Nótt Skrevet 2. februar 2011 #1441 Del Skrevet 2. februar 2011 Krysser det jeg kan for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. februar 2011 #1442 Del Skrevet 2. februar 2011 Oj... jeg øyner håp.. og det er bra, for det er alltid håp. Om ikke for denne perioden så for de neste periodene. Håp og glede!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1443 Del Skrevet 3. februar 2011 Håp og glede ja Bedre form idag! Men uggenheten kom snikende nå. Bleh. Har også en rar murring i magen som kommer og går litt. Kjennes ikke HELT ut som vanlig mensmurringer, men...jeg vet ikke. ÆSJ! Så ekkelt det er å være sånn uggen! Nesten kvalm men ikke helt liksom. Og nå skal jeg på jobb og. Får bare håpe dette fortsetter da, selv om det høres rart ut. Imorgen tidlig er det blodprøvetid...vil ikke se noe annet blod før det! Ikke etter heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. februar 2011 #1444 Del Skrevet 3. februar 2011 Så bra at formen er bedre i dag. Krysser fortsatt for deg. Og vi vil absolutt ikke se noe mer blod enn blodprøvene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #1445 Del Skrevet 3. februar 2011 Helt riktig Nótt Herregud, nå begynner jeg å tenke på kjemisk graviditet nå. Er bare jeg som kan bli hypokonder på denne måten tror jeg Står på jobb nå. Korsryggen er straaaaaam og vond og uggenheten kommer og går. Vil være hjemme hos Manden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2011 #1446 Del Skrevet 3. februar 2011 Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. februar 2011 #1447 Del Skrevet 3. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1448 Del Skrevet 4. februar 2011 CB på morgenurin var negativ. Nå begynner jeg å miste håpet, tenkte i går at progesteron-støtten kan vel like greit gi gravid-symptomer som noe annet... Så velger å forholde meg til et negativt resultat som det riktige, så det ikke blir et så grusomt langt fall når jeg ringer sykehuset senere idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2011 #1449 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 #1450 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1451 Del Skrevet 4. februar 2011 Blodprøven var negativ! Så alle mine symptomer er dumme Crinone sin feil...og hodet mitt... Som sykesøsteren sa: Da får vi håpe gullegget ligger fryst! Det blir mest sannsynlig i mars. Får bare håpe jeg begynner å blø i løpet av helgen, slik hun sa... Neste gang skal jeg ihvertfall sørge for å være hjemme når jeg ringer. Å stå alene på jobb og prøve å IKKE gråte er ikke lett! Og jeg som trodde jeg var forberedt... Skal jeg aldri får lov til å gråte gledestårer...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 #1452 Del Skrevet 4. februar 2011 Det var jo DIN tur nå! Forferdelig urettferdig! Skjønner at det er tøft for deg. Vet ikke hva jeg skal si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1453 Del Skrevet 4. februar 2011 Er ikke så mye å si dessverre... Må bare sette meg delmål, se fram til neste mulighet og prøve å leve normalt frem til da. Manden blir nok LITT glad, han kan jo endelig få litt igjen. Men gruer meg til å han kommer, vil så fryktelig gjerne gi han et barn, for han har ønsket seg det i alle år! Tung, tung dag...skal prøve å ha det litt gøy etter jobb...senke skuldrene litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 4. februar 2011 #1454 Del Skrevet 4. februar 2011 Naaaaah Så trist... Prøv å se lyset der fremme, og vær glad for at dere har 3 fiiine egg på frys. Da slipper du jo alt det styret med det.. Har lite peiling på dette, men er det noen grunn til at tanta er "forsinket" nå pga forsøket? Håper tanta kommer i helga, så kroppen din er klar for ny dyst i mars.. Deres dag kommer, det er jeg helt sikker på.. Da blir det svært etterlengtede gledestårer fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. februar 2011 #1455 Del Skrevet 4. februar 2011 Du er sterk, Redbird! Jeg er sikker på at NÅR det endelig skjer kommer vi til å gråte gledestårer for deg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. februar 2011 #1456 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2011 #1457 Del Skrevet 4. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. februar 2011 #1458 Del Skrevet 4. februar 2011 Åh Redbird Så leit at spira ikke satt.. Stakkars deg som måtte ta beskjeden alene på jobb. Blir nok bare godt å få prate og evnt gråte litt med Manden, så får du støtte. In the end... da dere forhåpentligvis sitter der med et eller flere barn.. Vil kampen være så verdt det! men enn så lenge så er det en kamp... Håper dere får kost dere litt og nytt helga.. make some sweet love og se fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. februar 2011 #1459 Del Skrevet 4. februar 2011 Redbird Jeg vet hvor kjipt det er akkurat nå, og vil gi deg en haug med gode klemmer Ta vare på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #1460 Del Skrevet 4. februar 2011 Ååååå jentene mine!! Dere aner ikke hvor godt det er å ha dere med alle gode ord og klemmer, dere vet jo best hvordan dette føles..! dere! Manden kom da altså innom jobben og jeg så usikkerheten og nervøsiteten i ansiktet hans. Da han så ansiktet mitt så gled det over i et par triste øyne og jeg knakk sammen...Sa faktisk unnskyld (!!) men da hysjet han fort på meg ja. Etter jobb dro vi inn til Outland (bokbutikk) i Østbanehallen og shoppet litt bøker. Det er slikt vi liker På vei hjem kom det noen tårer igjen. Det skal bare en liiiten gnist av en tanke til før det presser på bak øyelokkene. Nå har jeg plassert rumpa godt i godstolen, Manden pakket meg inn i et tykt pledd og nå koser vi oss med favorittpizzaen og Top Gear på TV. Imorgen skal vi til mamma og ha en "mat, sport og spel"-kveld, som mamma kaller det. Jeg, Manden, mamma og pappa skal spise og spille Wii! Det er godt å ha gode, snille foreldre som virkelig støtter og hjelper oss. Dessverre er ikke svigerfar like engasjert gitt... Men! Jeg tror dette går bra. Er vel naturlig å sørge litt...jeg syns det er litt fælt å tenke på det befruktede egget, som var kommet så langt i utviklingen, ikke får en sjanse engang. Det er jo allerede blitt en del av meg og Manden, selv om det ikke er direkte levende så er det jo allikevel litt levende... Føler at kroppen min har sviktet et lite liv. :sukkbla: Men det neste lille livet, DET skal få leve, vokse og bli min lille SKATT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå