Redbird Skrevet 28. august 2009 Forfatter #621 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Deilig med jobbfri så lenge. Har jo selv hatt ferie denne uken, men har ikke veldig lyst til å gå på jobb igjen på mandag. Tissatrengt... :klø: spennende da, selvom det kan være psykisk at du tisser så mye. !!!!! Man har aldri lyst til å begynne å jobbe igjen etter ferie. Må nyte helga masse da!! Endret 28. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. august 2009 #622 Del Skrevet 28. august 2009 !!!!! Man har aldri lyst til å begynne å jobbe igjen etter ferie. Må nyte helga masse da!! Den skal nytes for å si det sånn, og på mandag er det tid for UL... har forresten svart deg bloggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. august 2009 Forfatter #623 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Den skal nytes for å si det sånn, og på mandag er det tid for UL... har forresten svart deg bloggen min. Ooooh UL! Løper inn i bloggen din nå! EDIT: Er det mulig... Endret 28. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 28. august 2009 #624 Del Skrevet 28. august 2009 Ooooh UL! Løper inn i bloggen din nå! EDIT: Er det mulig... Tydeligvis. Måtte bare dobbeltsjekke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. august 2009 Forfatter #625 Del Skrevet 28. august 2009 Og da var utfloden begynt å mørkne litt. :dåne: Jeg har herved, offisielt, lovt Manden NULL prøve-prat, NULL testing, NULL telling neste PP. FA**** at dette ikke kan klaffe!! :slåss: Er visst ganske utålmodig av meg. Kan ha noe med at min libido er lavere en kjellernivå og det krever så mye av meg hver PP... Tragisk? Jah, jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 28. august 2009 #626 Del Skrevet 28. august 2009 Her har det sjedd masse.. Må nok innrømme at jeg har vært litt fraværende de siste dagene... Men skal fortsatt følge med! Slenger som vanlig på litt *BaByStØv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 28. august 2009 #627 Del Skrevet 28. august 2009 *BaByStØv* Babyprøveprat jah.. Kan ofte være deilig å ikke snakke så møe om det.. Før snakket vi MASSE om det.. Nesten hele tiden.. Nesten ingenting nå.. Kjenner det er deilig å la vær å snakke om det egentlig. Tiden går mye fortere! Masse lykke te me ingen-prøve-snakking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. august 2009 Forfatter #628 Del Skrevet 29. august 2009 FF er ihvertfall positiv da! 47 poeng i "Early pregnancy sign estimator"-saken. Ingen TR ennå....! *Spiser Babystøv til frokost!!* Takk jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 29. august 2009 #629 Del Skrevet 29. august 2009 Skjønner hva du mener libidomessig, blir litt mer slitsomt følelsesmessig også da... får håpe tanta bare er ute å skremmer litt nå, og at hun ikke kommer for fullt alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. august 2009 Forfatter #630 Del Skrevet 29. august 2009 Hun må gjerne skremme, men hun får ikke lov til å komme....! Tror jaggu vi må dra på ferie og bo på hotell igjen jeg..det funket så fint da vi var i Køben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 29. august 2009 #631 Del Skrevet 29. august 2009 for nytt navn!!! Nais!!! Jeg skjønner ikke PM greiene jeg... Skal sette meg inn i det! lover JAH!! Håper TR har vett og holder seg laaaaaaaaaangt unna!!! Lykke lykke til denne PP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. august 2009 Forfatter #632 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) for nytt navn!!! Nais!!! Jeg skjønner ikke PM greiene jeg... Skal sette meg inn i det! lover JAH!! Håper TR har vett og holder seg laaaaaaaaaangt unna!!! Lykke lykke til denne PP!!! PM? Privat melding? Er bare vanlig mail på KG...? Hva er det du ikke skjønner da? Kan sikkert hjelpe til jeg! Glad du liker mitt nye navn! Litt mer anonym nå. TR må holde seg unna ja.... Litt mørk utflod igår, spotting et par ganger. Litt...brun-rød, men lysere enn "vanlig"...Litt idag og...vet ikke jeg. Vil ikke håpe. Vil bare innse at TR kommer, men som vanlig klarer jeg ikke 100% å innse det...ENNÅ.... Hadde litt mensmurringer da vi var ute å handlet tidligere idag. :dåne: Endret 29. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. august 2009 #633 Del Skrevet 30. august 2009 :kjefte: TR nå hører du på meg! Pell deg vekk og la Redbird få en spire i magen! *babystøv* Sånn! Nå ska TR holde seg unna Håper du får en fine dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. august 2009 Forfatter #634 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) :kjefte: TR nå hører du på meg! Pell deg vekk og la Redbird få en spire i magen! *babystøv* Sånn! Nå ska TR holde seg unna Håper du får en fine dag Kjeftinga funker enn så lenge! Men ikke så mye lenger tror jeg. Mørkebrun utflod i går kveld og masse murringer og vondt idag. Så kjerringa kommer vel imorgen tidlig tenker jeg. Eller i kveld. Endret 30. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. august 2009 #635 Del Skrevet 30. august 2009 Hehe.. Godt den hjelper litt da Kommer TR nå, så kommer det en ny mnd! Og nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. august 2009 Forfatter #636 Del Skrevet 30. august 2009 Har de VERSTE krampene EVER....!! Holder snart ikke ut mer, grått to ganger allerede og dusjen tok nesten livet av meg... :dåne: Klarer ikke stå med rett rygg....glad det er søndag, tror jeg hadde ligget i fosterstilling bak kassa om jeg var på jobb nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 30. august 2009 #637 Del Skrevet 30. august 2009 Uff da.. du får hive inn på med ibux og legge deg med ei varmeflaske eller noe... det hjelper faktisk å massere med fingrene på "eggstokkområdet" og ta situps... håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 30. august 2009 #638 Del Skrevet 30. august 2009 Oi da! Det ekke bra.. 400 mg Ibux, varmepose og en god liggestilling i sofa/seng kan hjelpe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. august 2009 Forfatter #639 Del Skrevet 30. august 2009 Takk jenter. Har en bamse med varmeflaske inni, er godt på magen, både varmemessig og mykhetsmessig. Og tok en paracet, som slo inn nå. Da var de første dråpene med den røde driten kommet. Da blir denne syklusen også bare 25 dager lang. Kan vel ikke regne denne dagen som den 26, selv om TR kom nå midt på dagen? Dette blir vel fremdeles dag 1 i PP 5. Jaja. Føler meg på et vis lettere...slipper å måtte gå rundt og slåss med tankene "kanskje, kanskje ikke". Nå har jeg da altså lovt Manden null mer prøveprat og testing osv. Så om jeg er litt sporadisk her inne i min egen bok så vet dere hvorfor. Men jeg skal følge alle dere andre da. Men ikke glem meg helt da. Har jo en bok til også! Og er uansett godt å ha dere jentene i nærheten. ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. august 2009 #640 Del Skrevet 30. august 2009 :klem: Kjedelig med sånne frekke tanter! Vet hun ikke at hun ikke er ønsket hos deg ? Ikke så mye prøving- og babysnakk høres ut som en god plan Jeg kjenner ei som endelig har blitt gravid på egenhånd, etter mange år som prøver, og prøverør. Ungen er bare 1 år, og de har hatt sex 2 ganger siden ungen ble født, og nå er hun jammen meg blitt gravid på egenhånd :dåne: Hun tror egentlig ikke på det, selv om legen sier det, og testene er positive, for de har slitt så lenge, og hun er nesten 40 år. Jeg tror vel egentlig ikke på at stressing med å bli gravid gjør at det tar lenger tid, men hvem vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå