pusilus Skrevet 10. juni 2011 #1621 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Fuglen min Så utrolig kjipt at egget ikke overlevde Jeg vet det er tungt, at det ikke finnes så veldig mye som kan gjøre det bedre og at ventingen tar på. Håper dere har hverandre å støtte dere på Jeg tenker på deg snuppa Endret 10. juni 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. juni 2011 #1622 Del Skrevet 10. juni 2011 Kjære fuglen! Høres vondt ut.. Ønsker deg ei god helg, uten å tenke på det som har vært og det som kommer. Ta deg fri litt, om du klarer. Masse klemmer fra ei som føler masse med deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 13. juni 2011 #1623 Del Skrevet 13. juni 2011 uff, det er så urettferdig... vondt så vondt. lov meg at du finner på noe med mannen i dagene fremover, ta vare på hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #1624 Del Skrevet 8. juli 2011 Gjett hva!!!!! SJEFEN MIN fortalte meg idag at hun er 9 uker på vei.... FUCK the world. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 8. juli 2011 #1625 Del Skrevet 8. juli 2011 God tl yndlingsfuglen.... Arrgg... Skjønner godt du blir sur.. Håper verden smiler til deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. juli 2011 Forfatter #1626 Del Skrevet 8. juli 2011 Takk Aurelia Jeg blir ikke sur...er jo glad på hennes vegne og hun sa jo at hun grudde seg til å si det til meg. Men det stikker så jææævlig dypt og det svir langt inn i sjela. Det sårer, selv om hun ikke har gått inn for å såre meg da, selvfølgelig. Begynner jo å gråte bare jeg tenker på det. NÅ er det virkelig FUCK the world og faen ta og dette går jo aldri min vei. Nå gidder jeg ikke håpe lenger engang....! Hvorfor skal ting være så jævlig vanskelig???? Jeg går jo ikke rundt og teller dager og sjekker og håper og tester heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. juli 2011 #1627 Del Skrevet 8. juli 2011 Vet ikke hva jeg skal si jeg snuppa, jeg vil så veldig gjerne gjøre det bedre for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 8. juli 2011 #1628 Del Skrevet 8. juli 2011 typisk.... alle rundt oss blir gravide bare ikke vi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #1629 Del Skrevet 29. juli 2011 Nå altså... Bestevenninna mi (som er 22) sendte meg en lang melding på onsdag og fortalte at hun var gravid. (var naturligvis nervøs for å fortelle det og valdig glad i meg osv...) Det var heller ikke planlagt. Denne gangen (i forhold til da sjefen fortalte det) måtte jeg nesten begynne å le for når grenser det til KOMISK!! ALtså....alvorlig talt..... Hva faen (sorry!) skjer mer verden. Har funnet ut at om du er i nærheten av meg så blir du gravid! Gi meg en klem så er du gravid i løpet av kort tid. Noe må det jo være! Om 6 måneder blir vel mannfolk gravide også!! Faen altså...hva skal man si liksom..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 29. juli 2011 #1630 Del Skrevet 29. juli 2011 Don´t know, fuglen, men jeg er sikker på om jeg gir deg en klem så blir nok ikke jeg gravid Jeg bare går og venter på neste annonseringen på jobb nå som siste er på vei ut i permisjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. august 2011 #1631 Del Skrevet 23. august 2011 stooooor klem til deg fuglen Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2011 #1632 Del Skrevet 2. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 4. september 2011 Forfatter #1633 Del Skrevet 4. september 2011 Superjentene mine!!! Ja, nå er vi i gang igjen. Tok Elonva på onsdag og første av fire Orgalutran idag. Allerede utover dagen merket jeg mer utflod og nå nettopp hadde jeg glansbildet på EL-slim. Men jeg googlet det og det er nok helt normalt og et godt tegn! Foliklene mine vokser vel allerede! Kjenner ihvertfall mye stikking i magen, det har egentlig kommet mer og mer siden Elonva på onsdag. Merker også de emosjonelle bivirkningene. Trøtt, humørsvingninger og konstant hodepine!! Bah. Og det går jo utover Manden, som idag kom hjem fra fotballturnering som han har vært på siden fredag. Jeg bare kjefter og sutrer. Men han forstår og er god. "Vi klarer dette." Sa han til meg og ga meg en god klem. Er også kjempestas at jeg er nesten synkron med en venninne av meg! Hun er lesbisk og skal til uttak på onsdag, når jeg skal ha første UL-kontroll! Hun er kjempeivrig, høy på livet og bare gleder seg, slikt blir jeg så glad av! Hun fortjener det virkelig, hun er bare den herligste, mest sprudlende dama jeg vet om! Vi har allerede sagt at om vi møtes i gangene på Riksen skal vi hyle og juble som bare det! Haha!! Nå går jeg også og venter på svar på ny jobb. DL på Ark! DRØMMEJOBBEN!!! *krysse fingre* *banke i bordet* Og så har jeg levert inn 2 (to!!) bokmanus til et forlag, fikk med meg en POSE med gratis bøker hjem! Masse nyheter til og med! Dritgøy! Er kanskje litt høy på livet nå jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. september 2011 #1634 Del Skrevet 5. september 2011 Ååå, så godt å høre at du har det fint Superspennende med den jobben da! Drømmejobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2011 #1635 Del Skrevet 5. september 2011 Godt med gode menn Jeg tror vi har vært heldig der Redbird Krysser for både baby og drømmejobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. september 2011 #1636 Del Skrevet 5. september 2011 Så digg å være høy på livet!! Det er et godt utgangspunkt for mye godt masse masse lykke til med drømmejobben, håper den blir din! Og lykke til med ny omgang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 10. september 2011 #1637 Del Skrevet 10. september 2011 Hei hei! Bare innom for å se hvordan det går med deg! Godt å lese det siste innlegget ditt! MASSE lykke til videre =) =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 12. september 2011 Forfatter #1638 Del Skrevet 12. september 2011 Da har jeg vært til uttak. Det gikk veldig fint, bedre enn forrige gang syns jeg, blødde så godt som ingenting, i forhold til den syndefloden forrige gang. Lå der i min susete rus og holdt Manden i hånden, godt å holde nesen inntil hånden hans å snuse på han. Fikk ut 16 egg! Så nå må vi bare krysse alt og håpe at det blir gode nyheter når jeg ringer i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. september 2011 #1639 Del Skrevet 12. september 2011 Så spennende! 16 egg Det var mange!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. september 2011 #1640 Del Skrevet 12. september 2011 Det er godt å ha en hånd å holde i når man ligger i den stolen ja Flotters resultat i dag! Flinke verpehøna vår Krysser alt for supre resultat videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå