Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

krysser fingrene for deg redbird :)

#håper#håper#håper#

(jeg testet positivt forrige uke selv....og den var svaaaaak... sambo bare lo av meg til og med...meen jeg hadde rett... Krysser fingrene for positiv test i mårra tidli :) )

Takk mocha! :klemmer: Og HURRA for at du har fått to blå!! :strix:

Lykke til i morgen tidlig!! Jeg er så spent :strix:

Takk snupp! :tommelsmil: Vet ikke helt om jeg tørr å være spent jeg. :fnise:

Masse rare murringer i hele dag. :dåne: Vondt, men allikevel ikke..! :klø: Har kjent det i heeele dag og GUD så godt det var å få av seg buksa da jeg kom hjem!! :hoho:

Manden kjøpte en type CBD som til og med viser når unnfangelsen fant sted.. :fnise: Meget fancy må jeg si. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i morgen Redbird :klem:

...når står du opp og tester, bare sånn at jeg vet sånn ca når jeg må følge med her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i morgen Redbird :klem:

...når står du opp og tester, bare sånn at jeg vet sånn ca når jeg må følge med her inne :fnise:

:fnise: Jeg står opp ca 0630, så tester med en gang jeg er oppe og så skal jeg skyyyndte meg inn på KG. :ler:

Takk! Kryss alt dere har, minus bena! :ler::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My god hvor spennende. Krysser alt jeg har(ja kan krysse bena også siden vi allerde har :sengekos: i kveld ) :ler: . Håper på superpositiv test i morgen for deg. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Er du våken enda eller?? :popcorn: :popcorn: :popcorn: De morgenene jeg skal teste er det så lett å stå opp :fnise: Og nå var det jammen meg lett å stå opp fordi jeg var spent på din test også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!! Er du våken enda eller?? :popcorn: :popcorn: :popcorn: De morgenene jeg skal teste er det så lett å stå opp :fnise: Og nå var det jammen meg lett å stå opp fordi jeg var spent på din test også.

Åå, du er god du! :klemmer::hjerte:

Har dessverre ingen gladnyhet å komme med... :sukk:

Vi får bare fortsette å prøve og håpe det skjer med oss en gang i fremtiden..! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer::kose: Det var trist, Redbird. :klem: Jeg opplevde som sagt slike skyggestreker forrige syklus, og det gir deg så stort håp. Utrolig kjedelig å oppleve at det ikke var noe håp allikevel :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter fremdeles for at det var en skyggestrek! :fnise:

Tror kanskje at EL gjorde testen litt boinkers, for EL testen var VELDIG sterk! :Nikke:

Så da får jeg okkupere Manden i ettermiddag, så får vi se om vi kanskje er heldige nå.. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen - eller sikkert ikke fullt så godt da siden du fikk neg. test. Det er så super nedtur - vi er mange som kjenner den følelsen her inne på forumet... En fattig trøst...

Lykke til videre med prøving.

Og ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen - eller sikkert ikke fullt så godt da siden du fikk neg. test. Det er så super nedtur - vi er mange som kjenner den følelsen her inne på forumet... En fattig trøst...

Lykke til videre med prøving.

Og ha en fin dag!!

:vinke: Hei Phobaeticus! :klemmer:

Vet ikke helt jeg. :klø: Nedturen var ikke SÅ stor. Jeg var sikkert litt forberedt på det. Forventer alltid at den er negativ jeg. :klaske: Må ihvertfall gjøre mitt beste i å ikke bli fullstendig nedbrutt av det! :Nikke:

Det er godt å vite at vi er flere om det, for da har man jo en likesinnet å prate med! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd testen var negativ, men som du sa så regnet du nesten med det. Dere får gjøre en skikkelig innsats nå da så kanskje neste gang. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre! :klemmer:

Kanskje du skal sette deg ned å tenke litt grundig gjennom hvor du står i livet, og hva du ønsker, tenker og håper - og se om du har noen mentale hindringer for tiden?

Jeg her litt sånn at ting skjer for en grunn hele tiden, og dermed når det ikke helt går min vei så er det gjerne en god grunn for at det ikke helt passer inn i den store sammenhengen.. at det er noe jeg må komme forbi eller bli ferdig med - eller blir klar for før det kan skje. Også når det først har skjedd (det du går å ønsker det skal skje) så faller alt på pass - og jeg kan se tilbake og tenke Aha.. dette passer jo mye bedre- det var derfor ja!

Men mulig det bare er meg som er litt rar og tenker sånn.... men jeg syns liksom alt skjer når det skal og ordner seg så greit til slutt alltid. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, gode jentene mine! :klemmer:

:klem::klemmer::hug:

:yvonne:

Synd testen var negativ, men som du sa så regnet du nesten med det. Dere får gjøre en skikkelig innsats nå da så kanskje neste gang. :klem

Vi kjører på! :tommelsmil:

Lykke til videre! :klemmer

Kanskje du skal sette deg ned å tenke litt grundig gjennom hvor du står i livet, og hva du ønsker, tenker og håper - og se om du har noen mentale hindringer for tiden?

Jeg her litt sånn at ting skjer for en grunn hele tiden, og dermed når det ikke helt går min vei så er det gjerne en god grunn for at det ikke helt passer inn i den store sammenhengen.. at det er noe jeg må komme forbi eller bli ferdig med - eller blir klar for før det kan skje. Også når det først har skjedd (det du går å ønsker det skal skje) så faller alt på pass - og jeg kan se tilbake og tenke Aha.. dette passer jo mye bedre- det var derfor ja!

Men mulig det bare er meg som er litt rar og tenker sånn.... men jeg syns liksom alt skjer når det skal og ordner seg så greit til slutt alltid. :klemmer:

Kloke ord. :klemmer: Jeg er som deg; det er en grunn for alt...!

Jeg tenker hele tiden jeg... :fnise: Men det er nok ikke så mye håndfast i det du referer til her. Det er bare mitt lille, rare hodet som "driver vekk" en gang iblant. Jeg prøver på en måte å dytte en elefant ned i en fyrstikkeske. :fnise:

Alt skjer for en grunn, ting skjer når det er "meant to be", skjebnen rår og vi har ingen kontroll på det. :Nikke:

Så kjedelig med negantiv test. Vi får bare stå på videre, forhåpentligvis lykkes vi tilslutt :klemmer:

:duskedame: Kan ikke miste motet! ;)

Tror forresten jeg har hatt EL-SLIM idag! :bolledeig::fnise: Jeg har ikke sett det før, ikke så tydelig. Men var på do i formiddag og merket at det var mye slim som kom og da jeg sjekket (jeg vet, nasty. :fnise:) så var det klart og blankt som vann og "stretchy"! :bolledeig: Har aldri sett slim som har vært slik før! :tommelsmil:

Kan også informere om at jeg gikk tom for Vitex for ikke så lenge siden. Kanskje en uke eller halvannen siden? Og kan være derfor jeg har kjent masse EL smerter. Vitex demper jo alt sånt... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Får satse på at alt faller på plass nå, at du får fred i hodet og at dere sitter med to blå om ca to uker =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spennende! Får satse på at alt faller på plass nå, at du får fred i hodet og at dere sitter med to blå om ca to uker =)

:tommelsmil: Håper det. :sjenert: Drømmer om en liten pjokk ved navn Aksel jeg nå.. :fnise:

Perfekt avslutning på en dag! :humpe: , god mat som Manden lager, wrestling på tv og goooode sofaen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...