thumbalina Skrevet 4. august 2009 #441 Del Skrevet 4. august 2009 *EDIT!* Tar på meg et bind jeg. Utfloden var plutselig blitt mørkere. Vedder en 100-lapp på at TR er her imorgen tidlig, on the dot! Irriterende punktlig til tider... BLÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #442 Del Skrevet 4. august 2009 BLÆ! Godt ordvalg thumbalina. Men så lenge den ikke er HELT mørkebrun så skal ikke jeg begynne å sutre ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #443 Del Skrevet 4. august 2009 *spore litt av* Jeg syns det er så søtt hvordan Manden alltid sier "Hei konen min" Han syns ikke "kona mi" høres fint nok ut! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 4. august 2009 #444 Del Skrevet 4. august 2009 *spore litt av* Jeg syns det er så søtt hvordan Manden alltid sier "Hei konen min" Han syns ikke "kona mi" høres fint nok ut! :rødme: Så søt han er :rødme: Kjedelig med negative tester Tok 4 selv for et par uker siden. var 3 dager forsinket, og jeg hadde hatt masse symptomer. Men plutselig så er det EL igjen, og en ny sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bestee Skrevet 4. august 2009 #445 Del Skrevet 4. august 2009 Det var trist å høre, men alt håp er ikke ute enda da.. Uansett, det er det som er så fint med det hele, at for hver måned som går er du en måned nærmere målet! Og sjansen øker jo for hver måned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. august 2009 Forfatter #446 Del Skrevet 4. august 2009 Det var trist å høre, men alt håp er ikke ute enda da.. Uansett, det er det som er så fint med det hele, at for hver måned som går er du en måned nærmere målet! Og sjansen øker jo for hver måned.. Det er veldig sant. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 #447 Del Skrevet 5. august 2009 trinemor!! Nå tror jeg det er veldig leeeeeenge siden jeg har vært innom! Dagene bare flyr av sted og jeg rekker rett og slett ikke alt jeg skulle ha gjort!!! Skjønner det har vært spennende tider her - veldig synd med negativ test, men om ikke TR kommer for fullt så er det jo en sjanse for at testen viser feil! Krysser fingrene for det Ønsker deg iallefall en fin onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. august 2009 Forfatter #448 Del Skrevet 5. august 2009 Blææææææææ. Måtte på do kl 0820 idag og tok tempen før jeg sto opp. Den var 36.16 så tenkte så bra! Så lenge den er over 36 er ikke TR her. Men da jeg gikk på do blødde jeg. Shitogmøkk!! Jaja... Skjønner ikke helt hvorfor tempen fremdeles er høy da?! :klø: Selv da jeg sjekket den klokken 10 da jeg skulle stå opp var den langt over 36.20 (!!) Den skal jo liksom stupe den når jeg får TR. Forrige gang var den nede på 35.40 tror jeg. :klø: Men, TR er her nå, da jeg la meg igjen var menssmertene her også, så ingen tvil. Har ennå ikke vært på do igjen, vil ikke innse fakta. Så...beklager å skuffe dere da damer... Men skal ikke gi opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. august 2009 #449 Del Skrevet 5. august 2009 Forbanna TR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 5. august 2009 #450 Del Skrevet 5. august 2009 Så synd.. Bedre lykke neste PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 5. august 2009 #451 Del Skrevet 5. august 2009 Kjipt!!! men det er kun morgen tempen med en gang du våkner som teller.. men temper du oralt? Jeg klarte ikke å få noe ut av det, ble ikke noe mønster.. men da jeg gjorde det i "andre enden" så fikk je ghelt klare mønster med en gang... Masse lykke til neste PP!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. august 2009 Forfatter #452 Del Skrevet 5. august 2009 Temper med en gang jeg våkner og før jeg står opp og så langt har det funket helt fint. Uansett burde det ikke vært SÅ stor differansefeil selv om jeg kanskje holdt den feil i munnen, tempen min er alltid under 36 når jeg har mensen... :klø: Nå har den ligget veldig jevnt de siste dagene...! 36.15, 36.16, 36.14 osv...Så da SKULLE den teknisk sett være langt under 36 nå som TR er her... :klø: Tenkte kanskje jeg hadde feber...så testet "the old-fashioned way" ( ) etter at jeg hadde vært på do og den var jo 36.8, så feber har jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 5. august 2009 #453 Del Skrevet 5. august 2009 Kjipt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. august 2009 #454 Del Skrevet 5. august 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 5. august 2009 #455 Del Skrevet 5. august 2009 Men temper du også til samme tidspunkt hver morgen?? Rart at tempen din var så rar altså..... min var helt konsekvent hver gang.. men kan hende jeg bare var heldig da..?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. august 2009 Forfatter #456 Del Skrevet 5. august 2009 Gjorde det hele forrige PP ja. Denne gangen har jeg kun tempet de siste...tre eller fire dagene, bare for å se. Og har alle dagene tempet 0620, med unntak av idag hvor jeg tempet 0820. Men kjære vene, blir vel ikke SÅ store differanser så lenge jeg ikke har rørt en muskel etter at jeg våkner før jeg temper....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. august 2009 #457 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg fikk ganske så stor forskjell faktisk når jeg testet på feil tidspunkt.. vet ikke hvorfor men.... hadde sikkert vært lettere å skjønne noe av hvis du hadde hatt hele syklusen.. skakke være lett ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. august 2009 Forfatter #458 Del Skrevet 6. august 2009 Okey, da har du nok rett. men målte klokken 0620 idag, som de andre dagene med unntak av igår og nå var den jaggu 36.21....:klø: Så den er jo stabil, for all del og det hadde vært fint det, hadde det ikke vært for at jeg har fått TR...hehe! Så....kanskje jeg bare er ekstra heit denne måneden...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 6. august 2009 #459 Del Skrevet 6. august 2009 Okey, da har du nok rett. men målte klokken 0620 idag, som de andre dagene med unntak av igår og nå var den jaggu 36.21....:klø: Så den er jo stabil, for all del og det hadde vært fint det, hadde det ikke vært for at jeg har fått TR...hehe! Så....kanskje jeg bare er ekstra heit denne måneden...? Hihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 6. august 2009 #460 Del Skrevet 6. august 2009 Må være noe sånn =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå