Redbird Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #801 Del Skrevet 11. oktober 2009 Murringene kommer og går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 12. oktober 2009 #802 Del Skrevet 12. oktober 2009 Her der det bare å krysse det som krysses kan altså *BaByStøV* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 12. oktober 2009 #803 Del Skrevet 12. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 12. oktober 2009 Er irritabel... Masse irritert på Manden igår, uten grunn. Og idag morges. Sur, irritert, deppa...vet ikke helt, men hormonene er tydeligvis på berg-og-dal bane...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 12. oktober 2009 #805 Del Skrevet 12. oktober 2009 Om spiren sitter så får du bare venne deg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. oktober 2009 #806 Del Skrevet 12. oktober 2009 Så spennende! Håper murringene og stikkingene er tegn på at det skjer store ting i magen din! Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #807 Del Skrevet 12. oktober 2009 Om spiren sitter så får du bare venne deg til det Så spennende! Håper murringene og stikkingene er tegn på at det skjer store ting i magen din! Ha en fin kveld! Jaaaaaa, håpe masse!! Syns jeg kjenner noe nesten hele tiden der nede... Kan liksom ikke helt beskrives som murring, men...allikevel jo. Jeg kjenner noe ihvertfall! Meget, meget....rart. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. oktober 2009 #808 Del Skrevet 12. oktober 2009 Håper det er symptomer Redbird!! Bare innom med en rask klem før jeg skal så: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #809 Del Skrevet 13. oktober 2009 Håper det er symptomer Redbird!! Bare innom med en rask klem før jeg skal så: Hadde vært ålreit om det var symptomer ja! Takk! En stor tilbake til deg! Håper du sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #810 Del Skrevet 13. oktober 2009 Når jeg tenker meg om så har jeg fint lite symptomer utenom de svake murringene/boblingen. Liiiiittt ømme bryster, men TR skal være her om mindre enn en uke. Ikke noe nevneverdig vondt i korsryggen... Ingen kvalme... Ingen rare matlyster... Trøtt er jeg jo...men det kan ha en sammenheng med min seeene leggetid. Littegrann oppblåst... Ja, altså, fint lite med andre symptomer som jeg ikke har hatt før. Så nå begynner jeg å miste håpet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 13. oktober 2009 #811 Del Skrevet 13. oktober 2009 Uff ingen symtpomer jeg heller...utenom å være trøtt, som jeg ellers godt kan være uten at jeg er gravid....... Testet idag, 4 dager ca før IKM, negativ....... Håper du får to blå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #812 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) jeg er faktisk trøttere idag enn hva jeg burde være. La meg halv to i natt, men sov til over halv ti. Men øynene er tørre og jeg vil helst krype under dyna igjen... Kjente litt murring i stad. Litt stikking. Nå må jeg slutte å lete etter symptomer, dette er ikke sunt. Håper du får to blå også Wings! Endret 13. oktober 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kjenner murringene bedre nå. Minner mer som mensmurringer nå, men det er nok fordi de er litt sterkere enn tidligere. Så... håpet svinner litt altså. Er så redd for å få for høye forhåpninger igjen. Har jo vært så flink...! Men på en annen side så har jeg jo ikke hatt slike murringer fra EL fram til nå før. Og igjen; det kan like greit være fordi jeg ikke tar Vitex nå. BAH!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 13. oktober 2009 #814 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kjenner murringene bedre nå. Minner mer som mensmurringer nå, men det er nok fordi de er litt sterkere enn tidligere. Så... håpet svinner litt altså. Er så redd for å få for høye forhåpninger igjen. Har jo vært så flink...! Men på en annen side så har jeg jo ikke hatt slike murringer fra EL fram til nå før. Og igjen; det kan like greit være fordi jeg ikke tar Vitex nå. BAH!! Jeg er optimist her jeg altså.... var denne murringen jeg gikk med hele tiden,føltes som jeg skulle få mensen hvert sekund hele tida.... også etterhvert begynte det å sviverke i bekkenet bak... (men nå har jeg jo også fått bekkenproblemer, så kan jo ha noe med meg å gjør det da.... ) Så jeg slenger frem litt og venter i spenning.. Er det til helga tanta skal komme sånn ca?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 13. oktober 2009 #815 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg og hadde "mensensmerter" i 2 uker før tb.. Jeg var jo overbevist om at var den som kom, siden jeg ikke hadde fått den enda etter implantatet var fjernet. Og jeg viste null hva jeg skulle føle som symptomer på graviditet Så hold mote oppe! *BaByStØv* PS: Har du sett bildene av lille?? Endelig fikk jeg det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #816 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg er optimist her jeg altså.... var denne murringen jeg gikk med hele tiden,føltes som jeg skulle få mensen hvert sekund hele tida.... også etterhvert begynte det å sviverke i bekkenet bak... (men nå har jeg jo også fått bekkenproblemer, så kan jo ha noe med meg å gjør det da.... ) Så jeg slenger frem litt og venter i spenning.. Er det til helga tanta skal komme sånn ca?? Ååååååå, jeg *:dåne: !! Her prøver jeg å være pessimistisk, så kommer du og sier slike ting. hihi! Ja, er på CD 21 idag, så tanta er ventet, lørdag/søndag-ish! Jeg og hadde "mensensmerter" i 2 uker før tb.. Jeg var jo overbevist om at var den som kom, siden jeg ikke hadde fått den enda etter implantatet var fjernet. Og jeg viste null hva jeg skulle føle som symptomer på graviditet Så hold mote oppe! *BaByStØv* PS: Har du sett bildene av lille?? Endelig fikk jeg det til Skal *prøve* å holde mote oppe. Takk! *sniffer babystøv* Neeei, jeg har ikke sett bilder! Må løpe å se nåååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter #817 Del Skrevet 13. oktober 2009 Har ikke hatt noen festeblødning da.... Nå stikker det der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2009 #818 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg skjønner at du venter og det er ikke lenge igjen til IKM nå, men prøv å ikke tenk for mye på det - la tingene bare skje som de skal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #819 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg skjønner at du venter og det er ikke lenge igjen til IKM nå, men prøv å ikke tenk for mye på det - la tingene bare skje som de skal. Jeg prøøøøver! Jeg driver og klapper til meg selv hele tiden fordi jeg lar disse murringene gå til hode på meg. Var litt redd for at du skulle komme inn her og ferske meg i symptom-jakting. *busted!* Jeg sier til meg selv at det kan være fordi jeg ikke tar Vitex denne PP. At det er derfor slike "vondter" er mer fremtredende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 14. oktober 2009 #820 Del Skrevet 14. oktober 2009 *busted* Kan nok være pga Vitexen ja - du får bare holde ut til helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå