Redbird Skrevet 22. august 2009 Forfatter #561 Del Skrevet 22. august 2009 Har ganske mye utflod for tiden... :klø: Mer enn jeg kan huske å ha hatt i tidligere lutealfaser... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 22. august 2009 #562 Del Skrevet 22. august 2009 Grattis med nytt nick kult at du sendte mld ellers hadde jeg ikke skjønt stort Heier for at spiren sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. august 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 22. august 2009 Grattis med nytt nick kult at du sendte mld ellers hadde jeg ikke skjønt stort Heier for at spiren sitter Ah, bra jeg sendte mail da ja! for spiren jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 22. august 2009 #564 Del Skrevet 22. august 2009 for nytt nick! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. august 2009 Forfatter #565 Del Skrevet 22. august 2009 for nytt nick! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 23. august 2009 #566 Del Skrevet 23. august 2009 Gratulere med kult nick! Rødefugl hørtes nesten litt indianer ut *bAbYsTøV* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. august 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 23. august 2009 Gratulere med kult nick! Rødefugl hørtes nesten litt indianer ut *bAbYsTøV* Takk! Det er faktisk litt indianer. Er tatt fra bokserien "House of Night" og hun som heter det (til etternavn) stammer fra cherokee-indianerne. Er så artig at du sender over *babystøv* hver gang du legger igjen en hilsen, for jeg skriver det selv i dagboka mi (min håndskrevne dagbok altså. ) på slutten av hvert innlegg! Så du må fortsette å gjøre det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. august 2009 #568 Del Skrevet 23. august 2009 Innom for oppdatering. Nyt det som er igjen av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. august 2009 Forfatter #569 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Innom for oppdatering. Nyt det som er igjen av helgen Takk! Skal gjøre mitt beste. **************** Har faktisk 42 poeng på "Early pregnancy sign estimator" på FF. Har aldri fått så mange poeng. Men det kan jo like greit være fordi jeg har 5 temperaturmålinger over coverline grunnet ujevn tid på temptagning. Endret 23. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 23. august 2009 #570 Del Skrevet 23. august 2009 Får håpe temperaturene er på grunn av noe positivt Heier frem spiren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. august 2009 Forfatter #571 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Inatt drømte jeg igjen at jeg testet positivt. :dåne: Utrykket i Mandens ansikt var ubeskrivelig. :rødme: Og ellers har jeg ingen symptomer. NULL. Er så stor mangel på det at jeg tenker svært lite på det. Teller ikke dager, leter ikke etter symptomer. Egentlig litt kjedelig å ha NADA symptomer... Endret 24. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 24. august 2009 #572 Del Skrevet 24. august 2009 Hei hei - er jo kanskje like greit med nada symptomer, så slipper du å bli helt gal av å tolke deg i hjel!! =) Ikke så lenge til du kan teste nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 24. august 2009 #573 Del Skrevet 24. august 2009 Den mnd jeg ble gravid hadde jeg NADA symptomer... Krysser fingrene for deg!! *babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. august 2009 #574 Del Skrevet 24. august 2009 Inatt drømte jeg igjen at jeg testet positivt. :dåne: Utrykket i Mandens ansikt var ubeskrivelig. :rødme: Og ellers har jeg ingen symptomer. NULL. Er så stor mangel på det at jeg tenker svært lite på det. Teller ikke dager, leter ikke etter symptomer. Egentlig litt kjedelig å ha NADA symptomer... Ikke alle som får symptomer vet du Satser på at spiren er der nå og at den vokser og vokser *BABYSTØV* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. august 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 24. august 2009 Tjohei jenter! Håper det jeg også! Men "I spoke to soon"; har litt murringer og lett stikking i høyre side. Pluss ganske mye utflod. Mye mer enn jeg er vant til på denne "tiden". :klø: Alt stemmer med TR, så er nok ikke blant de heldige denne gangen heller. Nå begynner jeg jo å kjenne igjen de forskjellige tegnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 24. august 2009 #576 Del Skrevet 24. august 2009 Tjohei jenter! Håper det jeg også! Men "I spoke to soon"; har litt murringer og lett stikking i høyre side. Pluss ganske mye utflod. Mye mer enn jeg er vant til på denne "tiden". :klø: Alt stemmer med TR, så er nok ikke blant de heldige denne gangen heller. Nå begynner jeg jo å kjenne igjen de forskjellige tegnene. aldri si aldri.. Kan være "gode" murringer vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 24. august 2009 #577 Del Skrevet 24. august 2009 Kanskje det har gått fordi om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. august 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 24. august 2009 aldri si aldri.. Kan være "gode" murringer vet du Kanskje det har gått fordi om Dere er herved utnevnt til mine gode feer, fordi deres ord er LOV!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. august 2009 Forfatter #579 Del Skrevet 24. august 2009 Altså...nå har jeg (igjen) glatt, blank utflod. Type: watery...Type: EL....? :klø: Skal jeg lissom ha TO EL denne gangen eller?? Og kombinert med dagens murringer begynner jeg fint å lure! Har uansett masse utflod... :klø: Very strange indeed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 24. august 2009 #580 Del Skrevet 24. august 2009 Gratulerer med nytt Nick Pell deg bort , det er Redbird sin tur denne måned så det så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå