Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er så hyggelig at du er tilbake igjen jeg! :nigo:

God helg :sol: Kos dere på bursdagsmiddag!

Ååh, søta!! :klemmer: Nå ble jeg glad! :nigo: Syns det er veldig hyggelig å være tilbake også, spesielt når jeg har jenter som deg her! :jepp:

Middagen var kjempekoselig, to par med småttiser, så det ble livlig. :fnise:

Topp service også! Slikt liker man. :tommelsmil:

Håper helga er blitt bra for deg også snuppa! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh!! OBS OBS! Symptomjakt kommer... :tongue:

Klokken 18, mens jeg sto og pusset tennene og så på Manden spille Assassin's creed Brotherhood (note to self: ikke kjøp spill i julegave...:tongue: ) så kom det brått en MASSE stikking i magen! :hakeslepp: Varte ihvertfall i 30 sekunder og det var massevis av stikking og smerter! Etterpå var det en lett murring der. :klo:

Ja, jeg kommer til å si det! Feeeeeestesmerte....? :sjenert:

:bond:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojoj! :popcorn: Kan høres ut som festesmerter ja, og det er vel riktig tid for det også. Fint at dere hadde en koselig kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi håper og krysser for at det var det Pupsi! :jepp::duskedame:

**

:daane: Det umulige har skjedd. Jeg lagde meg en skål med sjokovanilje-is med sjokoladesaus, for det er rett og slett det beste jeg vet, men....det smakte ikke!! :grine: Det var rett og slett ikkeno godt! Så måtte bare skylle det ut i vasken... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn hadde jeg det da jeg var gravid med Vesla. Ingenting av sjokolade smakte meg. Så jeg spiste frukt og drakk vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn hadde jeg det da jeg var gravid med Vesla. Ingenting av sjokolade smakte meg. Så jeg spiste frukt og drakk vann.

:klo: Jeg er jo egentlig en sjokoman. Men ingenting av sjokolade har fristet! :vetikke: Har jo masse sjokolade liggende her, men har bare ikke lyst på. Eneste jeg har dyttet i meg er vaniljefudge, noe jeg ikke har spist på lenge. Namme :nigo:

:fnise:

Erre du fniser av?? :regler::hoho: Neida, jeg skjønner deg godt jeg :fnise: Rare fuglen...? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hadde ikke lyst på godteri i starten av svangerskapet jeg heller, fristet mye mer med frukt og grønnsaker. Men det snudde etterhvert da ;)

Var faktisk sånn da han ble født også! De første ukene av livet hans spiste jeg ikke godteri :dåne: Vanligvis er jeg helt gal etter sjokolade! :sikle:

Åååå, jeg krysser fingrene for deg! :klem: Nå er det DIN tur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

også sjokolade da liksom, jenters beste venn ;)

Morsomt å høre om endrede matvaner... det kommer kanskje til å bli litt forskjellig fremover.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Hadde ikke lyst på godteri i starten av svangerskapet jeg heller, fristet mye mer med frukt og grønnsaker. Men det snudde etterhvert da ;)

Var faktisk sånn da han ble født også! De første ukene av livet hans spiste jeg ikke godteri :dåne: Vanligvis er jeg helt gal etter sjokolade! :sikle:

Åååå, jeg krysser fingrene for deg! :klem: Nå er det DIN tur :jepp:

Jeg er også skikkelig sjokoladegal (løst oversatt til GODTEgal. :fnise: ) Men de siste 5 dagene eller noe har jeg spist usedvanlig lite til å være meg! Har ikke hatt lyst på noe! På jobb pleier jeg alltid å ha noe liggende. Sjokolade-kjeks eller et eller annet. Kjedespiser... Men de dagene jeg har vært på jobb nå har jeg ikke spist NOE! Bare matpakka! Og bare DET er uvanlig.. :fnise: Orket nesten ikke å spise opp de tre kulene med sitron sorbé til dessert i går heller. :fnise:

Jaaaa, håper også det er min tur nå! :strix::sol::duskedame:

også sjokolade da liksom, jenters beste venn ;)

Morsomt å høre om endrede matvaner... det kommer kanskje til å bli litt forskjellig fremover.. hehe.

I know! :daane: So much chokolate, so little interest. :hakeslepp:

Ja jeg håper da disse rare oppdagelsene mine tyder på positive ting og at det fortsetter slik! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager du går inn i nå må jeg si :popcorn:

:strix: :strix: Heier for positiv test når du skal teste :strix: :strix:

Først nå jeg synes det er litt godt med godteri igjen... Spesielt at lysten avtar sånn, men det er jo faktisk sånn det er :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Takk Sommerfuglen! :strix:

Idag har det ikke skjedd stort. Ikke så mye "liv i magen" heller. Litt småmurringer nå kjenner jeg, men ikke noe å rope høyt for egentlig. Nå merker jeg at jeg blir livredd når jeg får murringer! For det er jo så likt mens-murringer, så nå er jeg redd jeg får mensen hver gang jeg kjenner noe. :tristbla:

Har hatt fri idag, så bare slappet av. Så to episoder av Jordmørdrene på NRK nett-TV og grein... :fnise: Jeg blir ofte rørt men jeg åpner ikke alle sluser! :hoho:

Har fremdeles ikke lyst på godis. :klo: Jeg pleier alltid å ha lyst på et eller annet, men eneste jeg har lyst på er vanilje-fudge, men selv der må jeg begrense meg! :klo:

Manden dro på fotballtrening nå og sendte han ut på leteoppdrag etter fudge. :fnise:

Jeg er så syyyyykt fristet til å bruke den stakkars CB'en på badehylla! :daane: Men jeg vet at om jeg tester imorgen og den er negativ så vil jeg aldri overleve arbeidsdagen... :grine:

