Pupsilure Skrevet 24. august 2009 #581 Del Skrevet 24. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. august 2009 #582 Del Skrevet 24. august 2009 Åh, håper det er din tur denne gangen!! Krysser fingrene masse for deg Det tok forresten litt tid før jeg kobla hvem du er med nytt nick og alt. Grattis med nytt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. august 2009 Forfatter #583 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med nytt Nick Pell deg bort , det er Redbird sin tur denne måned så det så Ta fram hagla!! blir med: Åh, håper det er din tur denne gangen!! Krysser fingrene masse for deg Det tok forresten litt tid før jeg kobla hvem du er med nytt nick og alt. Grattis med nytt nick Sendte jeg deg ikke en PM?? Beklager det!! ***************************** Måtte klemme inn en liten runde da utfloden tilsa, i utgangspunktet, EL. Er nok ikke det, men kan da ikke være for forsiktig.. *DETALJER* Jeg blir så ekstremt sår...idag var det rett og slett vondt å ha for det svir så jæ****! Begynner å lure på om jeg har en infeksjon/sopp/PH-ubalanse eller noe...kanskje det er derfor jeg har så mye utflod... Pluss at jeg har tidenes hodepine og TIDENES stive nakke!! Sliten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. august 2009 #584 Del Skrevet 24. august 2009 Huff, det ekke bra å bli sår etter Vet hvordan det er.. Ekke ofte det skjer, men hvis det skjer er det utrolig ubehagelig.. Kan hende du kanskje har en infeksjon ja?? Kanskje sjekke det opp?? Uansett.. masse lykke te me tiden! TR har bare me å holde seg unna!!! :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. august 2009 Forfatter #585 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Blir veeeldig lett sår jeg da. Etter to ganger sliter jeg.. Så det er ikke noe nytt da, men er slitsomt.. Får se om det utvikler seg, men bør kanskje vurdere en tur til legen, bare for å sjekke det..! TR skal holde seg unna ja!! Endret 24. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. august 2009 #586 Del Skrevet 24. august 2009 Hehe, ikke bra det der nej.. Glad jeg ikke blir SÅ fort sår... Du får se hvordan det utvikler seg i løpet av uka da... Og evt vurdere en tur te legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 24. august 2009 #587 Del Skrevet 24. august 2009 Innom å hilser på Lest litt av dagboken din, og nå er det jo spennende da Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 Forfatter #588 Del Skrevet 25. august 2009 Innom å hilser på Lest litt av dagboken din, og nå er det jo spennende da Lykke til Hei Gaupa! Ja, alltid en spennende tid dette. Men denne gangen har jeg lite symptomer, så da blir det jo ennå mer spennende. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 25. august 2009 #589 Del Skrevet 25. august 2009 Hei og hå Når skal du teste? *Følger spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 Forfatter #590 Del Skrevet 25. august 2009 Hei og hå Når skal du teste? *Følger spent med* Å det blir nok ikke før om en ukes tid det! Nå SKAL jeg ikke teste før ETTER IKM! Må skjerpe meg med det altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 Forfatter #591 Del Skrevet 25. august 2009 Tedd i desa........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. august 2009 #592 Del Skrevet 25. august 2009 Sendte jeg deg ikke en PM?? Beklager det!! Det går så fint så Jeg er nyskjerrig og leter meg bakover i boka di for å finne ut jeg Håper virkelig at TR holder seg unna deg denne gangen. Heier på Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 Forfatter #593 Del Skrevet 25. august 2009 Det går så fint så Jeg er nyskjerrig og leter meg bakover i boka di for å finne ut jeg Håper virkelig at TR holder seg unna deg denne gangen. Heier på Redbird Heier på Redbird jeg og! Og heier ennå mer på honning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. august 2009 Forfatter #594 Del Skrevet 25. august 2009 Tedd i desa!!!!!! Ny rekord i nysing....6 nys! wooh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 25. august 2009 #595 Del Skrevet 25. august 2009 Heier for baby i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 26. august 2009 #596 Del Skrevet 26. august 2009 Er bare innom med litt *BaByStØv* og litt hokus pokus for at TR skal holde seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. august 2009 Forfatter #597 Del Skrevet 26. august 2009 Er bare innom med litt *BaByStØv* og litt hokus pokus for at TR skal holde seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 26. august 2009 #598 Del Skrevet 26. august 2009 Hei Redbird! Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. Ser det går mot spennende tider her. Heier litt jeg også, så håper jeg du får bruk for like mange glade smilyer her om en ukes tid, som jeg brukte i dagboka mi i går. Heia, heia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. august 2009 Forfatter #599 Del Skrevet 26. august 2009 Hei Redbird! Tusen takk for hyggelig hilsen i dagboka mi. Ser det går mot spennende tider her. Heier litt jeg også, så håper jeg du får bruk for like mange glade smilyer her om en ukes tid, som jeg brukte i dagboka mi i går. Heia, heia! Hei Happy Feet! Og bare hyggelig det! Syntes jeg måtte legge igjen en hilsen da jeg så all gleden der inne! Får håpe jeg kan få bruke like mange smiley's ja! Hadde svært stas.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 26. august 2009 #600 Del Skrevet 26. august 2009 Innom med litt jentebabystøv - kanskje det er ekstra kraftig????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå