Redbird Skrevet 1. november 2009 Forfatter #881 Del Skrevet 1. november 2009 God søndag vennen God søndag snupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 1. november 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 1. november 2009 Aaaaai..brystvorter, ømme ennå!! :dåne: Noenganger gjør det shitvondt å komme borti dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 1. november 2009 #883 Del Skrevet 1. november 2009 Håper håper håper det er en liten spire *BaByStØv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. november 2009 #884 Del Skrevet 2. november 2009 Dette høres jo bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 2. november 2009 #885 Del Skrevet 2. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 2. november 2009 #886 Del Skrevet 2. november 2009 Aaaaai..brystvorter, ømme ennå!! :dåne: Noenganger gjør det shitvondt å komme borti dem... OI! Det har jeg aldri når det nærmer seg TR... Spennende........ Forresten,...får du elslim? Jeg får bare sånn rennende (watery) sekret, som vann... hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. november 2009 Forfatter #887 Del Skrevet 2. november 2009 OI! Det har jeg aldri når det nærmer seg TR... Spennende........ Forresten,...får du elslim? Jeg får bare sånn rennende (watery) sekret, som vann... hmmm... Mener å huske at jeg pleier å få ømme bryster i "sluttfasen", men ikke SÅ ømme og ikke bare brystvortene. Jeg har kun oppdaget EL-slim en gang jeg, forrige PP tror jeg. Er ikke så flink med å se etter det...! Men mener da at utfloden øker ihvertfall, rundt EL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 2. november 2009 #888 Del Skrevet 2. november 2009 Kommer til å følge spent med her om dagen Får håpe de ømme puppene er et godt tegn Det var slik jeg begynnte å skjønne at noe var på gang hos meg, for jeg har ALDRI ømme pupper ellers og plutselig var de kjempe spente allerede en uke etter EL. Men så klart når man har hatt 100 diverse symtomer før og ikke lyktes da, så begynnte jeg bare å lure på om jeg var blitt smårar :gjeiper: Og fortvil ikke over at det ikke har blitt så mye , bare du traff rundt EL så kan det holde. Den måneden det klaffet for meg var den PP med minst sex faktisk.... Sender deg masse babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. november 2009 #889 Del Skrevet 2. november 2009 Spennende med ømme bryster Håper boblen din har slått seg til ro i livmoren din nå. Nå syntes jeg det skal klaffe for deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. november 2009 #890 Del Skrevet 2. november 2009 Hei Redbird! Innom med en Jeg kjenner meg godt igjen med at dataen kommer først Jeg har sagt det til han at først kommer dataen, så kommer tven, og så kommer kanskje jeg... Håper det klaffa for deg selv om det ikke ble så mye sex denne gangen. Det er jo absolutt håp, og nye symptomer på gang er jo spennende! Håper du har en fin mandagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. november 2009 Forfatter #891 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Kommer til å følge spent med her om dagen Får håpe de ømme puppene er et godt tegn Det var slik jeg begynnte å skjønne at noe var på gang hos meg, for jeg har ALDRI ømme pupper ellers og plutselig var de kjempe spente allerede en uke etter EL. Men så klart når man har hatt 100 diverse symtomer før og ikke lyktes da, så begynnte jeg bare å lure på om jeg var blitt smårar :gjeiper : Og fortvil ikke over at det ikke har blitt så mye :humpe :, bare du traff rundt EL så kan det holde. Den måneden det klaffet for meg var den PP med minst sex faktisk.... Sender deg masse babystøv Ja, jeg prøver å ikke la symptomene gå så veldig innpå meg, jeg har jo vært igjennom den lista flere ganger. Takk for babystøv! Får håpe jeg er like heldig som deg. Spennende med ømme bryster Håper boblen din har slått seg til ro i livmoren din nå. Nå syntes jeg det skal klaffe for deg snart! Takk søta! Syns godt det kan klaffe for deg snart også! Hei Redbird! Innom med en Jeg kjenner meg godt igjen med at dataen kommer først Jeg har sagt det til han at først kommer dataen, så kommer tven, og så kommer kanskje jeg... Håper det klaffa for deg selv om det ikke ble så mye sex denne gangen. Det er jo absolutt håp, og nye symptomer på gang er jo spennende! Håper du har en fin mandagskveld Honning! Nå tror jeg faktisk jeg kommer FØR tven. Men det må vel være fordi vi har Get opptaksboks. *krysse fingre!* ************* Ømme brystvorter ennå...:dåne: Det blir på fjerde dagen! Og det er KUN tuppen. SÅÅÅ ømme og spente har de ikke vært før! Endret 3. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 3. november 2009 #892 Del Skrevet 3. november 2009 Innom og litt, nye symptomer liker vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. november 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 3. november 2009 (endret) Innom og litt, nye symptomer liker vi Har sånn rar følelse nederst i magen og. Er ikke mensmurringer...mer sånn "Hei, kan noen fjerne den loddkula fra magen min?"-følelse. Men jeg tillater meg IKKE å fokusere så mye på symptomer som jeg har gjort før. Jeg har ingen tro på at vi traff verken sånn eller slik denne gangen. Aner ikke når jeg har hatt EL/om jeg har hatt EL. Første gang jeg fikk masse stikkinger var jo på fredag (?) som var, men da burde jeg jo ha vært godt forbi EL allerede. Ai dånt nåw....! Så jeg venter TR jeg... Endret 3. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 3. november 2009 #894 Del Skrevet 3. november 2009 :popcorn::popcorn: POPCORN TIIIIIIIIID!!!! :popcorn::popcorn: Hurra for NYE symptomer!! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 4. november 2009 #895 Del Skrevet 4. november 2009 Her er det virkelig spennende *BaByStØv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 4. november 2009 #896 Del Skrevet 4. november 2009 Innom og snokar litt, og her var det jo kjempespennande! Har sånn rar følelse nederst i magen og. Er ikke mensmurringer...mer sånn "Hei, kan noen fjerne den loddkula fra magen min?"-følelse. [...] Første gang jeg fikk masse stikkinger var jo på fredag (?) som var, men da burde jeg jo ha vært godt forbi EL allerede. Ikkje for å gi deg for store forhåpningar, men dette kjenner eg veldig godt igjen frå sist graviditet. Ein skikkelig "tung" følelse i livmora har eg vel hatt alle gongene eg har vore gravid, og siste gongen stakk det veldig i livmora ca. ei veke etter EL. Eg er sikker på at det var embryoet som festa seg og gravde seg ned. Hmm... Kanskje eg gav veldig store forhåpningar likevel nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. november 2009 Forfatter #897 Del Skrevet 4. november 2009 Fyyyyyy dreia!! De stikkingene jeg hadde for ikke så lenge siden var helt syyyke da. Var liksom ikke bare en gang, på ett sted, det var over hele og det var maaassse og det varte en stund! :dåne: Har litt småstikking nå for tiden også... Og idag begynte plutselig utfloden å komme igjen! Har vært mer eller mindre tørr i en ukes tid eller noe slikt. Idag kom det endel og var litt sånn...creamy...:klø: Nå tror jeg også det er et sort hull i denne 'brødboksen' min. Kom hjem fra jobb nærmere 22 og har klart å dytte i meg en Rett i koppen - mexikansk tomat, en Piano nøttetoffee yoghurt og et ukjent antall fruktkjeks med sjokolade og jeg har fremdeles lyst på et eller annet. Jeg spiser ALDRI så mye på kvelden etter jobb. Og jeg har tisset mer enn vanlig i hele dag Nei! Alvorlig talt, nå må jeg slutte å lete etter symptomer og GÅ Å LEGGE MEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. november 2009 #898 Del Skrevet 5. november 2009 det er jo godt at du har fått spise og tisse-symptomer da, de er tross alt ikke så ille å leve med så spennende dette her blir! ikke lenge til testing heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. november 2009 #899 Del Skrevet 5. november 2009 Tror jeg tar sjansen på litt jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2009 #900 Del Skrevet 5. november 2009 *lister meg stille ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå