Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fkk de VERSTE menssmertene idag. De var helt GRUSOMME! Gikk krokrygget hjem fra jobb, satt i bilen og måtte puste i jevne tak...strålte nedover bena og oppover magen. Manden måtte stoppe på et apotek og kjøpe naproxen og paracet til meg. Tok to naproxen og nå har de endelig slått inn.

Blødde "endelig"(??) da jeg var på do nå. Har bare vært noen dråper med utvannet blod på papiret de siste gangene og idag er dag 33. Helt meningsløst. Har ALDRI hatt så lange sykluser.

Og så har jeg ALDRI hatt sånne smerter! :grine:

Og ble ennå mer betenkt da jeg så det lille blodet som kom var rart. Klumpete nesten og på papiret var det slimete.

Både Manden og jeg tenkte samme tanke. At noe har gått galt... :tristbla:

Men om det skulle vise seg...så får vi se det positive i det. Da kan vi faktisk klare det på egenhånd da. Og da vil vi kanskje klare det igjen.

Hvem vet hva som skjer i den stakkars kroppen min nå... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kose: Fælt at du har det så vondt.

Det er forresten koselig å se deg her inne igjen vennen :hug:

Tusen takk godingen :klemmer: Har ikke vært mye inne her i det hele tatt i det siste. Kun begrenset meg til gratulasjoner til Nótt og thumbalina. (men må jo innrømme at det også er litt sårt å lese om mamma-lykken også.)

Skal prøve å være flinkere.. :klemmer:

Kroppen har det ikke bra nei. Smerten ble dempet av pillene, men blødningene er langt fra normale. Skjønner ingenting jeg. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er en rar konstruksjon... Vanskelig å tolke desverre, min har hatt noen underlige episoder ala det du har nå.

Håper virkelig at vondtene gir seg vennen :kose:

(Det er helt naturlig at det er sårt å lese om andres mamma-lykke, du er ikke alene om å ha den følelsen. Det er jo ikke det at vi ikke unner dem den lykken, det er bare det at vi så gjerne skulle vært der selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen er en rar konstruksjon... Vanskelig å tolke desverre, min har hatt noen underlige episoder ala det du har nå.

Håper virkelig at vondtene gir seg vennen :kose:

(Det er helt naturlig at det er sårt å lese om andres mamma-lykke, du er ikke alene om å ha den følelsen. Det er jo ikke det at vi ikke unner dem den lykken, det er bare det at vi så gjerne skulle vært der selv)

*nikke veldig, veldig enig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har vi bestilt akupunktur-time til Manden. Han som pappa går til hadde nevnt to karer som hadde gått hos han med samme problem som Manden og nå hadde de hver sin skokk unger. :tongue:

Vi har ventet med å bestille time fordi det er kostbart og vi har dårlig råd...men så snakket jeg med mamma i går, om plagene jeg hadde på lørdag og da kom vi inn på dette temaet og da sier hun:

"Jeg har ikke villet nevne det uten at dere tok det opp først, men jeg har bestemt meg for å betale de behandlingene for dere jeg. Ingenting skal jo være uprøvd og dette er jo viktig for meg også!"

:rødme: Gode mamma'n...! Så nå er vi ihvertfall i gang med noe. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske mammaen din :rødme: Sånne er gode å ha :) Spennende å se om akupunkturen virker. Har absolutt troen på det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så flott og snilt gjort av mor/svigermor å hjelpe dere økonomisk så dere får kommet i gang med akupunktur!

Beste ønsker videre og håper mensen "skjerper" seg og ikke blir enda mer snål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte mammaen din, det var snillt av henne :klemmer: Spennende å se om akkupunkturen virker, som mammaen din sier så er det verdt å prøve :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! :klemmer:

Hadde første timen på onsdag. Gikk veldig bra. Han tok også en blodprøve av Manden, for å sjekke frie radikaler og antioksidanter...noe slikt. Alt var ihvertfall bra. :fnise:

Stakkars Manden...fikk nåler på de *kremt* rareste stedene! :skratte: Uffameg. :fnise:

Neste time er på tirsdag allerede! Vi er optimister. :nigo:

JEG BLE GUDMOR I GÅR!!! Lille L. A. ble født 16.05 torsdag 25.2.10, 47 cm og 2340 gram! Født 4 uker for tidlig, pga svangerskapsforgiftning, men den nyyydeligste lille tulla noensinne! :rødme: KJEMPESTOLT! Manden er stolt gudfar, han også! :D

Hun har arvet slektas lepper, ligner mine, fetteren min sine (pappa'n) og onkelen hennes sine! :ler: Nesa har hun arvet av pappa'n sin. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer som gudmor :)

Kjempefint at mannen din har kommet igang med behandlingene! Selv om jeg ikke akkurat misunner han de nålene ;) Skal dere sjekke svømmerene igjen snart?

Godt å høre at dere er optimistiske :nigo: Jeg krysser alt jeg kan for at ting skal ordne seg for dere snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du har blitt Gudmor! :klem:

Flott at dere er i gang med litt prøver og slikt - må være en god følelse at det iallfall foretas NOE, fremfor å bare vente :hoppe:

God helg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Hei jenter!

Jeg har bare et raskt spørsmål jeg håper noen der ute kan hjelpe meg med.

Manden går jo nå til akupunktur og legen bestilte ampuller som skal øke testosteronet og en flaske med dråper Manden visstnok skal ta 3 av i en glass vann om dagen. Den heter Hormeel S

Jeg googlet navnet, da legen ikke sa noe om hva det var godt for, men det eneste jeg fikk opp som bruksområdet var KVINNEplager! :D Menssmerter, ujevne sykluser, overgangsalderen osv osv. Men INGENTING om hva den er god for, for MENN! :D

Har legen "glemt" å nevne at det er JEG som skal ta dette?? :D

Noen som er kjent med dette homeopatiske middelet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jaja..

Manden fikk endelig snakket med akupunktøren og de dråpene er visst hormonstimulerende og kan brukes uavhengig kjønn. ;)

Så langt har det ennå ikke skjedd noe. Fikk TR på fredag. Men nå begynte han jo først med disse behandlingene i slutten av februar da. Så kan vel ikke regne med at det skjer ting sånn helt plutselig..! :) Men så langt er vi ved godt mot da. Ingen flere kollaps slik jeg hadde for noen uker siden....lang historie. :sukk:

Beklager at jeg er så dårlig på å lese/kommentere i deres bøker jenter, men er ikke ved SÅ godt mot at jeg takler all graviditeten som raser rundt meg her inne...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...