Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fikk forresten litt noia i stad :daane:

Jeg satte den Crinone-gelen og da jeg tok den ut så det ut som om det var endel igjen (ser skyggen av gelen) så jeg klemte litt på den for å se om det kanskje bare var de obligatoriske restende, men da kom det ut ganske mye! Omtrent på størrelse med en 50-øring. Fikk sugd endel opp igjen og satte den inn igjen, men jeg blir jo helt stressa, tenk om jeg ikke fikk i meg NOK! :daane:

Og NÅ gjør det VONDT å sette den! Det er greit nok at de snakker om "lett irriterte slimhinner" men altså...snart går jeg med kaktus mellom bena... :hoho:

Beklager nasty detaljer...! :sjenert:

Manden kom hjem med vaniljefudge!! :strix::arwen:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ojsann.. Hvilken effekt har denne crinone? Er det en gel som du sprøyter inn selv, og som svir/stikker eller lignende? Blir jo litt nysgjerrig...

Dakas fuglen.. håper du begynner gror andre ting enn kaktuser også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Crinone gel er en hvit gel, som settes vaginalt.

Ser slik ut:

post-28777-0-27121600-1296507432_thumb.j

Det er noe skikkelig klin! Og dette skal skje to ganger daglig! :daane:

Det står at det kan svi litt, fordi slimhinnene i skjeden blir irriterte, men det har mest slått inn nå, stikking og sviing, også på utsiden, på innsiden er det faktisk ikke så ille. Kjennes nesten ut som en soppinfeksjon.

Grunnen til at jeg går på Crinone er fordi den funker som progesteron-støtte. Man produserer jo vanligvis det naturlig etter EL, men det gjør ikke jeg, så fram til testdag må jeg få tilskudd via denne.

Jaaa, jeg vil veldig gjerne ha noe mer enn bare kaktuser voksende der nede! :duskedame:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følelsen har vært negativ idag. :tristbla:

Har hatt mensmurringer i natt og tidlig i morges. Hadde ikke lyst til å stå opp og gå på do, var så rett for å blø! Drømte til og med at jeg blødde... :daane: Magen føles mindre oppblåst også. Alt ble litt mer negativt idag!

Ikke turde jeg å ta en test idag heller, av erfaring begynner jeg å blø med en gang jeg tar en test. :rolleyes:

Men *bank i bordet* har ikke blødd og var ikke noe blod på crinone-pinnen heller. Intet nytt er godt nytt....! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klem:

Goffern ble så urolig og overtrøtt etter en tur på IKEA, så det ble ikke noe sentertur på oss i dag :( Men kommer innom en annen dag tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra Pupsi, jeg dro hjem etter to timer jeg. :tristbla:

Bare gråter og har endel menssmerter. Var ikke mye tess i butikken idag!

Billig-testene mine var kommet, så jeg tok en når jeg kom hjem.

Den var blendahvit. bleeeeeenda. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klemmer til deg! Må ikke gråte enda vet du... krysse fingrene! :klemmer: Mensmurringer behøver ikke bety at tanta kommer, det kan være symptom! Alt er mulig, gode ting kan skje ;)

Dumme billigtesten! :sukk:

Hang in there.. Eller har du mista alt håp? Får du vite endelig utgang på fredag, eller kan det være du må vente lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dumme testen. :grine: Er jo et liiiite håp i meg ennå. Kan jo bare være at jeg ikke har nok hcg i kroppen og det i kombinasjon med lite konsentrert urin kan jo resultere i negativ test...men...kunne jo ihvertfall ha vært en liiiiiiiten strek da. :sjenert:

Har jo ikke sett tegn til blod. *bank i bordet* Satte kveldens Crinone i stad og var ingenting på pinnen. Nå er sikkert ikke syklusen lik som den vanligvis er, men jeg begynner gjerne å spotte brunt dager før mensen kommer. Noen ganger 5,6,7 dager før...!

Føler meg litt motløs. Nesten deprimert. :klo: Føler ingen lyst til å være på jobb, er ikke interessert i å smile og hjelpe. Er ikke vanlig "jobb-lei", men jeg vil bare ikke ut fra denne "kokongen". Her er det ihvertfall trygt, ingen bryr seg om at jeg gråter, er sur, ser jævlig ut eller bare ligger i stolen, pakka inn i et teppe. Jeg trenger ikke å smøre på meg et smil og late som om alt er bare fryd og gammen.

Jeg tror nok at fredag er fristen. 14 dager er nok det som trengs for at egget skal feste seg og produsere nok hcg så det kan måles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg fikk ikke positiv test før 4 dager etter IKM jeg, var helt blendahvit før det! :jepp: Håpet er ikke ute, søte du :kose:

God klem til deg som ikke har det så bra :klemmer:

(har ikke tid til å skrive mer for nå er det natta forlengst....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også spotte brunt før mensen kommer alt fra noen dager etter EL til 2 dager før mensen, men det gjorde jeg ikke på forsøkene mine.

Håper humøret kommer seg redbird :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i morges også. :sukk:

Pupsi! :klemmer: Da skal jeg ikke gi opp alt håp riktig ennå. ;)

Pusilus! :klemmer: Vet jo ikke om mangel på spotting har noe med at dette er gjort på sykehuset og ikke er en vanlig syklus. Men så lenge jeg ikke ser de "vanlige" tegnene skal jeg se på det som positivt. :)

Kvalm idag. :sukk: Orker ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: :strix: Krysseer fingrene for positiv test innen fredag eller som Pupsi skriver innen 4 dager etter IKM :strix: :strix:

Ikke gi helt opp før tanta evt har kommet :sjenert: Sikkert lettere sagt enn gjort, men så lenge du ikke har sett antydning til sånn det er i normale sykluser anser jeg at det fortsatt finnes håp :tommel:

:klemmer: til deg vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Dere er så herlige, jenter!! :klemmer: Selv ikke Manden får meg til å smile som dere gjør! :nigo: Selv om det bare er over nettet så er det såååå godt å ha dere i ryggen, med masse støtte og positive tanker og ord! Glad jeg har dere :klemmer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Kjenner meg veldig igjen i hvordan du har det... Har ventet sånn på :gravid: selv og kommer aldri aldri aldri til å glemme følelsen hver pp som kom og gikk som det aldri skjedde noe... :sjenert:

Sånne problemer er undervurdert og forferdelig å slite med.

Du vil ikke få forståelsen av at jeg har ventet lenge i denne boka, men slet i maaaaange pp'er i mitt forrige forhold.. Bare sånn at du ikke skal tro at 4 pp'er er mange i mine betraktinger :gjeiper:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for all flettingen jenter!! :duskedame::klemmer:

Vi vet nok alle hva den andre går igjennom ja. Selvfølgelig er det noen som det har klaffet for på første PP (min venninne er en av de...hun bestemmer når hun vil at ungene skal bli født og får det f*** meg til også!) som ikke skjønner hvorfor vi sliter, men da er det godt av VI HAR HVERANDRE! :nigo:

Har sjekket de siste syklusene mine. De siste var på 24, 26, 25 og 25 dager. Det betyr at om syklusen min nå var lik som de to siste skulle jeg egentlig hatt mens idag. :sjenert: Er altså på den 26 dagen idag. Men ingen hint til noenting på crinone-pinnen. (et forsiktig :duskedame: )

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...