Redbird Skrevet 7. november 2009 Forfatter #921 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) du er utrolig heldig som har en så snill og støttende pappa i livet ditt! Ja, jeg må nesten si at jeg er veldig, veldig heldig. :rødme: Har alltid vært pappa-jente. ******* Den brune utfloden er skikkelig...luremus! Har nesten ikke vært noe. Og sist jeg sjekket igår, da jeg var på do, var den ikke ordentlig brun. Mer...blankt med flekker av rosa. :klø: Ikke vært noe ennå, så langt idag. Driver vel bare å erter meg tenker jeg.. Akkurat lenge nok så jeg får opp forventingene igjen og SÅ kommer det for fullt... :dåne: Endret 7. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. november 2009 #922 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, jeg må nesten si at jeg er veldig, veldig heldig. :rødme: Har alltid vært pappa-jente. ******* Den brune utfloden er skikkelig...luremus! Har nesten ikke vært noe. Og sist jeg sjekket igår, da jeg var på do, var den ikke ordentlig brun. Mer...blankt med flekker av rosa. :klø: Ikke vært noe ennå, så langt idag. Driver vel bare å erter meg tenker jeg.. Akkurat lenge nok så jeg får opp forventingene igjen og SÅ kommer det for fullt... :dåne: Litt spennende her da.. Har du test liggende?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 7. november 2009 #923 Del Skrevet 7. november 2009 Ble blank i øya av å lese om pappan din, så koz med så skjønn far :rødme: Hmm, så rart at det ikke har kommet mer enda Er det lov å håpe på festeblødning? Krysser alt jeg kan for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 7. november 2009 #924 Del Skrevet 7. november 2009 Oi.... lovende! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. november 2009 Forfatter #925 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Litt spennende her da.. Har du test liggende?? Har en strips liggende ja... Ble blank i øya av å lese om pappan din, så koz med så skjønn far :rødme: Hmm, så rart at det ikke har kommet mer enda Er det lov å håpe på festeblødning? Krysser alt jeg kan for deg Ja, er veldig, veldig glad i han! :rødme: Tja..festeblødning? Er ikke det litt sent da....?? :klø: Eller, kan det skje når som helst...? Oi.... lovende! :danse: Ikkeno mørk utflod idag. Endret 8. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. november 2009 #926 Del Skrevet 8. november 2009 Fremdeles spenning, jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. november 2009 Forfatter #927 Del Skrevet 8. november 2009 Lysebrun flekk i truseinnlegget nå... :dåne: Som sagt, idet jeg får opp forventingene igjen kommer driten og tar rotta på meg igjen. På mandag kommer vel kjerringa på besøk tenker jeg. Nå får jeg gå og legge meg, så jeg slipper å plage meg selv slik! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 8. november 2009 #928 Del Skrevet 8. november 2009 Kan ikke annet enn å gi deg en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. november 2009 #929 Del Skrevet 8. november 2009 Bare innom og legger igjen en liten på en søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. november 2009 Forfatter #930 Del Skrevet 8. november 2009 Takk for klemmene jentene! So far, so good, har ikke sett noe mørk utflod..ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 8. november 2009 #931 Del Skrevet 8. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. november 2009 #932 Del Skrevet 8. november 2009 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. november 2009 Forfatter #933 Del Skrevet 9. november 2009 Gr.-stripsen var blendahvit. Da har vel denne syklusen blitt lengre fordi jeg ikke tar Vitex lenger... Drittest... Drittdag, drittjobb, drittliv. Blaaaah!! Nå skal jeg snart på sykehuset også. Skal ta ultralyd av en kul jeg har i brystet. (Er nok ingenting, ifølge fastlegen.) Dette har jeg gjort før også. Dette blir kul nr. 2... Men akkurat nå gir jeg blanke i alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. november 2009 #934 Del Skrevet 9. november 2009 Høres ikke ut som om din mandag startet noe bedre enn min. Håper virkelig det ikke er noe galt med den kulen i brystet ditt. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 9. november 2009 #935 Del Skrevet 9. november 2009 Kommer innom med en mandagsklem og håper uken bare kan bli bedre med en slik dårlig start! *Babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. november 2009 Forfatter #936 Del Skrevet 9. november 2009 Takk enatupp og Nótt Tilbake fra sykehuset nå. Måtte ta celleprøve av kulen. To ganger!! Au!! Biopsi-prøve er bedre da, som jeg tok da jeg var 20, av den andre kulen. Bedre å bli "skutt" i brystet. Celleprøve taes ved å stikke en nål inn i brystet, inn i kulen og så må han rote rundt med nålen, så de får sugd opp litt masse! :dåne: Fytti det var ubehagelig...og ble ikke noe bedre da han måtte gjøre det to ganger!! Godt at jeg fikk Manden inn til meg da, så jeg kunne klemme hånda hans. Han mente han mistet tre fingre. hehe. Får svar på prøvene på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 9. november 2009 #937 Del Skrevet 9. november 2009 Huffa meg, det hørtes ikke noe særlig ut Redbird! Får håpe prøvene ser fine ut da. Så bra at mannen var der med deg! Nok en klem til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 9. november 2009 #938 Del Skrevet 9. november 2009 Auch - hørtes ikke godt ut! Satser på positive svar!! og håper dagen din blir bedre etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. november 2009 #939 Del Skrevet 9. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 9. november 2009 #940 Del Skrevet 9. november 2009 på en mandag. Det hørtes ikke ut som noen hyggelig prøve, håper alt er ok da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå