Redbird Skrevet 12. november 2009 Forfatter #961 Del Skrevet 12. november 2009 Her er skoene jeg har fått låne til lørdag av min supersnille venninne S! De er bare helt RÅÅÅÅÅ!! Har ikke gått i SLIKE hæler før! Men de er gode å gå i, remmene er brede og sitter godt og høyt om ankelen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 13. november 2009 #962 Del Skrevet 13. november 2009 Fy flate de var RÅ Kunne ALDRI gått i slike jeg, da hadde jeg blitt bortimot 2 meter høy.. hehe Du blir nok kjempe fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. november 2009 Forfatter #963 Del Skrevet 13. november 2009 Blir bortimot 2 meter jeg og. Er et langt beinrangel på 174, så dette blir en av de få gangene jeg går i sånne sko! Men det er så lekkert med sånne sko. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 13. november 2009 #964 Del Skrevet 13. november 2009 De var skikkelig tøffe. Skulle gjerne ha sett bilde av deg ferdig oppstæsjet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. november 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 13. november 2009 Det kan vi sikkert fikse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. november 2009 #966 Del Skrevet 13. november 2009 De var rålekre :dåne: Du kommer til å bli skikkelig hottie kos deg masse på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 13. november 2009 #967 Del Skrevet 13. november 2009 Fiine sko! Gleder meg til jeg kan gå på heler igjen... akkurat nå sier ryggen min NEI... og det er ikke så gøy på julebord og i finkjole, når jeg er 1.60.... jaja... blir sikkert mye sitting alikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 13. november 2009 #968 Del Skrevet 13. november 2009 åååå heldig grisen du kommer til å bli SNYGG Gleder meg sånn til eg kan stashe meg opp, ta på høye heler og ta en real fest igjen Men frem til da så får du feste litt for meg osgå OG EI HIMMLA GO HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. november 2009 Forfatter #969 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Vi får satse på at skoene gjør meg til en hottie ja. til deg LilleEkorn! Må du får en fiiin lørdag du også! Er så dumt med denne ryggen din thumbalina! Fatter ikke hvordan disse høygravide Hollywood-stjerne klarer å gå i disse massive hælene jeg... Skal feste for deg jeg *netta* ! Og en HIMMLA GOD HELG til deg også! Har forresten fått kjøpt strømper idag! Eller, mamma kjøpte. Så nå er antrekket komplett! Blir en fiiin, RØD clutch-veske til, det blir kult, siden det er rød prikker i kjolen. Skal ordne bilde når jeg er ferdig stæsjet imorgen. Endret 13. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 13. november 2009 #970 Del Skrevet 13. november 2009 NIIIIIICE shoes!!! Ååå så digg med nye klær! Jeg skal ut å kjøpe en topp imorgen til festen lørdag! Ha det suuuuuuuupert imorgen! Ps. vet ikke om de eltestene er helt til å stole på... fikk aldre like sterk strek.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 13. november 2009 #971 Del Skrevet 13. november 2009 Glede meg til å se bilde =) hehe de hollywood damene har vel sikkert botox i ryggnervene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. november 2009 Forfatter #972 Del Skrevet 13. november 2009 Wings : Nye klær?? Eneste som er nytt er strømpene!! Har ikke råd til nye klær! Buuuh! Kjolen er gammel! Skoene er lånte, den sorte bolero'en er gammel og veska er lånt! Men fint er det fordet. EL-tester? Neeei, det kan sikkert stemme. Er jo "bare" billig-strips. Så man må ta alt med en klype salt. thumbalina : Ja du har nok rett der gitt! Botox både her og der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 14. november 2009 #973 Del Skrevet 14. november 2009 Blir bortimot 2 meter jeg og. Er et langt beinrangel på 174, så dette blir en av de få gangene jeg går i sånne sko! Men det er så lekkert med sånne sko. :dåne: Se for deg meg som er 185 gå md slike sko da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. november 2009 Forfatter #974 Del Skrevet 14. november 2009 Se for deg meg som er 185 gå md slike sko da Ja det kan fort bli veldig høyt! MEN! Som min mamma sier; Med riktig holdning og positur ser ALLE bra ut i høye hæler! Driver så smått å gjør meg klar til fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2009 #975 Del Skrevet 14. november 2009 Kos deg på julebordet Du ser sikkert kjempeflott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. november 2009 Forfatter #976 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Teknisk sett var det ikke et julebord da. Det var premieutdeling etter Elleville Dager og en type innvielsesfest for det nye senteret, som ble bygd ut i fjor! Det var UTOLIG bra!!! At det var på senteret skulle man ikke tro, de hadde skrudd av lyset i alle butikker, det var spotter , discolys og forskjellig farget lys, røymaskin og flotte, runde bord plassert rundt omkring, en scene, storskjerm og mange mindre skjermer, en DJ som sto på en lift dekket i sort filt og blå neonlys, superbra musikk og rene Oscar-utdelingen! Med "De nominerte er" og slike ting. Maten var kjempegod!! Tre-retters middag med skikkelig servering og hvitvin og rødvin til maten og to barer med alskens drikke! Det var bare så sinnskylt kult, kan ikke helt få beskrevet det skikkelig! Wooooh! Ble kjent med endel mennesker jeg ikke hadde pratet med før og fikk ENDELIG prate med en fantastisk nydelig kar som jobber i en butikk like bortenfor meg. :dåne: Han er så kjekk og søt at det gjør helt vondt..hihi. Har ikke danset så mye som jeg gjorde i går på leeeeenge! Bilde av moi, ferdig stæsjet: (er faktisk tatt da jeg kom hjem, det vi tok tidligere ble ikke så bra... ) Med "Jeg-er-over-18-år armbåndet på!! Samme armbånd fikk min 17 år gamle ansatte og, hehehe, de var visst ikke så nøye på å sjekke leg!) Litt dårlig bilde! Ønsker meg et skikkelig kamera jeg... Men, kjolen har små rød prikker på seg, som ikke syns her, så jeg matsjet det med rød veske og rød briller! Endret 15. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 15. november 2009 #977 Del Skrevet 15. november 2009 Hørtes ut som en knallbra kveld! og du var skikkelig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. november 2009 Forfatter #978 Del Skrevet 15. november 2009 tusen takk :dåne: Er blitt venner på FB med han kjekke. Han er så sinnsykt nydelig, sorry, men han slår Manden LANGT ned i støvlene! Fælt av meg å si det, I know, men nå har ikke dere sett denne lekkerbisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. november 2009 #979 Del Skrevet 15. november 2009 Så fin du var, og flotte sko! Og det høres ut som en veldig bra fest i går. Så morro da. Angående kjekkaser; det er lov å se men ikke røre Ha en fin søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. november 2009 #980 Del Skrevet 15. november 2009 Så fin du var! Og rålekre sko! Hørtes ut som en suuuper fest! Ha en fin søndagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå