Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, håper det er din tur denne gangen!! Krysser fingrene masse for deg :duskedame:

Det tok forresten litt tid før jeg kobla hvem du er med nytt nick og alt. Grattis med nytt nick ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nytt Nick :goodbye:

Pell deg bort :heks:, det er Redbird sin tur denne måned så det så :strix:

:fnise::klemmer: Ta fram hagla!! ;)

:popcorn:

:jepp: blir med: :popcorn:

Åh, håper det er din tur denne gangen!! Krysser fingrene masse for deg :duskedame:

Det tok forresten litt tid før jeg kobla hvem du er med nytt nick og alt. Grattis med nytt nick ;)

Sendte jeg deg ikke en PM?? :hakeslepp: Beklager det!! :klemmer:

Måtte klemme inn en liten runde :humpe: da utfloden tilsa, i utgangspunktet, EL. Er nok ikke det, men kan da ikke være for forsiktig.. ;)

*DETALJER*

Jeg blir så ekstremt sår...idag var det rett og slett vondt å ha :humpe: for det svir så jæ****! Begynner å lure på om jeg har en infeksjon/sopp/PH-ubalanse eller noe...kanskje det er derfor jeg har så mye utflod... :vetikke:

Pluss at jeg har tidenes hodepine og TIDENES stive nakke!! :hakeslepp: Sliten... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det ekke bra å bli sår etter :sengekos: Vet hvordan det er.. Ekke ofte det skjer, men hvis det skjer er det utrolig ubehagelig.. Kan hende du kanskje har en infeksjon ja?? Kanskje sjekke det opp?? :)

Uansett.. masse lykke te me tiden! TR har bare me å holde seg unna!!! :fy_fy:

:klemme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veeeldig lett sår jeg da. Etter to ganger sliter jeg.. :klaske: Så det er ikke noe nytt da, men er slitsomt.. :( Får se om det utvikler seg, men bør kanskje vurdere en tur til legen, bare for å sjekke det..!

TR skal holde seg unna ja!! :kjefte::regler:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ikke bra det der nej.. Glad jeg ikke blir SÅ fort sår... :) Du får se hvordan det utvikler seg i løpet av uka da... Og evt vurdere en tur te legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom å hilser på :goodbye:

Lest litt av dagboken din, og nå er det jo spennende da :popcorn:

Lykke til :klemmer:

Hei Gaupa! :vinke: Ja, alltid en spennende tid dette. :) Men denne gangen har jeg lite symptomer, så da blir det jo ennå mer spennende. :fnise:

Takk! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå:) Når skal du teste? *Følger spent med*

Å det blir nok ikke før om en ukes tid det! Nå SKAL jeg ikke teste før ETTER IKM! :regler: Må skjerpe meg med det altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte jeg deg ikke en PM?? :hakeslepp: Beklager det!! :klemmer:

Det går så fint så ;) Jeg er nyskjerrig og leter meg bakover i boka di for å finne ut jeg :lur:

Håper virkelig at TR holder seg unna deg denne gangen.

:duskedame: Heier på Redbird :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så fint så ;) Jeg er nyskjerrig og leter meg bakover i boka di for å finne ut jeg :lur:

Håper virkelig at TR holder seg unna deg denne gangen.

:duskedame: Heier på Redbird :duskedame:

:tommelsmil: Heier på Redbird jeg og! :fnise: Og heier ennå mer på honning! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei Redbird! :vinke:

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. :) Ser det går mot spennende tider her. Heier litt jeg også, så håper jeg du får bruk for like mange glade smilyer her om en ukes tid, som jeg brukte i dagboka mi i går. ;)

Heia, heia! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redbird! :vinke:

Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. :) Ser det går mot spennende tider her. Heier litt jeg også, så håper jeg du får bruk for like mange glade smilyer her om en ukes tid, som jeg brukte i dagboka mi i går. ;)

Heia, heia! :duskedame:

:klemmer:

Hei Happy Feet! :vinke: Og bare hyggelig det! Syntes jeg måtte legge igjen en hilsen da jeg så all gleden der inne! :klemmer:

Får håpe jeg kan få bruke like mange smiley's ja! :tommelsmil: Hadde svært stas.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...