Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

du er utrolig heldig som har en så snill og støttende pappa i livet ditt! :klemmer:

Ja, jeg må nesten si at jeg er veldig, veldig heldig. :rødme: Har alltid vært pappa-jente. :fnise:

:sukk: Den brune utfloden er skikkelig...luremus! :fnise: Har nesten ikke vært noe. Og sist jeg sjekket igår, da jeg var på do, var den ikke ordentlig brun. Mer...blankt med flekker av rosa. :klø: Ikke vært noe ennå, så langt idag. :vetikke:

Driver vel bare å erter meg tenker jeg.. :tongue: Akkurat lenge nok så jeg får opp forventingene igjen og SÅ kommer det for fullt... :dåne:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg må nesten si at jeg er veldig, veldig heldig. :rødme: Har alltid vært pappa-jente. :fnise:

:sukk: Den brune utfloden er skikkelig...luremus!:fnise: Har nesten ikke vært noe. Og sist jeg sjekket igår, da jeg var på do, var den ikke ordentlig brun. Mer...blankt med flekker av rosa. :klø: Ikke vært noe ennå, så langt idag. :vetikke:

Driver vel bare å erter meg tenker jeg.. :tongue: Akkurat lenge nok så jeg får opp forventingene igjen og SÅ kommer det for fullt... :dåne:

Litt spennende her da.. :jepp:

Har du test liggende??

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble blank i øya av å lese om pappan din, så koz med så skjønn far :rødme:

Hmm, så rart at det ikke har kommet mer enda :sjenert: Er det lov å håpe på festeblødning?

Krysser alt jeg kan for deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt spennende her da.. :jepp:

Har du test liggende??

:tommelopp:

Har en strips liggende ja... :tongue:

Ble blank i øya av å lese om pappan din, så koz med så skjønn far :rødme:

Hmm, så rart at det ikke har kommet mer enda :sjenert: Er det lov å håpe på festeblødning?

Krysser alt jeg kan for deg :strix:

:klemmer: Ja, er veldig, veldig glad i han! :rødme:

Tja..festeblødning? Er ikke det litt sent da....?? :klø: Eller, kan det skje når som helst...? :tongue:

Oi.... lovende! :hoppe:

:danse: :danse:

:fnise:

Ikkeno mørk utflod idag. :sjenert:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lysebrun flekk i truseinnlegget nå... :dåne:

Som sagt, idet jeg får opp forventingene igjen kommer driten og tar rotta på meg igjen. :kjefte:

På mandag kommer vel kjerringa på besøk tenker jeg.

Nå får jeg gå og legge meg, så jeg slipper å plage meg selv slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gr.-stripsen var blendahvit.

Da har vel denne syklusen blitt lengre fordi jeg ikke tar Vitex lenger... :sukk:

Drittest...

Drittdag, drittjobb, drittliv. Blaaaah!!

Nå skal jeg snart på sykehuset også. Skal ta ultralyd av en kul jeg har i brystet. (Er nok ingenting, ifølge fastlegen.) Dette har jeg gjort før også. Dette blir kul nr. 2...

Men akkurat nå gir jeg blanke i alt... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Høres ikke ut som om din mandag startet noe bedre enn min. Håper virkelig det ikke er noe galt med den kulen i brystet ditt. Lykke til!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk enatupp og Nótt :klemmer:

Tilbake fra sykehuset nå. Måtte ta celleprøve av kulen. To ganger!! Au!! Biopsi-prøve er bedre da, som jeg tok da jeg var 20, av den andre kulen. Bedre å bli "skutt" i brystet. :fnise:

Celleprøve taes ved å stikke en nål inn i brystet, inn i kulen og så må han rote rundt med nålen, så de får sugd opp litt masse! :dåne: Fytti det var ubehagelig...og ble ikke noe bedre da han måtte gjøre det to ganger!! Godt at jeg fikk Manden inn til meg da, så jeg kunne klemme hånda hans. Han mente han mistet tre fingre. hehe. :fnise:

Får svar på prøvene på torsdag. :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffa meg, det hørtes ikke noe særlig ut Redbird! Får håpe prøvene ser fine ut da. Så bra at mannen var der med deg!

Nok en klem til deg fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...