Panikken begynner så smått å komme snikende, blodprøven er jo på fredag og jeg står alene på jobb når jeg må ringe og få vite hvordan det har gått...og akkurat nå aner jeg ikke hva jeg tror. Negativt eller positiv?? Baaaaah! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det er vanskelig å motstå fristelsen til å teste! :jepp:

Når jobber du i morgen? Kanskje jeg kommer en tur :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Boobla... Prøv å hold på den spennende, boblende og GODE stemninga.. Dette er gøy!!!! :heiajente:

Sykt spennende, men dog.. Er det ikke en super film du kan se på ikveld? :)

Tlf for å høre om blodprøve høres bare .... :lete: ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :vinke:

Klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen selvfølgelig, men... jeg tror jeg hadde villet teste sammen med sambo på badet hjemme jeg før jeg hadde tatt en tlf for å få svar (om jeg i tillegg hadde vært alene på jobb).. Men nå vet jo ikke jeg helt cluet med forsøk sånn og blodprøve kontra vanlig test... Men :sjenert: Enklere å takle et evt negativt svar på tlf i etterkant om du er forberedt på det?! Eller tenker jeg rart?

Mener ikke å blande meg inn altså, bare setter meg selv inn i situasjonen :sjenert: Tenker bare på situasjonen med en så viktig tlf, alene på jobb og hele settingen... :rodmer:

Jeg må si jeg beundrer deg som klarer å vente med testingen.

Nå tror jo jeg at dette har gått veien, så mener ikke å tenke negativt.. Desto mer romantisk med en test hjemme i sammen også tenker jeg :sjenert: Synes du er tøff og sterk :) Hååper så at dette har gått deres vei :strix:

Klem fra meg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det er vanskelig å motstå fristelsen til å teste!

Når jobber du i morgen? Kanskje jeg kommer en tur

Ja det er vanskelig! :daane: Men det er forbundet med en kald, ekkel følelse, jeg vil ikke ***igjen*** se den negative testen!

Jeg jobber fra 14 til 21 imorgen! :nigo:

Spennende Boobla... Prøv å hold på den spennende, boblende og GODE stemninga.. Dette er gøy!!!!

Sykt spennende, men dog.. Er det ikke en super film du kan se på ikveld?

Tlf for å høre om blodprøve høres bare .... :lete: ut...

Jaaaa, MÅ holde fast i den positive følelsen! Er bare så skummelt å tenke på at jeg kan ende opp med å se "ikke gravid" på testen! :tristbla: Vet ikke hva jeg gjør eller hvordan jeg kommer til å reagere da...!

Film ja..! Tja, har tatt opp 2 episoder av Top Gear, som både jeg og Manden digger og så har jeg, av en eller annen grunn, kjempelyst til å sitte og se på han spille Assassin's Creed...!

Ja, det er litt klønete opplegg, men blodprøven er vel for at sykehuset skal få det bekreftet...eller avkreftet..! :tristbla: Og hvor høyt hcg-nivået er...om man er gravid. :sukk:

Hei hei

Klarer ikke helt å sette meg inn i situasjonen selvfølgelig, men... jeg tror jeg hadde villet teste sammen med sambo på badet hjemme jeg før jeg hadde tatt en tlf for å få svar (om jeg i tillegg hadde vært alene på jobb).. Men nå vet jo ikke jeg helt cluet med forsøk sånn og blodprøve kontra vanlig test... Men :sjenert: Enklere å takle et evt negativt svar på tlf i etterkant om du er forberedt på det?! Eller tenker jeg rart?

Mener ikke å blande meg inn altså, bare setter meg selv inn i situasjonen :sjenert: Tenker bare på situasjonen med en så viktig tlf, alene på jobb og hele settingen... :rodmer:

Jeg må si jeg beundrer deg som klarer å vente med testingen.

Nå tror jo jeg at dette har gått veien, så mener ikke å tenke negativt.. Desto mer romantisk med en test hjemme i sammen også tenker jeg :sjenert: Synes du er tøff og sterk :) Hååper så at dette har gått deres vei :strix:

Klem fra meg

Du blander deg ikke inn, det er godt å snakke om det! :jepp:

Jeg vet ikke om jeg klarer å gjøre det med Manden i rommet. :vetikke: De andre gangene jeg har testet har jeg gjort det helt alene, sett det negative resultatet, grått, trukket pusten og fortalt det til Manden. Jeg tror ikke jeg vil sende han igjennom den veldig dype dalen jeg havner i, sånn med en gang etterpå..! :tristbla:

Tror nok du har rett i at det blir lettere å få den tlf om jeg har testet hjemme først. Så jeg må nok gjøre det...! Venter på 10 stk billigtester...så kommer nok til å gjøre det. *bite negler*

Det er godt å høre at du tror det har gått veien! :rodmer: Tusen takk! Jeg vet ikke hvor sterk jeg er, men jeg prøver..! :nigo:

Jeg vil så gjerne gi Manden det barnet han har ønsket seg i så mange år og jeg vil så gjerne at den gode magefølelsen hans skal stemme! :rodmer:

Han mener forresten at brystvortene mine har blitt mørkere. :fnise: Han studerer NØYE. :hoho:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søt han er da. :hjerte:

Skjønner at du gruer deg til å ta den telefonen, er nok litt lettere når du har tatt en test hjemme først. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer i morgen, så godt mulig jeg tar en tur ;) Du får se etter meg da, med barnevogna, (den er beige) ikke helt sikkert jeg ser at det er deg med en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du husker hvilken butikk jeg jobber i så kan du ikke ta feil, er enten meg eller sjefen der og hun er blond og litt rundere enn meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...