Redbird Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #1341 Del Skrevet 22. januar 2011 PUH! Ganske bra vondt nedentil nå Var ute en tur for å handle litt med Manden og det tok på. Vondt å gå "hardt", må ta det ganske sakte, for det stikker og "suger" ganske heftig, hele tiden. Andre som har opplevd mye smerter etter egguttak....? Blødde ganske mye også en stund etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1342 Del Skrevet 23. januar 2011 Litt mindre vondt idag. Men det kjennes ut som om det sitter fast masse luftbobler der nede..! :klør: Suger endel om jeg reiser meg for fort opp og må gå på myke såler. Håper det er et tegn på at det er på vei tilbake! Og for Viktoria85 som testet svakt positivt idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 23. januar 2011 #1343 Del Skrevet 23. januar 2011 Heisann Snikleser melder seg Er kjempe spennende å lese her inne hos deg Håper at alt går strålende i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1344 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei Småkjekset! Velkommen skal du være! Veldig hyggelig med nye lesere! Krysser og håper med alt vi har for morgendagen vi også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. januar 2011 #1345 Del Skrevet 23. januar 2011 Du hadde falt ut av mine innlegg. Men nå fant jeg deg igjen Så mye som har skjedd siden sist 20 egg er superbra!! Og 9 befruktede er helt utrolig Du får vel endel på frys også da, så du slipper å ta ut neste gang hvis det ikke klaffer, eller dere vil ha søsken Å, jeg er så spent på dine vegne nå! Dette blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1346 Del Skrevet 23. januar 2011 Pupsilure! Ja 20 egg er helt vilt, men kan også være et tegn på starten på overstimulering...håper bare at smertene mine er forbundet med mengden og ikke overstimulering! 9 er absolutt bra, vet jo ikke hvor mange av de 20 var modne nok, så er veldig fornøyd med 9! Håper bare at så mange som mulig har delt seg fint til imorgen, så vi får noen på frys! Da hadde jeg slappet mer av, allerede der. Så kryss alt du har imorgen kl 1315! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1347 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Oppdaget at å spise forverrer disse luftsmertene Det gjorde såååå sykt vondt, orket ikke spise opp! Er vel maten som skyver alle disse boblene nedover... hehe :gjeiper: HÅPER ihvertfall at det er luftsmerter og at det er en bivirkning av Crinone. Kjennes ikke ut som om eggstokkene gjør så vondt lenger! Endret 23. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2011 #1348 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei Redbird Guri, så spennende det må være med prøverørsforsøk.. Vet man noe om sannsynligheten for suksess, eller vil det være veldig avhengig av tusen forskjellige ting? Lykke til i morgen med innsettingen! *krysser fingrene masse for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1349 Del Skrevet 23. januar 2011 Hei Aurelia! Velkommen! Nå sa sykepleieren vi var på infomøte hos at prosentsjansen på 1. forsøk lå på ca 28%. Men fikk raskt beskjed om å ikke henge oss opp i tallene...de er jo ganske avskrekkende! Men! Prosentene øker kraftig ved neste forsøk eller ved neste egg som settes inn. De har jo veldig mange suksesshistorier hvert år og tavlene som henger på veggen inne på kvinneklinikken er fulle av babybilder og en godt fylt opp tavle med hjerteklistremerker, som viser antall gravide per måned! Håper virkelig vi er blant de heldige...! Tusen takk for kryssing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. januar 2011 #1350 Del Skrevet 23. januar 2011 Skal krysse fingrene for deg i morgen! Leste forresten at det var blitt gjort et forsøk der kvinnene hadde fått besøk av en klovn rett etter innsettingen og nesten dobbelt så mange hadde blitt gravide Så du får be mannen klovne litt for deg i morgen Luftsmerter er vanlig. Venninnen min hadde nylig forsøk og hun hadde forferdelige luftsmerter etterpå sa hun. Helt opp i skuldrene (skjønner ikke hvordan det er mulig jeg men...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1351 Del Skrevet 23. januar 2011 Besøk av en klovn?? Ja jøss om det faktisk funker så skal Manden kjøpe rød nese sporenstreks!! Okey, godt å høre at jeg ikke er alene da! Men opp til skuldrene...det var voldsomt...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 23. januar 2011 #1352 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Klovn Endret 23. januar 2011 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 23. januar 2011 #1353 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Lykke til i morgen Jeg har ikke så god peil på den slags, men 20 egg må være veldig bra og 9 befruktede heelt topp Nå får vi tro det er deres tur Endret 23. januar 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. januar 2011 #1354 Del Skrevet 23. januar 2011 Lykke til med innsettingen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #1355 Del Skrevet 23. januar 2011 Lykke til i morgen Jeg har ikke så god peil på den slags, men 20 egg må være veldig bra og 9 befruktede heelt topp Nå får vi tro det er deres tur Lykke til med innsettingen i morgen. Tusen tusen takk jenter! Takk for link Pupsi! Manden har lovet å klovne litt for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. januar 2011 #1356 Del Skrevet 24. januar 2011 Innom for å ønske lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1357 Del Skrevet 24. januar 2011 Innom for å ønske lykke til Tusen takk pusilus Det varmer ekstra mye når det kommer fra deg, håper du har det så bra som du kan ha det! Tenker på deg heeeeele tiden! *kosemose!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1358 Del Skrevet 24. januar 2011 Da er jeg blitt rugemaskin :rødme: Dette gikk jo så utrolig bra! Hadde samme hyggelige damelege og en assistentlege som satte inn embryoet. Bio-ingenøren sa, før jeg hadde fått av meg klærne, at dette hadde gått kjempebra og de skulle sette inn et perfekt embryo! Det var 10-delt og helt perfekt! Var 5-delt i går og 10-delt i dag, så legen min sa at det var helt utmerket. Skal ta blodprøve fredag 4.februar. Nå må vi bare krysse alt vi har og tenke masse positive tanker og håpe at dette går braaaa! Fikk også hele 3 perfekte egg på frys! Jeg er sååå happy nå! Mamma gråt og lo om hverandre da vi ringte og pappa hadde smilt bredt og sagt i bakgrunnen "Slutten av oktober da" Gode pappa'n min :rødme: Manden har fremdeles den gode magefølelsen og så langt har han hatt rett i alt han har sagt. :rødme: Har blitt sykemeldt t.o.m onsdag, siden eggstokkene mine fremdeles er hovne og jeg har endel luftsmerter, som jeg spurte om og som var helt normalt! Så nå har vi bare vært en tur innom de respektive arbeidsplasser og levert bekreftelse for Manden og sykemld. for meg og en tur i butikken og nå skal Manden lage spagetti. It is indeed a good day :rødme: Gro lille spire Gro og bli stor Og mens du vokser, våker din mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 24. januar 2011 #1359 Del Skrevet 24. januar 2011 åhhhhh *rørt* Gro, lille spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. januar 2011 #1360 Del Skrevet 24. januar 2011 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå