Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Har ganske mye utflod for tiden... :klø: Mer enn jeg kan huske å ha hatt i tidligere lutealfaser... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis med nytt nick ;) kult at du sendte mld ellers hadde jeg ikke skjønt stort :fnise:

:duskedame: Heier for at spiren sitter :hoppe:

Ah, bra jeg sendte mail da ja! :jepp:

:duskedame: for spiren jeg og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere med kult nick! :) Rødefugl hørtes nesten litt indianer ut :)

*bAbYsTøV*

:hug:

Takk! :jepp: Det er faktisk litt indianer. ;) Er tatt fra bokserien "House of Night" og hun som heter det (til etternavn) stammer fra cherokee-indianerne. :jepp:

Er så artig at du sender over *babystøv* hver gang du legger igjen en hilsen, for jeg skriver det selv i dagboka mi (min håndskrevne dagbok altså. :ler:) på slutten av hvert innlegg! :fnise:

Så du må fortsette å gjøre det altså! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for oppdatering. :)

Nyt det som er igjen av helgen :klemmer:

Takk! Skal gjøre mitt beste. :klemmer:

Har faktisk 42 poeng på "Early pregnancy sign estimator" på FF. :fnise: Har aldri fått så mange poeng. :fnise:

Men det kan jo like greit være fordi jeg har 5 temperaturmålinger over coverline grunnet ujevn tid på temptagning. :vetikke:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inatt drømte jeg igjen at jeg testet positivt. :dåne:

Utrykket i Mandens ansikt var ubeskrivelig. :rødme:

Og ellers har jeg ingen symptomer. NULL. Er så stor mangel på det at jeg tenker svært lite på det. Teller ikke dager, leter ikke etter symptomer. Egentlig litt kjedelig å ha NADA symptomer... :ler:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei - er jo kanskje like greit med nada symptomer, så slipper du å bli helt gal av å tolke deg i hjel!! =)

Ikke så lenge til du kan teste nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inatt drømte jeg igjen at jeg testet positivt. :dåne:

Utrykket i Mandens ansikt var ubeskrivelig. :rødme:

Og ellers har jeg ingen symptomer. NULL. Er så stor mangel på det at jeg tenker svært lite på det. Teller ikke dager, leter ikke etter symptomer. Egentlig litt kjedelig å ha NADA symptomer... :ler:

Ikke alle som får symptomer vet du :fnise: Satser på at spiren er der nå og at den vokser og vokser :nigo:

*BABYSTØV*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei jenter! :)

Håper det jeg også! :duskedame:

Men "I spoke to soon"; har litt murringer og lett stikking i høyre side. Pluss ganske mye utflod. Mye mer enn jeg er vant til på denne "tiden". :klø:

Alt stemmer med TR, så er nok ikke blant de heldige denne gangen heller. :) Nå begynner jeg jo å kjenne igjen de forskjellige tegnene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei jenter! :)

Håper det jeg også! :duskedame:

Men "I spoke to soon"; har litt murringer og lett stikking i høyre side. Pluss ganske mye utflod. Mye mer enn jeg er vant til på denne "tiden". :klø:

Alt stemmer med TR, så er nok ikke blant de heldige denne gangen heller. :) Nå begynner jeg jo å kjenne igjen de forskjellige tegnene. :ler:

aldri si aldri.. Kan være "gode" murringer vet du :jepp::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
aldri si aldri.. Kan være "gode" murringer vet du :jepp::ler:

Kanskje det har gått fordi om ;)

:duskedame:

:klemmer: Dere er herved utnevnt til mine gode feer, fordi deres ord er LOV!!! :ler::tommelsmil::hoppe::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...nå har jeg (igjen) glatt, blank utflod. Type: watery...Type: EL....? :klø: Skal jeg lissom ha TO EL denne gangen eller?? :ler: Og kombinert med dagens murringer begynner jeg fint å lure! :tongue: Har uansett masse utflod... :klø:

Very strange indeed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...