Redbird Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1141 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nei, jeg venter nok til det har gått et fullt år. Grunnen til at Manden skal sjekkes er pga epilepsien han hadde som barn og at medisiner for det kan påvirke sædkvaliteten. ** Fikk utslag på EL-test jeg nå... Ikke superkraftig og ikke sterkere enn kontrollstreken, men fremdeles tydelig utslag.. Og det er jo litt rart da, siden IKM er noen dager unna... Og jeg tenker ikke klaff denne PP, men forrige PP. Syns ting har vært rart siden da... :klø: Endret 20. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 20. desember 2009 #1142 Del Skrevet 20. desember 2009 Hm... Kan det være?? Følger med og venter spent på fortsettelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #1143 Del Skrevet 20. desember 2009 Spennende.. Det er jo mer enn merkelig med kraftig utslag på ELtesten så tett på IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 20. desember 2009 #1144 Del Skrevet 20. desember 2009 Spennende! Det er jo kjemperart! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #1145 Del Skrevet 20. desember 2009 Nei, jeg venter nok til det har gått et fullt år. Grunnen til at Manden skal sjekkes er pga epilepsien han hadde som barn og at medisiner for det kan påvirke sædkvaliteten. ** Fikk utslag på EL-test jeg nå... Ikke superkraftig og ikke sterkere enn kontrollstreken, men fremdeles tydelig utslag.. Og det er jo litt rart da, siden IKM er noen dager unna... Og jeg tenker ikke klaff denne PP, men forrige PP. Syns ting har vært rart siden da... :klø: skjønner....håper alle gutta hans er i toppform! husk eg fikk 2 klare linjer på EL testen eg tok dagen etter IKM og det viste seg å være når er IKM da?? spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1146 Del Skrevet 20. desember 2009 Oi! Nå ble jeg også spent, når dere er så spente!! Vet ikke helt når IKM er jeg. Er rundt julaften, om jeg ikke husker helt feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #1147 Del Skrevet 20. desember 2009 Oi! Nå ble jeg også spent, når dere er så spente!! Vet ikke helt når IKM er jeg. Er rundt julaften, om jeg ikke husker helt feil! Du har ingen billigtester liggende da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1148 Del Skrevet 20. desember 2009 Nei, har bare EL-strips igjen jeg. Det var derfor jeg tok en slik i morges. Bare for å se lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 20. desember 2009 #1149 Del Skrevet 20. desember 2009 Nei, har bare EL-strips igjen jeg. Det var derfor jeg tok en slik i morges. Bare for å se lissom. Aaaaltfor dårlig planlegging! Synes du burde gå til anskaffelse av slikt snart jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 20. desember 2009 Prøver å ikke falle for fristelsen, for hver eneste gang har TR kommet sekunder (omtrent...) etter enten innkjøp eller testing. Vil ikke jinxe det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 21. desember 2009 #1151 Del Skrevet 21. desember 2009 Så spennende! Skjønner godt at du vil vente med graviditetstest når du har den erfaringen.. men det er jo mange som får positiv EL-test når de er gravid da Ikke lenge igjen til IKM uansett, og jeg skal krysse alt som krysses kan for at det er en liten spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 21. desember 2009 #1152 Del Skrevet 21. desember 2009 Eg testet positiv på EL test dagen etter IKM......eg testet noen dager før og den var ikke like sterk.....da tok eg også GT og den var negativ 11 DPO...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 21. desember 2009 #1153 Del Skrevet 21. desember 2009 Gjett om her skal følges med!! Enn om du får værdens beste julegave da :rødme: Det hadde vært deg såå vel fortjent En gooood førjulsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 21. desember 2009 #1154 Del Skrevet 21. desember 2009 Å så spennende, Redbird! Forstår godt du ikke vil teste jeg.. Er litt testesky her i gården også Krysser fingrene for deg uansett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #1155 Del Skrevet 21. desember 2009 Tusen takk jenter! * Har vært i Oslo spektrum i kveld og sett TIDENES beste show!! Eddie Izzard!!! FyttiKatta jeg har ikke ledd så hardt og gispet etter luft så mye på LENGE!! Den mannen er helt RÅ!! For et sceneshow, musikk, lys og HAN! Terningkast 6, ti tomler opp og i det hele tatt, er i EKSTASE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 22. desember 2009 #1156 Del Skrevet 22. desember 2009 ÅÅåååå her var det spennede Må følge med her ja Jeg fikk også utslag på EL-test, da jeg endelig ble gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 22. desember 2009 #1157 Del Skrevet 22. desember 2009 Spennende Krysser altt jeg har og slenger babystøv rundt meg, tenk for en julepresang da :rødme: Håper virkelig det er deres tur nå, jeg fikk også positive el tester før graviditets test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #1158 Del Skrevet 22. desember 2009 *bite negler* nå ble jeg jo bare ennå mer håpefulle da. :dåne: ingen tegn på TR ennå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. desember 2009 #1159 Del Skrevet 22. desember 2009 Innom og drysser litt babystøv -> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. desember 2009 Forfatter #1160 Del Skrevet 22. desember 2009 Innom og drysser litt babystøv -> Takk vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå