Redbird Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #721 Skrevet 3. oktober 2009 Hvordan går det med deg? Hehe, ikke bestandig det er like beleielig å bli vekket av en klående mann nei Men bra han klarte lure deg da :gjeiper: Ha en fin helg Joda, her går det stille og rolig for seg. Jeg har vært litt distansert fra Manden den siste tiden, så han har ikke klart å "lure" meg igjen. Det er fremdeles noe som gnager bakerst i hodet. Kroppen er rar altså! Plutselige, kraftige stikkinger, ut av det blå, men ingen EL. Jeg har IKKE testet med GT, for...har jo liksom hatt TR. Men tankene vil ikke slippe. Men jeg overbeviser meg selv hver gang at jeg ikke er gravid. Og så går det litt tid og så begynner jeg igjen. Artig med tvangstanker! Ha en fin helg du også Rosa76!
spinnvil Skrevet 3. oktober 2009 #722 Skrevet 3. oktober 2009 Joda, her går det stille og rolig for seg. Jeg har vært litt distansert fra Manden den siste tiden, så han har ikke klart å "lure" meg igjen. Det er fremdeles noe som gnager bakerst i hodet. Kroppen er rar altså! Plutselige, kraftige stikkinger, ut av det blå, men ingen EL. Jeg har IKKE testet med GT, for...har jo liksom hatt TR. Men tankene vil ikke slippe. Men jeg overbeviser meg selv hver gang at jeg ikke er gravid. Og så går det litt tid og så begynner jeg igjen. Artig med tvangstanker! Ha en fin helg du også Rosa76! Måler du tempen enda da? Gikk den ned da mensen kom? Hvis du har tempet en del, så kan du jo se om kroppen er i normal syklus eller om den er rar. Og en legetime kan jo være kjekt hvis du føler at kroppen ikke er som vanlig. Alt for å få fred i sjelen
Redbird Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #723 Skrevet 4. oktober 2009 Måler du tempen enda da? Gikk den ned da mensen kom? Hvis du har tempet en del, så kan du jo se om kroppen er i normal syklus eller om den er rar. Og en legetime kan jo være kjekt hvis du føler at kroppen ikke er som vanlig. Alt for å få fred i sjelen Nei, temper ikke nå. Stoppet med alt i forrige PP, da jeg sa vi ikke skulle teste, tenke, styre, prate om prøvingen og bare slappe av. Så er helt i tåka nå... Tror kanskje de rare murringene, stikkingen og "boblingen" jeg hadde i hele går er ventende EL. For testen jeg tok i morges (jepp, tok en EL-strip..fy-fy ) var nesten like sterk som kontrollstreken. Så EL er nok rett rundt hjørne. Tok en strip fredag morgen og to dager før også og de var svake, men streken var der. Så nå skal jeg slå meg til ro med at det er EL som surrer med kroppen min.
Redbird Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #724 Skrevet 4. oktober 2009 (endret) I natt drømte jeg har jeg hadde fått to sønner. :rødme: De var egentlig tvillinger tror jeg, men det var litt forskjell i alderen. Jeg tror de het Mikael og Aksel! De var 4,5, kanskje 6 år, da vi kom hjem til Manden. Og de var sååå nydelige. :rødme: Den ene var blond og den andre var brunhåret. Masse tykt hår, søte bollekinn. :rødme: Husker veldig godt den mamma-følelsen. Håper det virkelig føles sånn på ordentlig! Husker spesielt godt en situasjon i drømmen, jeg satt på huk og minstemann lente seg mot meg mens jeg tok av han støvlene før han løp inn for å hilse på pappa. :rødme: Håper jeg aldri glemmer den mamma-følelsen jeg fikk! Endret 4. oktober 2009 av Redbird
Redbird Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #726 Skrevet 4. oktober 2009 Så herlig drøm. Ja, det var det. :rødme: Skikkelig stolt mamma. Selv om det abre var en drøm, så gjorde den meg litt sikrere på mine mamma-evner. *** Endelig! Klarte litt igjen idag, UTEN vondt! :dåne: Er det mulig...tragisk at det skal være sånn! Men, det gikk så det suste. Etterpå lå vi og pratet om våre (forhåpentligvis) fremtidige barn og hva de skulle bli når de ble store. Vi skal visst få fire barn vi. Aksel kommer først og han skal bli internasjonal skuespiller. Så Mikael, som blir klassisk musiker, Sara som skal bli advokat og attpåkladden Sophie som blir stor innen norsk teater. Store planer ja! Men sånn blir det når vi begge kommer fra musikalske familier. Jeg med musikk og sang og Manden med teater. Fin liten drøm vi har. :rødme:
thumbalina Skrevet 4. oktober 2009 #727 Skrevet 4. oktober 2009 Høres ut som dere har det fint sammen også da =) Moro å drømme litt om fremtiden sånn =)
Epica Skrevet 4. oktober 2009 #728 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe.. Koselig å snakke om fremtiden.. Håper det klaffer snart for dere!! Vi prøver på nummer to, vi har ei jente sammen fra før. Merker det mangler noe...at hun må få søsken. Håper helga var fin!
Redbird Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #729 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe.. Koselig å snakke om fremtiden.. Håper det klaffer snart for dere!! Vi prøver på nummer to, vi har ei jente sammen fra før. Merker det mangler noe...at hun må få søsken. Håper helga var fin! Wings! Koselig med besøk! Så stas med forsøk på søsken da! Må ønske dere masse lykke til også da! Helga har vært kooooort, men grei. Jobbet til 18 i går, så ble ikke så mye igjen å nyte. hehe.
Redbird Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #730 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Ingen baby i magen! Slang oppi en grønn test samtidig med den rosa. Men tror jeg har EL nå.. testen jeg tok igår var sterk og den jeg tok idag var litt svakere. Så får vel okkupere Manden litt i kveld også. Endret 5. oktober 2009 av Redbird
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2009 #731 Skrevet 5. oktober 2009 Spennende med EL, Redbird! Lykke til med Jeg begynner å bli skikkelig lei, og negativ og utålmodig nå. Syntes vi har prøvd lenge nok begge to PP5 og PP6
Redbird Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #732 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Spennende med EL, Redbird! Lykke til med Jeg begynner å bli skikkelig lei, og negativ og utålmodig nå. Syntes vi har prøvd lenge nok begge to PP5 og PP6 Jeg vet. Men det som er så teit er jo at det egentlig ikke er lenge med PP5 og 6...! :dåne: Det er jo veldig sjeldent det klaffer SÅÅÅ fort da. Men vi skal klare det vi!!! Men vi må holde oss positive. Positive tanker får det positive til å gro vettu! *************** :dåne: Skyt meg nå, hvorfor er jeg så dum... Tok opp GT-stripsen jeg tok rundt en time siden eller noe, og hva ser jeg, joh, en svaaaahaaaaaak testtrek.....! ALLE andre tester jeg har tatt før har ikke hatt et hint av en strek, selv mange timer etterpå. Så...hallo?? Hva skjer??? :dåne: Jeg så en streeeekkk.....Jeg måtte blunke, snu meg i lyset og sjekke igjen, men jo, streken var der. Men, etter sååå lang tid, om jeg SKULLE vært gravid nå, med klaff i PP5, så ville den vel ha slått ut maks! Ikke med en svak strek slik! Æsjæsjæsj....dumme Redbird... Rettelse: under en time siden. Tror jeg så på klokka da jeg hadde testet og den var såvist ti på halv tolv... Endret 5. oktober 2009 av Redbird
