Redbird Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1361 Del Skrevet 24. januar 2011 Baaah, føler meg bra opplåst og disse luftsmertene er plagsomme... :dåne: Stakkars eggstokkene mine som er så hovne også... Og selv etter bare 8 innsettinger med Crinone begynner jeg å bli sår! :dåne: Nei, dette skal jeg virkelig tåle, så lenge det ender i en positiv test om to uker! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 24. januar 2011 #1362 Del Skrevet 24. januar 2011 Gratulerer som ruger Endelig var det din tur Krysser fingrene for at embryoet graver seg godt ned og at det holder helt til oktober :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. januar 2011 #1363 Del Skrevet 24. januar 2011 Krysser fingrene for at fredag 4 februar blir en bra dag for oss begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2011 #1364 Del Skrevet 24. januar 2011 :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1365 Del Skrevet 24. januar 2011 Godjentene! Jeg har brått fått mensmurringer nå..! Litt sånn..lett brann midt imellom eggstokkene. Er vel UANSETT litt tidlig for det?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 24. januar 2011 #1366 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Igjen så vet jeg lite om IVF og ICSI, men den pp det klaffet for meg var den mnd med MEST mensmurringer osv.. Var sikker på at en foss av en tante skulle komme, men tok feil der gitt.. Tenk positivt og husk at dere satte inn ett perfekt mesterverk i går :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1367 Del Skrevet 24. januar 2011 Hei Igjen så vet jeg lite om IVF og ICSI, men den pp det klaffet for meg var den mnd med MEST mensmurringer osv.. Var sikker på at en foss av en tante skulle komme, men tok feil der gitt.. Tenk positivt og husk at dere satte inn ett perfekt mesterverk i går :rødme: Godingen Det hørtes lovende ut det da! Håper virkelig dette mesterverket slår rot og blir det reneste Mona Lisa bildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. januar 2011 #1368 Del Skrevet 25. januar 2011 Så spennende å ruge da :rødme: Jeg har en god følelse for deg! Er det ICSI dere har tatt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. januar 2011 #1369 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg krysser fingrene alt jeg kan!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1370 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Så spennende å ruge da :rødme: Jeg har en god følelse for deg! Er det ICSI dere har tatt eller? Takk! Håper den gode følelsen slår til! :rødme: Ja, altså, det har vært ICSI hele veien, men på skjemaet jeg fikk i går, som en bekreftelse til HELFO at jeg har vært der, så har de sirklet rundt IVF. Men det kan jo like greit bare være en glipp. Legen sa jo ICSI.. Jeg krysser fingrene alt jeg kan!! Fortsett med det i 2 uker! Endret 26. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1371 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Rugedag 1 (Dag 2 inkl. innsettingsdag) Murringene er her idag også. :klø: Håper det er gode tegn!! Håper det betyr at jeg får i meg progesteron fra Crinone-gelen og at livmoren fylles med blod og blir god og "plump". Endret 25. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 26. januar 2011 #1372 Del Skrevet 26. januar 2011 Innom og heier :hoppe: :hoppe: litt for rugedag 2 legger igjen en god dose bebis-støv også :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1373 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Sommerfuglen! Takk for babystøv! Samler alt i en stooor skål og spiser det med skje! Rugedag 2 (Dag 3 inkl. innsettingsdagen) Idag tok jeg på meg en annen joggebukse en det jeg har brukt de siste dagene og NÅ merker jeg hvor oppblåst jeg er! :dåne: De andre er fra butikken min, så de er i herrestørrelse small og ikke damestørrelse! Det ble brått veldig ubehagelig og trangt! Idag har jeg hodepine og svimmelheten er til og fra. Håper at det fremdeles er gode tegn Manden er god. Her sitter jeg og er grinete og sur, men han pakker meg godt inn i armene sine og holder om meg. Lå en god halvtime på sofaen godt i armkroken hans og selv om han kanskje lå ubehagelig så klager han aldri. Endret 26. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. januar 2011 #1374 Del Skrevet 26. januar 2011 Søte mannen :rødme: Heier på egget ditt! :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1375 Del Skrevet 26. januar 2011 Syns jeg bare leser om negative resultat for IVF-prøvere på nettet jeg.. Blir ikke akkurat motivert av slikt! Føler at sjansene våre blir mindre og mindre for hver historie jeg leser. Og hele tiden blir jeg mer usikker og får flere spørsmål i hodet. Er et 10-delt egg bra? Hvorfor brukte de ikke UL for å se om egget var der det skulle? Tenk om det like greit ble med i "dragsuget" når legen tok ut det lange røret? Greit nok at bioingenøren ikke så noe egg i sprøyten etterpå, men hvem vet...kanskje det fulgte etter...Jeg har jo sett og hørt om andre egg-innsettinger og da har de brukt UL for å se at det havner der det skal og så printer de ut et bilde som man kan ta med seg hjem. Noen andre som har vært igjennom dette og har opplevd det slik...? Det er så slitsomt å ha hodet fullt av slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2011 #1376 Del Skrevet 26. januar 2011 uff, har du også gått i negative historier på nett fella??? Fyyy Ikke lov vet du? Du må tro det beste enn så lenge.. til det motsatte er bevisst. SLAPP av og kos deg, lev livet... (okei, sikkert lett for meg å si). Poenget mitt at det er BORTKASTET tid å uroe seg unødig.. Det at du uroer deg bedrer ikke sjansen for suksess. Relax.... wait... vær superaktiv og nesten glemme hva som står på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1377 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Aurelia Er det ikke litt morsomt, vi er inne på hverandres sider og kommer med masse gode råd, men vi er ikke så flinke til å følge dem selv?? Ja..jeg falt nok i web-fella igjen. Sånn går det når jeg sitter hjemme alene fra 14 og til langt på kveld. Jeg skal tro det beste så lenge jeg ikke vet noe annet ja Manden er fremdeles positiv og jeg har en positiv følelse i ryggraden og den skal jeg holde fast på! Lover! Endret 26. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2011 #1378 Del Skrevet 26. januar 2011 ja, igrunn helt til å flire av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. januar 2011 #1379 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg ville nå heller snudd det og tenkt at når så mange mislykkes så øker det dine sjanser til å lykkes Noen skal jo faktisk klare det også 25 %? :klø: Husk dette med klovnen da! Kanskje det hjelper å slappe av og være positiv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #1380 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Veldig sant Pupsilure! Og siden vi er i januar så må jo oddsene være ennå mer på vår side mot å gjøre dette på slutten av året. Nevnte dette med klovne-artikkelen til legene mens jeg lå der og ble...ehm..stukket i og de hadde sett den de også! De smilte og syntes nok ikke det var en dum idé! Og Manden da. Tullingen begynte å lage ablegøyer i venteområdet FØR vi skulle inn til innsetting og det grenset til slutt til PINLIG! Lavmælt? Hva er det? Jeg lo selvfølgelig, men når folkene rundt oss begynner å se rart på oss så er det litt for mye for min del. Men han er nå søt da!! Stemningen var avslappet og lystig etterpå også, vi smilte og hadde det helt utmerket! Stoppet på ESSO-stasjonen like nedenfor Riksen for jeg måtte noe SYKT tisse (sto et sted at det skulle være litt i blæra før innsetting, men har nå skjønt at det er pga UL, noe de IKKE gjorde der) og mens vi var der ringte jeg mamma. Gooood stemning da også! Mamma fikk litt hetta når jeg ringte, hun trodde at det ville ta lengre tid og siden jeg ringte bare en halvtime etter timen så ble hun bra nervøs. Men alt var jo bare bra. Samme kveld så vi på et par morsomme program på TV, deriblant Top Gear, som vi elsker og Conan tror jeg og da ble det mye latter også og jeg var helt rolig hele mandagen. SÅ! Konklusjonen er; selv om det ikke kom en klovn så ble det latter! Merker forresten hvor SYKT opplåst jeg er nå. Enten så er jeg tre måneder på vei eller så har jeg spist en heeeeeeelsikes stor middag! :dåne: Hvordan skal jeg klare å få på meg jeans til jobb imorgen..? :klø: Det er nok bare Crinone'n som gjør det, men altså... *bolla* Nei kjære vene som jeg nå. Endret 26. januar 2011 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå