Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Vet at dette kanskje er LITT vel mye detaljer, men; gud så skjønt det er å ha :sengekos: når man har lyst og ikke fordi man må!! :hoho: Gir meg sjelefred.

:fnise:

:bond:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, vi KG jenter tåler mye så det trenger du ikke tenke på :fnise:

Høres ut som du har det bra om dagen, og ikke stresser. Håper det klaffer for deg nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fint at du har senket skuldrene og tar ting som de kommer :)

Håper det er NÅ det sjer! da blir det jo et virkelig kjærlighetsbarn, som er laget utav lyst, ikke plikt :) Ikke det, kjærlighetsbarn blir det jo likevel... Du sjønner hva jeg mener :fnise:

*BaByStØv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi KG jenter tåler mye så det trenger du ikke tenke på :fnise:

Høres ut som du har det bra om dagen, og ikke stresser. Håper det klaffer for deg nå :klem:

Puh! Gudskjelov! :fnise:

Går veldig bra nå ja. :) Stresser ikke i det hele tatt og det er veldig deilig! :Nikke:

Takk skal du ha! :klemmer:

Kjempe fint at du har senket skuldrene og tar ting som de kommer :)

Håper det er NÅ det sjer! da blir det jo et virkelig kjærlighetsbarn, som er laget utav lyst, ikke plikt :) Ikke det, kjærlighetsbarn blir det jo likevel... Du sjønner hva jeg mener :fnise:

*BaByStØv*

Skjønner veldig godt hva du mener. :hjerte::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjer lite her .... :sprettoy: Har null anelse hvor jeg er hen, så går naturligvis bare å venter på TR. :) Er eneste tegnet jeg kan holde fast ved. :ler:

Men har det bra da. :Nikke: Ingen symptomjakt eller noe slikt, er er stolt av meg selv. :fnise:

Bryllupsdag på søndag! :strix:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg synes du er flink som ikke aner hvor i syklusen du er. :klem:

Tusen takk! :klemmer: Er jo takket være deg at jeg klarer det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Meg??? Hva har jeg gjort nå da?

Du sa de riktige tingene og fikk meg til å innse at det kanskje var en god idé å legge vekk alle de dumme tankene og maset rundt prøvingen! ;) Og det funker jo! Så kudos til deg! :nigo::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så tøøøøøøørst! :dåne: har alltid med meg vannflaske på jobb, men orker svææært sjeldent å drikke opp hele, for er egentlig ikke så glad i vann, men idag er den nesten tom....! Ikke er jeg spesielt aktiv på jobb heller, så er ikke utslitt og uttørket akkurat. :fnise:

:pls:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa de riktige tingene og fikk meg til å innse at det kanskje var en god idé å legge vekk alle de dumme tankene og maset rundt prøvingen! ;) Og det funker jo! Så kudos til deg! :nigo::klemmer:

Så bra da at jeg har hjulpet deg på en slik måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: Jeg følger spent med selv om jeg ikke får tittet innom ofte nok :ler:

Og er det sånn at du hadde bryllupsdag i helgen???!??!

Isfåll så må jeg få si GRATULERER :bryllup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holde ut thumbalina! Ingen fare! :tommelsmil:

mjau-mjau! :klemmer: Ja, hadde bryllupsdag på søndag! :rødme: Takk! :klem:

Kos å se at du titter innom innimellom ihvertfall da! :tommelsmil: Skjer jo ikke stort foreløpig. :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi! Nå kom TR veldig overraskende på meg..! :hakeslepp:

Skulle bare gå på do før jeg åpnet butikken, kjente ingenting mens jeg gikk på do men på papiret var det jaggu rødt....! :klø:

Og da måtte jeg jo regne litt, for dette kom veldig tidlig! Jeg fikk jo TR sist den 30 august og det betyr jo at jeg idag er på dag 25!! :hakeslepp: Syklus på 24 dager??? Det kan verken stemme eller være helt bra! :tristbla:

Har bare hatt litt småstikking de siste dagene. Igår stakk det først på høyre side, som gikk litt rundt til ryggen og så litt senere stakk det et par ganger på venstre siden...men kun kjent litt murringer en gang...og litt nå...

Jenter....! Hjelp.....! :tristbla:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...