LilleEkorn Skrevet 5. oktober 2009 #733 Skrevet 5. oktober 2009 hmmmmm, skyggestrek eller STREK? Da må du jo ut og kjøpe en digital CB Krysser fingrene for dere
Gaupa Skrevet 5. oktober 2009 #734 Skrevet 5. oktober 2009 Så spennende da Kanskje den viser positiv i morgen med en gang, og at dere har klart det
Redbird Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #735 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Tja, hva er forskjellen på skyggestrek og strek? Jeg ser da streken, men som sagt så er den svaaaaak. Til vanlig ser jeg INGENTING der den teststreken skal være..! Om jeg ER gravid så vil jeg være 5 uker på vei nå, tror jeg. Og da innbiller jeg meg at testen ville ha slått ut ennå mer.... Ikke har jeg hatt noen "symptomer" heller...TR kom helt bakpå meg, uten smerte og lite og kort...det eneste jeg kan si er annerledes nå er den gnagende følelsen bakerst i hodet... og rare murringer, stikking og "bobling" i tide og utide.... Nei, jeg vet jaggu ikke jeg... Endret 5. oktober 2009 av Redbird
LilleEkorn Skrevet 5. oktober 2009 #736 Skrevet 5. oktober 2009 Åååå, så spennede!!! Jeg fikk en mensliknende blødning første mnd jeg var gravid, og stripstesten slo bare svakt ut og da var jeg 5+4, men alt av CBtester slo ut med en gang
Redbird Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #737 Skrevet 5. oktober 2009 Åååå, så spennede!!! Jeg fikk en mensliknende blødning første mnd jeg var gravid, og stripstesten slo bare svakt ut og da var jeg 5+4, men alt av CBtester slo ut med en gang :dåne: Jeg vet jaggu ikke om det er en skyggestrek eller ikke jeg. For den er svaaak. Men jeg ser den, jeg ser den! Pokkerpokkerpokker. jeg småblødde vel i fire, kanskje fem dager. Men det var så lite. Siste nettene hadde jeg bare truseinnlegg på meg, for det kom jo ingenting... :dåne: Herrgud, må jeg gå å kjøre en CB nå... Det hadde jeg ikke trodd...
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2009 #738 Skrevet 5. oktober 2009 Så spennende!! Jeg fikk skyggestreker forrige PP. Jeg kunne bare se streken i en bestemt vinkel. Jeg leste endel om skyggestreker, og når jeg forsto hvorfor de kan oppstå, så skjønte jeg at det var skyggestreker. 7. Hva er en skyggestrek? En skyggestrek er en "usynlig spøkelsesstrek" der hvor den positive streken skulle ha vært. Disse er vanligvis grå eller fargeløse, eller ser ut som en "bulk" i testen. Alle tester har to striper med reagensmiddel i testvinduet. En av disse stripene vil alltid farges når den blir våt (kontrollstreken). Den andre vil farges KUN hvis den utsettes for fukt som inneholder hGC. Disse reagensmiddelstripene er IKKE usynlige. De er vanskelige å se, men de er der. Når teststripen utsettes for fukt blir den enda enklere å se siden fukten får lyset til å reflekteres annerledes. Når man da myser på testen i godt lys så vil man nesten alltid se "noe" der. "Resultatet" teller imidlertid ikke så lenge det ikke er tydelig rosa- eller blåfarget. Dersom man ikke kan se hvilken farge det er eller hvis det er for svakt, så skal det tolkes som negativt. Ofte kommer ikke skyggestrekene før etter at tidsfristen har gått ut. Husk dog at selv om alle tester er disponerte til å få skyggestreker, så er det ikke alle som får det. Er du i tvil, så vent et par dager og test på nytt.
Redbird Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #739 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Denne streken har rosafarge. Jeg så den med en gang jeg tok den ut av pakka igjen, syns i alle vinkler. Men, svaaaak...får ikke sagt det nok liksom, prøver jeg å overbevise meg selv om at den er negativ nå eller..?? Er det høyere nivå av HGC rundt EL??? Kan DET være årsaken?? :klø: Endret 5. oktober 2009 av Redbird
Pupsilure Skrevet 5. oktober 2009 #740 Skrevet 5. oktober 2009 Herregud, så spennende!! Har du flere tester du kan ta da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå