Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Nei, jeg venter nok til det har gått et fullt år.

Grunnen til at Manden skal sjekkes er pga epilepsien han hadde som barn og at medisiner for det kan påvirke sædkvaliteten.

**

Fikk utslag på EL-test jeg nå... :sjenert: Ikke superkraftig og ikke sterkere enn kontrollstreken, men fremdeles tydelig utslag..:sjenert: Og det er jo litt rart da, siden IKM er noen dager unna... :sjenert: Og jeg tenker ikke klaff denne PP, men forrige PP. Syns ting har vært rart siden da... :klø:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg venter nok til det har gått et fullt år.

Grunnen til at Manden skal sjekkes er pga epilepsien han hadde som barn og at medisiner for det kan påvirke sædkvaliteten.

**

Fikk utslag på EL-test jeg nå... :sjenert: Ikke superkraftig og ikke sterkere enn kontrollstreken, men fremdeles tydelig utslag..:sjenert: Og det er jo litt rart da, siden IKM er noen dager unna... :sjenert: Og jeg tenker ikke klaff denne PP, men forrige PP. Syns ting har vært rart siden da... :klø:

skjønner....håper alle gutta hans er i toppform!

husk eg fikk 2 klare linjer på EL testen eg tok dagen etter IKM og det viste seg å være :gravid:

når er IKM da??

spennende :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Nå ble jeg også spent, når dere er så spente!! :ler:

Vet ikke helt når IKM er jeg. :vetikke: Er rundt julaften, om jeg ikke husker helt feil! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Nå ble jeg også spent, når dere er så spente!! :ler:

Vet ikke helt når IKM er jeg. :vetikke: Er rundt julaften, om jeg ikke husker helt feil! :Nikke:

Du har ingen billigtester liggende da?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har bare EL-strips igjen jeg. :klaske: Det var derfor jeg tok en slik i morges. :fnise: Bare for å se lissom. :fnise:

Aaaaltfor dårlig planlegging! :fnise: Synes du burde gå til anskaffelse av slikt snart jeg! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke falle for fristelsen, for hver eneste gang har TR kommet sekunder (omtrent...) etter enten innkjøp eller testing. :rolleyes: Vil ikke jinxe det! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :popcorn: Skjønner godt at du vil vente med graviditetstest når du har den erfaringen.. men det er jo mange som får positiv EL-test når de er gravid da :) Ikke lenge igjen til IKM uansett, og jeg skal krysse alt som krysses kan for at det er en liten spire i magen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg testet positiv på EL test dagen etter IKM......eg testet noen dager før og den var ikke like sterk.....da tok eg også GT og den var negativ 11 DPO......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn::popcorn:

Gjett om her skal følges med!!

Enn om du får værdens beste julegave da :sjenert: :rødme:

Det hadde vært deg såå vel fortjent :)

En gooood førjulsklem fra meg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spennende, Redbird! Forstår godt du ikke vil teste jeg.. Er litt testesky her i gården også :sjenert:

Krysser fingrene for deg uansett!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! :klemmer:

*

Har vært i Oslo spektrum i kveld og sett TIDENES beste show!! :ler: Eddie Izzard!!! FyttiKatta jeg har ikke ledd så hardt og gispet etter luft så mye på LENGE!! :bolledeig: Den mannen er helt RÅ!! For et sceneshow, musikk, lys og HAN! :ler:

Terningkast 6, ti tomler opp og i det hele tatt, er i EKSTASE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende :popcorn: Krysser altt jeg har og slenger babystøv rundt meg, tenk for en julepresang da :rødme:

Håper virkelig det er deres tur nå, jeg fikk også positive el tester før graviditets test :hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...