Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er da ingenting å :dåne: av det! Betyr jo bare at du bryr deg! :klemmer:

:klemmer: Jeg bryr meg og det føler jeg er viktig. :klemmer:

Skrevet

Hei Redbird!

Så kult å kunne sjekke antall innlegg i boka si da - uten å måtte telle :fnise: Hihi. Delt 8.plass sammen med pusilus her ;)

Håper du har en flott søndag, vennen :klemmer:

Skrevet
:klemmer: Jeg bryr meg og det føler jeg er viktig. :klemmer:

Takk snuppa! :klemmer:

Hei Redbird!

Så kult å kunne sjekke antall innlegg i boka si da - uten å måtte telle :fnise: Hihi. Delt 8.plass sammen med pusilus her ;)

Håper du har en flott søndag, vennen :klemmer:

Ja all ære til Pupsi som oppdaget hvordan man sjekker det! :fnise:

Har hatt og har en strålende søndag! :klemmer:

Vært i Oslo og truffet min eldste fetter og samboeren hans! Kost oss masse! Vært på Teknisk museum og greier også! DET er mange år siden sist! :jepp:

Skrevet

Jah, kan vel si at jeg er ganske godt dekket nå! :ler:

Det har blitt :humpe: fredag kveld, lørdag morgen, søndag kveld OG mandag kveld! :hoho:

Wings! Om jeg ikke blir gravid nå så skylder jeg på deg!! :skratte:

Skrevet

Woho! Det høres jo ut som helgardering! Tenk alle de rumpetrollene som svømmer rundt på jakt etter egget nå! Krysser alt jeg har for at det skal bli full klaff denne gangen!

Skrevet

*krysser fingrene alt jeg kan for at det blir full klaff!*

Skrevet

Krysser fingrene for at det er deres tur denne gangen :klem:

Skrevet

Takk jenter! :klemmer: Masse kryssing og :duskedame: hjelper! :nigo:

Skrevet

Inne å slenger fra meg babystøv :duskedame: Denne gangen SKAL det gå :hopppe: :hoppe: :hoppe:

Skrevet

Det må jo være ren krig om egget blant rumpetrollene nå :fnise:

Godt jobbet :tommelopp:

Skrevet

Krysser og heier :duskedame: for harde livet her.

Skrevet

Her jobbes det hardt om dagen skjønner jeg :ler: Håper du har EL snart så en av disse ivrige svømmerne kan gjøre litt nytte for seg :lur: Ha en alle tiders torsdag :goodbye:

Skrevet
Her jobbes det hardt om dagen skjønner jeg :ler: Håper du har EL snart så en av disse ivrige svømmerne kan gjøre litt nytte for seg :lur: Ha en alle tiders torsdag :goodbye:

Ilja**! :klemmer:

Ja her har det blitt jobbet hardt. :lur: Men etter mandagen så døde det litt. :fnise: Men er vel naturlig det! :fnise:

Håper svømmerne er opplagde nå! :jepp: Manden har jo blitt så flink til å trene og har gått ned litt i vekt. Håper at det hjelper. :) Har er ikke kjempesvær, men han har en liten mage og slikt, så greit at det blir litt skikk på han!

Venninnen min, som også var min forlover, fortalte at de ble gravide den måneden mannen hennes la om kostholdet og gikk ned i vekt. Så tydelig at det har noe for seg! :Nikke:

Ha en fiiin torsdagskveld du også! :goodbye:

Skrevet

Sambo var også sunn da vi klarte det, spillte fotball hver dag og ingen godis i uken. Så tror det hjelper å være sunn for mennene sin del :jepp:

Så skal du se at denne gangen blir det muskeltreff :fnise:

:klemmer:

Skrevet

Ja, se der! Takk *netta* ! Nå kan jeg legge fram mer bevis for Manden. :fnise:

**DETAILS** sorry... :fnise:

Okey..dagens sære opplevelse...brutal sex... :hakeslepp: Altså, ikke få noen...ekle tanker i hodet nå. :tongue: Men jeg foreslo for Manden en liten"quicky" da vi kom hjem. Altså...står man fremoverbøyd så.. :fnise:

Poenget er at han...erm..klarte ikke å komme, så det ble gående litt for lenge og jeg syntes det var ubehagelig allerede...så tilslutt måtte jeg be han stoppe.

Og etter det har det vært litt lyserosa i utfloden og spent/hard mage med lette murringer... :grine:

Gikk opp for meg etterpå, oppløst i tårer, hvor sykt langt jeg er villig til å dytte kroppen min, for å bli gravid...tenk om "den" dagen var den "rette" dagen...:sukk:

Og NÅ er jeg redd for at jeg kan ha skadet et evn lite egg som ville klore seg fast...:grine:

Håpløs!!

Skrevet

Tror nok ikke du kan gjøre noe skade. Det er noen cm mellom de to "åstedene" - og kroppen stenger tilgangen til livmoren så fort det er et befruktet egg på gang. Er nok heller du som var litt anspent, da skal jo ikke så mye til for å bli småsår og blø litt.. sikkert bare noen bittesmå blodkar som har gått. Ikke noe å bekymre seg for! :klemmer:

Skrevet

Ikke bekymre deg for det :klem: Helt enig i alt thumbalina sa :jepp:

Skrevet (endret)

Takk jenter. :klemmer:

Må bare oppklare en ting. Jeg VET jo, sånn, heeelt bakerst i skallen, at sjansen er omtrent lik null for å kunne gjøre noe skade oppi der, men ble vel litt paranoid. Er jo ekkelt når man får mensmurringer sånn... :sukk:

Endret av Redbird

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...