thumbalina Skrevet 7. oktober 2009 #781 Skrevet 7. oktober 2009 Kanskje du skulle droppe vitexen nå? la kroppen klare seg selv en periode???
Redbird Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter #782 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Så dumt med negativ test, men jeg heier gjerne for slimet som kom Håper at akkurat DENNE pp er DIN heldige pp Håpe håpe! Kanskje du skulle droppe vitexen nå? la kroppen klare seg selv en periode??? Ja, jeg har uansett ikke råd til ny boks med det første, og tror jaggu jeg liker både EL-slim og EL-smerter. Hvorfor klusse med noe som i utgangspunktet (såvidt jeg vet) funker helt fint. Endret 7. oktober 2009 av Redbird
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #783 Skrevet 8. oktober 2009 Ja dere får minst annenhver dag så skal du se! Håper du får en fiiiiiiin dag!
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #784 Skrevet 8. oktober 2009 Ja dere får minst annenhver dag så skal du se! Håper du får en fiiiiiiin dag! Takk i like måte Wings! Vi har som bare det vi. Om ikke kjempemasse så tror jeg ihvertfall vi traff bra rundt EL. Om alle de signalene jeg har fått faktisk var EL.
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #785 Skrevet 8. oktober 2009 Helt sikkert! Hvilke signaler fikk du?.. Jeg får mer, annerledes utflod og svetter mer.. :gjeiper:
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #786 Skrevet 8. oktober 2009 Helt sikkert! Hvilke signaler fikk du?.. Jeg får mer, annerledes utflod og svetter mer.. :gjeiper: Jeg oppdaget helt klar, blank og seig utflod. Har ikke sett det før. Mye mer utflod enn vanlig også. Og så tror jeg at jeg ble/er litt oppblåst. Og masse murringer og "bobling".
Epica Skrevet 8. oktober 2009 #787 Skrevet 8. oktober 2009 Det høres veldig ELaktig ut! Åååå så DIGG hvis vi begge ble gravide nå Jeg har en rar smak i munnen..... tørr i munnen... Men kanskje jeg bare psykisk tiltrekker meg symptomer, :gjeiper:
Redbird Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #788 Skrevet 8. oktober 2009 Det høres veldig ELaktig ut! Åååå så DIGG hvis vi begge ble gravide nå Jeg har en rar smak i munnen..... tørr i munnen... Men kanskje jeg bare psykisk tiltrekker meg symptomer, :gjeiper: EL!! Da får vi håpe at det var det som skjedde på tirsdag da, for det ble jo den ettermiddagen! Symptomer suger seg til oss som en statisk ballong. Jeg har fremdeles litt svake murringer heeeellllt nederst, helt "innerst" jeg... :klø: Ikke sterke, men kjennes ut som mensmurringer som er biiiiiiittesmå. Poenget mitt her er at det har jeg ikke hatt før, etter EL. Men kan jo være avvendingen av Vitex som slår inn og gjør slike ting sterkere.
Ilja** Skrevet 9. oktober 2009 #789 Skrevet 9. oktober 2009 Her var det spennende for tiden! Svake murringer liker vi å høre om Når er IKM?
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #790 Skrevet 9. oktober 2009 Her var det spennende for tiden! Svake murringer liker vi å høre om Når er IKM? Ilja** Vi liker nye opplevelser ja! Tja...når er IKM? Ai dånt nåv! Prøver å ikke telle dager og slike ting..men om jeg skal gjette...alt mellom den 16, 17, 18 oktober kan jeg tenke meg..!
Epica Skrevet 9. oktober 2009 #791 Skrevet 9. oktober 2009 spennende spennende.... Åååå så trøtt jeg er idag... småuggen.. verdt det hvis det er symptomer :fnis: God helg!
thumbalina Skrevet 9. oktober 2009 #792 Skrevet 9. oktober 2009 Murringer er veldig bra ja =) Jeg "murret" veldig mye helt fra EL til 12 uker på vei =)
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #793 Skrevet 9. oktober 2009 Murringer er veldig bra ja =) Jeg "murret" veldig mye helt fra EL til 12 uker på vei =) Er ikke mye av det nå, etter EL, men kjenner...noe... Som om kroppen skal ha meg konstant bevisst på at jeg har en livmor der nede...
Epica Skrevet 9. oktober 2009 #794 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) :haha: Kjenner til det! Men føler meg faktisk ganske slapp og uggen idag. Er vel bare forkjølet :fnis: Endret 9. oktober 2009 av Wings
Epica Skrevet 9. oktober 2009 #795 Skrevet 9. oktober 2009 det ble visst ingen smilefjes av haha og fnis
Redbird Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #796 Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Ikke bra å være småuggen! Ikke med mindre det er et godt symptom! Så bli frisk eller vær gravid, Wings!! Endret 9. oktober 2009 av Redbird
Redbird Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #797 Skrevet 10. oktober 2009 (endret) *fremdeles svaaake, rare murringer* :klø: Og så følsom jeg er idag da! jeg griner jo av alt!! Joda, "SatC - The Movie" er veldig flott, men jeg gråt selv da Carrie så det nye klesskapet sitt som Mr. Big hadde bygd! Og masse andre, rare situasjoner. Endret 10. oktober 2009 av Redbird
Redbird Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #798 Skrevet 10. oktober 2009 Murringene ble mer fremtredende mens vi var ute og fartet litt.. Sitter liksom godt nede, på innsiden av sambenet liksom... :klø: Sa det til mamma da vi var der, at jeg hadde murringer og hun sa bare "Bobling?" Og ja, det er jo noe slikt også...raaaaaart...
Epica Skrevet 10. oktober 2009 #799 Skrevet 10. oktober 2009 Jeg fikk sånn idag, bare at det var små stikk på en måte... Hmmmm---festesmerter? Håper du har en fin helg
Redbird Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter #800 Skrevet 10. oktober 2009 Har stikkinger i tide og utide jeg og. Både på høyre og venstre side..! God helg til deg og!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå