Redbird Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #1221 Del Skrevet 15. januar 2010 til KG-jentene! Da har vi blitt henvist til Rikshospitalet. Ahus har visst ikke noe særlig tilbud innen infertilitets-behandlinger. Var ikke SÅ mye vi fikk ut av den legetimen, men fikk beskjed om at selv om vi er første-prioritet, så kan det hende vi får beskjed om å komme tilbake når vi har prøvd i halvannet til 2 år. Vi har jo "bare" prøvd i 9 måneder... Men, kan jo hende at prøven Manden tok og epilepsimedisinen han har gått på gjør at vi blir tatt inn med en gang. Vi har ihvertfall blitt henvist som et par, slik at de tar for seg meg også. Får bare sette oss ned og vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. januar 2010 #1222 Del Skrevet 15. januar 2010 Godt dere har blitt henvist som et par da. Så krysser vi fingrene for at dere får time fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 15. januar 2010 #1223 Del Skrevet 15. januar 2010 Uff, Redbird - dette var trist, jeg finner ikke ord... Men vil si jeg tenker på deg og legge igjen en god og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 16. januar 2010 #1224 Del Skrevet 16. januar 2010 Så bra at dere er blitt henvist videre begge to da! Må bare stå på kravene og kreve at dere blir tatt på alvor videre. Så lenge han har en "grunn" til å ha et problem, så er det jo helt på trynet at dere skal måtte vente i halvannet år! Vet det sikkert er slitsomt, men de som maser kommer fremover i køen, så bare stå på! Er dessverre sånn i helsevesenet i Norge - er ikke alltid det er på pasientens side når det gjelder venting. Masse masse lykke til videre! Tror dettte går bra jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 17. januar 2010 #1225 Del Skrevet 17. januar 2010 Godt å høre at dere ble henvist videre, og håper dere får svar fra Rikshospitalet snart! Lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. januar 2010 #1226 Del Skrevet 20. januar 2010 til KG-jentene! Da har vi blitt henvist til Rikshospitalet. Ahus har visst ikke noe særlig tilbud innen infertilitets-behandlinger. Var ikke SÅ mye vi fikk ut av den legetimen, men fikk beskjed om at selv om vi er første-prioritet, så kan det hende vi får beskjed om å komme tilbake når vi har prøvd i halvannet til 2 år. Vi har jo "bare" prøvd i 9 måneder... Men, kan jo hende at prøven Manden tok og epilepsimedisinen han har gått på gjør at vi blir tatt inn med en gang. Vi har ihvertfall blitt henvist som et par, slik at de tar for seg meg også. Får bare sette oss ned og vente. Kan jeg bare spørre om hvilken epilepsimedisin som har denne bieffekten? Og om det i hovedsak er den som har gitt slike bieffekter? ?? Bruker selv medisiner for dette, og har prøvd flere. PM fungerer om du ikke vil legge det ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. januar 2010 #1227 Del Skrevet 20. januar 2010 Kan jeg bare spørre om hvilken epilepsimedisin som har denne bieffekten? Og om det i hovedsak er den som har gitt slike bieffekter? ?? Bruker selv medisiner for dette, og har prøvd flere. PM fungerer om du ikke vil legge det ut.. Dette lurer jeg litt på også, ettersom jeg jobber med mennesker med epilepsi, og stadig gir epilepsimedisiner (nå er det ingen av mine brukere som har noe bruk for reproduksjonsevnen da) Tenker på dere, Redbird Syntes dette er fryktelig urettferdig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. januar 2010 #1228 Del Skrevet 20. januar 2010 Dette lurer jeg litt på også, ettersom jeg jobber med mennesker med epilepsi, og stadig gir epilepsimedisiner (nå er det ingen av mine brukere som har noe bruk for reproduksjonsevnen da) Tenker på dere, Redbird Syntes dette er fryktelig urettferdig.... Den jeg i hovedsak går på regnes jo som en "versting" på markedet, men det er kun den og gravid-utgaven jeg bruker nå, som fungerer best for meg. Verstingen er uheldigvis aller best. Men jeg vil ikke drepe meg eller andre i trafikken, så jeg holder meg mest til verstingen.. Hvis det er den så har jeg enten hatt griseflaks, eller så er det menn denne virkningen rammer hardest.. For jeg har brukt den i 22-23 år.. Finnes jo ikke menssykluser på meg pga medisinene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1229 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Tror dette først og fremst dreier seg om menn ja. Men det sto ingenting om hvilken type det dreide seg om, bare mer generelt. Var bare noe jeg leste på nettet, skrevet av en lege på Rikshospitalet for noen år siden. Manden husker ikke hvilken medisin han gikk på, men dette var da han var tenåring, altså...nesten 20 år siden. Tusen takk for gode tanker jenter. Endret 20. januar 2010 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 21. januar 2010 #1230 Del Skrevet 21. januar 2010 Tror dette først og fremst dreier seg om menn ja. Men det sto ingenting om hvilken type det dreide seg om, bare mer generelt. Var bare noe jeg leste på nettet, skrevet av en lege på Rikshospitalet for noen år siden. Manden husker ikke hvilken medisin han gikk på, men dette var da han var tenåring, altså...nesten 20 år siden. Tusen takk for gode tanker jenter. Ok.. Satser på det løser seg på ene eller andre måten for dere uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Månestøv Skrevet 28. januar 2010 #1231 Del Skrevet 28. januar 2010 Hei hei! Bare innom å titter litt, ser at dere ikke har hatt det så lett den siste tiden.. Trist at den perioden som skulle være så spenende og full av glede, endte opp med stress og dårlige nyheter Krysser fingrene for dere! Dette får dere til, så lenge dere får litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 12. februar 2010 #1232 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvordan går det med deg, snuppa? Tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. februar 2010 #1233 Del Skrevet 13. februar 2010 Håper det går bra med dere, Redbird! Ha ei flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1234 Del Skrevet 19. februar 2010 Hei jenter! Så godt å se at dere er innom her også da, selv om jeg er veldig fraværende. Her går det greit. Ingen store begivenheter her gitt! Det eneste er at vi har fått brev fra Riksen om at søknaden vår nå er under behandling. Og det er noen uker siden vi fikk det brevet. Jeg jinxer det sikker herfra til evigheten ved å nevne dette, men jeg er på dag 32 nå og ikke et snev av tanta... Jeg har jo alltid ligget på max 28 dager...og da har spottingen alltid begynt noen dager før. Nå...ingenting...og idag er det altså dag 32...fikk svakt utslag på EL-strip i morges. Vet ikke hvordan jeg skal tolke en sånn test om den tas som en erstatning for graviditets-test. Og symptomer? Tja det er ikke stort. Har kjent ut som om jeg har hatt en stein helt nederst i magen siden søndag. Litt stikkinger og nesten er form for kiling i magen. Murring, men allikevel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 19. februar 2010 Naaais, den teksten ble jo helt usynlig, ihvertfall på denne pc'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. februar 2010 #1236 Del Skrevet 19. februar 2010 Så godt å høre fra deg igjen Redbird Og jeg krysser fingre og tær her for dere, og legger igjen et dryss med babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1237 Del Skrevet 19. februar 2010 Tusen takk LilleEkorn 32 uker på vei... :dåne: syns tiden går fort jeg! Glemte et symptom: Vonde/ømme bryster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 19. februar 2010 #1238 Del Skrevet 19. februar 2010 Hey! Godt å høre fra deg igjen her inne! Håper alt er bra med deg og manden! Er dessverre tom for babystøv, men sender mange gode tanker i stedet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1239 Del Skrevet 19. februar 2010 Negativ CB-test i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. februar 2010 #1240 Del Skrevet 19. februar 2010 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå