Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Hei Redbird,

Så leit at det ikke klaffa denne gangen heller :sukk: Skjønner godt skuffelsen. Og de menssmertene hørtes ikke god ut, håper du føler deg litt bedre nå :dagens-rose:

Kan være lurt å prøve å kanskje fokusere på noe annet enn prøvingen en stund ja, hvis du føler at det stresser deg veldig. Men føler du for å prate så vet du hvor du finner oss :klem: Husk at stastistisk sett har du gode odds for å lykkes snart, så gi ikke opp... Desverre tar det bare litt tid avogtil.

Maaaaaasssseeeeeeeee babystøv til deg fra meg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Redbird,

Så leit at det ikke klaffa denne gangen heller :sukk: Skjønner godt skuffelsen. Og de menssmertene hørtes ikke god ut, håper du føler deg litt bedre nå :dagens-rose:

Kan være lurt å prøve å kanskje fokusere på noe annet enn prøvingen en stund ja, hvis du føler at det stresser deg veldig. Men føler du for å prate så vet du hvor du finner oss :klem: Husk at stastistisk sett har du gode odds for å lykkes snart, så gi ikke opp... Desverre tar det bare litt tid avogtil.

Maaaaaasssseeeeeeeee babystøv til deg fra meg :strix:

Takk søte du! :klemmer:

Tror nok jeg stresser litt mye ja. Vil nok ikke innse det helt selv, men merker jo at det fort blir plikt-:humpe: og mye prat og myyye tenking. Ikke bra...!

Vet jo innerst inne at dette tar tid, uansett! Men pessimismen i meg overtar og jeg blir lett paranoid også. :fnise: Så nå MÅ jeg ta meg sammen. :Nikke:

Menssmertene ga seg etter at jeg tok en paracet og etter at det hadde begynt å blø faktisk. Kjenner bare litt murringer nå. Hadde mamma og pappa på besøk tidligere idag og pappa er så god, han sa "Da var det jo kjempefint at du har fri imorgen da, for da kan du få slappet godt av så det vonde går over!" :rødme: Pappa'n min passer på meg. :strix:

Nå lager jeg litt sen middag til Manden og meg, tenkte jeg skulle se på "Grey's" utover kvelden.....eller spille WoW.... :fnise:

*Drysser babystøv på middagen*

Godt å høre at om jeg trenger å prate så er dere her for meg! :klemmer:

Ha en fin kveld!

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det ble sånn... :(

Krysser fingrene for at å ikke fokusere denne PP'n vil gjøre vidunderverker for babymakingen! ;)

:hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanta har vært så rar denne gangen... :klø: Har ikke vært sånn skikkelig friskt, klart blod....! Var det de første dagene (ihvertfall den første) men etter det har den nesten var litt grumsete...uklart..! Mer brunt i det liksom. Ikke vært den friske røde fargen når jeg har vært på do... :klø:

Myggstikk i tinningen...F**** ta, jeg hovner sånn opp... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redbird!

Så dumt at tanta kom igjen :( Den har vært litt rar og ikke helt som den pleier de siste par gangene også, men tipper det er vitexen som slår inn her..

Håper du får ei veldig fin helg hvertall! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare som et lite tips... Første gang jeg var gravid hadde jeg mensen som normalt, eller nesten som normalt. Den kom på rett tid, men det var ikke rødt blod, mer brunt og litt mindre enn normalt. Temper du? Har tempen gått ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp Spinnvil, du gjorde meg helt svett og kvalm nå. :fnise:

Jeg tempet til og med samme dag TR kom. Og den hadde ikke sunket noe spes nei...! Men tempet på litt ujevne tider den perioden, så tenkte ikke mer på det enn at den var uklar pga noe forskjell i tidspunktene. :klø: Og noe annet som var rart var at TR kom på ettermiddagen på søndag. Jeg får ALLTID (og jeg er klar over at det ikke er noen mal for når TR kommer) TR om morgenen. Er det første som skjer når jeg går på do. Første PP fikk jeg det seeeent på kvelden, godt over midnatt. Det er den eneste gangen den ikke kom om morgenen.

Og den har vært ujevn denne gangen...stort sett bare kommet når jeg har vært på do. Ingenting om natta. Og ikke sett, som sagt, like "friskt" ut som før...

:klø:

Æsj, nå kommer jeg til å gå å tenke på dette.. :ler: Er det derfor jeg er så rar i magen....? Og derfor det kjentes ut som om korsryggen skulle brenne tvert av i går.....? Nei å nei Spinnvil, nå har du gjort det! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp Spinnvil, du gjorde meg helt svett og kvalm nå. :fnise:

Jeg tempet til og med samme dag TR kom. Og den hadde ikke sunket noe spes nei...! Men tempet på litt ujevne tider den perioden, så tenkte ikke mer på det enn at den var uklar pga noe forskjell i tidspunktene. :klø: Og noe annet som var rart var at TR kom på ettermiddagen på søndag. Jeg får ALLTID (og jeg er klar over at det ikke er noen mal for når TR kommer) TR om morgenen. Er det første som skjer når jeg går på do. Første PP fikk jeg det seeeent på kvelden, godt over midnatt. Det er den eneste gangen den ikke kom om morgenen.

Og den har vært ujevn denne gangen...stort sett bare kommet når jeg har vært på do. Ingenting om natta. Og ikke sett, som sagt, like "friskt" ut som før...

:klø:

Æsj, nå kommer jeg til å gå å tenke på dette.. :ler: Er det derfor jeg er så rar i magen....? Og derfor det kjentes ut som om korsryggen skulle brenne tvert av i går.....? Nei å nei Spinnvil, nå har du gjort det! :hoho:

Teste??? Spennende dette da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeei, jeg tør ikke! :grine: Nå er jeg så innstilt på at jeg ikke er gravid, TR kom jo...Og det var jo friskt blod første dagen/døgnet...! Åneiånei, denne motvasjonen deres liker jeg ikke! :hoho:

*puste dypt*

Okey...hva skade kan det ta av å sjekke...om jeg er det så må jeg jo helst finne det ut...hehe...

Men...jeg var i narkose i tre timer på tirsdag!! Om jeg faktisk er gravid kan jo det være skadelig, kan det ikke??? :grine: Trodde aldri jeg skulle høre meg selv si det, men akkurat nå håper jeg at jeg ikke er gravid! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slik at du er gravid så har ikke fosteret "koblet" seg til blodomløpet ditt ennå. Dvs at det som har skjedd med kroppen din til nå skal ikke ha de største innvirkningene på fosteret. Ta det med og pust dypt, kjøp deg en test og sjekk. Om den er negativ kan du jo juble pga narkosen og er den positiv kan du juble pga det. Er den positiv ringer du legen og forklarer at du har vært i narkose uten å være klar over at du var gravid. Og så blir du nok fulgt opp litt ekstra eller får beskjed om at det ikke gjør noen ting. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey. *puste* Får teste før Manden kommer hjem da...så slipper han å være lommetørkle om følelsene tar helt overhånd..hehe. :tongue:

Jeg tester imorgen tidlig da. Og KUN fordi dere sier det. :fnise:

Ciarda er så smart. :klemmer: Glad du er her jeg! :hjerte:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden du har gått over IKM trenger du ikke å vente til i morgen tidlig med å teste om du vil ha svaret så fort som mulig. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, aldri har jeg vært så vegrende mot alle denne optimismen dere viser, som nå! :ler: Jeg er 110% overbevist om at jeg ikke er gravid. Har liksom ingenting som tilsier at jeg er det jo....! :hakeslepp:

Hadde TR-smerter på søndag (klarte omtrent ikke å stå oppreist i dusjen jo) og har jo hatt blødninger....! På uvanlig tidspunkt eller ei....! Grumsete eller ei....! Syns naturligvis at det var rart at det var så lite og så mørkt og "grumsete", men var jo ikke det første dagen...!

Nei, her skriker pessimismen i meg skikkelig....! :dåne: Har jo vært pessimist før også, men da har jo håpet ligget å gnagd på kantene. Det gjør den ikke nå.

Nei! Det beste er å få er klart svar en gang for alle! Skal teste. Men vet ikke når jeg får gjort det da...! Skal bare en liten tur hjemom etter jobb før jeg skal opp til mamma. Pappa skal kjøre meg, så kan liksom ikke si "Vent litt! Jge må bare tisse på pinne og vente i 5 minutter først!" :ler: Og kommer nok sent hjem.

Er det særlig gunstig å teste sent på kvelden etter mat og drikke da? Selv om det er noen dager over IKM?

O'smarte Ciarda, gi meg gode svar! :pls::fnise:

Dere altså...Redbird+KG+KG jenter=hjerne=mos..... :hoho:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kloke Ciarda trår til igjen. :skratte:

Siden det blir såpass mye stress og ting i dag så ville jeg ventet til i morgen. :klem: Du har ingenting å tape på å teste uansett da. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...