og så ble jeg glad da jeg leste om bokhandlingen deres på Outland. Sånn liker vi og gjøre også - har vel lagt igjen altfor mye penger der. Ta vare på hverandre i helgen og kos dere masse hos foreldrene dine imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1466 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Ja Manden er ganske fantastisk. Han har virkelig lagt hele sjela - og litt til - i dette og vi er alltid sammen om det som skjer, han støtter meg ubetinget og lar aldri noen vonde opplevelser rokke ved oss. Han er klippen min - alt som ligger i det! Og han er like positiv. Han er så utrolig flink til å se fremover og smile og si at vi får en sjanse til, og da skal det gå! Vi klarer dette! Og så tar han hånden min når han ser at jeg faller ned i et litt mørkt hull. Og smilet hans fikser alt. Hvordan klarte jeg å kapre en sånn en?? Dere shopper på Outland dere og ja?? EEELSKER den butikken! Kunne egentlig kjøpt nesten alt der - men...trenger litt mer cash til det gitt. Vi farer igjennom disse bonuskortene som bare det! Fikk en gratis bok idag og er allerede bare en rute unna neste - på et nytt kort. Litteratur er terapi! Endret 4. februar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2011 #1467 Del Skrevet 4. februar 2011 Den butikken er der vi handler de fleste bøkene våre, så når jeg fikk gavekort på Ark til jul må jeg faktisk tenke på hva jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. februar 2011 #1468 Del Skrevet 4. februar 2011 Apropos bøker... Fikk min "Kindle" i går... så nå skal jeg bestile MASSE bøker og lese og kose meg.. *genialt* Herlig å slappe av på vei inn i fjerne verdener og andres hverdag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1469 Del Skrevet 4. februar 2011 Er litt "old school" jeg da. Foretrekker "ekte" bøker i bokhylla, med ny-bok lukt og myke permer! Tror ikke jeg kommer til å falle inn i Kindle-verdenen, men er sikkert mer praktisk da. Spesielt jeg som aldri drar med meg bøkene jeg leser på jobb; kan fort bli tungt! Enig! Enten drømmer jeg meg langt inn i bøker eller så drukner jeg meg selv i mine egne skrevne verdener. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1470 Del Skrevet 4. februar 2011 Den butikken er der vi handler de fleste bøkene våre, så når jeg fikk gavekort på Ark til jul må jeg faktisk tenke på hva jeg skal kjøpe. Haha!! Jeg vet! Det hender en sjelden gang at jeg kjøper en bok på Ark, på senteret jeg jobber, men Outland er absolutt best ja! Gavekort der er DRØMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1471 Del Skrevet 6. februar 2011 Da har spottingen såvidt begynt. Litt sånn grumsete med litt blod. Ja, sorry, detaljer! Er vel forsåvidt bra at det er startet da. Så vet jeg ihvertfall at det sykesøsteren forventet skulle skje, skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 6. februar 2011 #1472 Del Skrevet 6. februar 2011 Sykluser kommer sykluser går fuglen drømmer om sommer og håpet består Så var det på an igjen! :gjeiper: Har helga di vært fin, Redbird? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #1473 Del Skrevet 6. februar 2011 Søta!!! Helgen har vært rolig, men fin. Middag og Wii sammen med Manden, mamma og pappa igår, det er alltid stas. Fikk en lilla kosedress av dem! Deilig!! Har vært en rolig søndag og det har vært godt. Nå er det tid for Fangene på fortet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. februar 2011 #1474 Del Skrevet 10. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1475 Del Skrevet 10. februar 2011 ** Da har vi fått papirene for fryseforsøk. En litt mindre konvolutt nå. Hehe. Resept på Progynova som skal taes 2 stk morgen og 1 stk kveld fra neste mensstart. Pluss mer Crinone da. (om tiningen går bra...!) Ikke spesielt oppmuntrende å lese, ikke bare at det er 50-60% sjanse for at eggene overlever, men at levedyktigheten er svekket enn ved et ferskt egg. Men det går ihvertfall fremover her. Vi tar en dag av gangen. Manden har ennå ikke energi eller overskudd til å trene. Vi er begge veldig slitne mentalt. Men er litt godt også, å se papirene og at det sakte men sikkert går mot ny runde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. februar 2011 #1476 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg var å hentet resepten min i dag Synes det er godt å ha medisinene i hus og se litt fremmover. Her blir det 2x 2mg progynova per dag fra neste mens og Urogestan fra opptiningsdagen. De små frossenpinnene vår skal overleve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 10. februar 2011 #1477 Del Skrevet 10. februar 2011 Masse lykke til med nye forsøk jenter. Jeg krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. februar 2011 #1478 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvorfor bruker de ikke ferske egg hver gang? *knis-> bondegårdsassisoasjoner) Pga penger, tid eller helse? LItt av alt? Men selv om det er noe mindre sjanse.. så kan det være at nettopp det frosne egger er vinneregget! Tenk på alle det klaffer for. believe!!! Spennende å se frem mot en ny omgang nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. februar 2011 Forfatter #1479 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Jeg var å hentet resepten min i dag Synes det er godt å ha medisinene i hus og se litt fremmover. Her blir det 2x 2mg progynova per dag fra neste mens og Urogestan fra opptiningsdagen. De små frossenpinnene vår skal overleve Så fint at vi skal følge hverandre såpass tett da, i samme prosess. Hvor mye koster progynovaen?? Jeg har ikke fått beskjed om Urogestan, men det er kanskje noe spesielt for deg..? Når starter din syklus da? Kanskje vi ligger nærme hverandre. Er godt å vite at vi deler dette merker jeg. Godt å kunne prate med noen som forstår. Jaaaa, de skal skal SKAL overleve! Masse lykke til med nye forsøk jenter. Jeg krysser fingrene for dere Takk!! Hvorfor bruker de ikke ferske egg hver gang? *knis-> bondegårdsassisoasjoner) Pga penger, tid eller helse? LItt av alt? Men selv om det er noe mindre sjanse.. så kan det være at nettopp det frosne egger er vinneregget! Tenk på alle det klaffer for. believe!!! Spennende å se frem mot en ny omgang nå.. Om de skal bruke ferske egg hver gang så må vi gå løs på 2. forsøk av de begrensede 3 vi får på ICSI. Og så lenge man har egg på frys så bruker man det uten å måtte betale en masse ekstra og i tillegg slipper vi den lange prosessen med sprøyter og egguttak. Blir nok født endel frysebarn ja. WE BELIIIIEEVE! Endret 10. februar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. februar 2011 #1480 Del Skrevet 10. februar 2011 Progynovaen koster 105,- Jeg bruker Urogestan i stedet for Crinone, det er et progesteron preparat det også. Jeg forventer neste mens 8-9 mars. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå