SøsterLiten Skrevet 12. desember 2009 #1121 Skrevet 12. desember 2009 What?? Så jeg får ikke lov til å legge deg til som venn på FB?? Joda!! PM kommer... Leit å høre om deg og mannen! Håper det ordner seg til det beste!!
Redbird Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1122 Skrevet 12. desember 2009 Så han bestillte seg endelig time! ellers håper eg dere finner ut av det Ja, ting har en tendens til å skje hos han når han prøver å få meg blid. Joda!! PM kommer... Leit å høre om deg og mannen! Håper det ordner seg til det beste!! Vi får se hva fremtiden bringer....! Takk for PM!
Neytiri Skrevet 12. desember 2009 #1123 Skrevet 12. desember 2009 Ja, ting har en tendens til å skje hos han når han prøver å få meg blid. Det er vel vanlig med de fleste gutta.....men da får han gjort det uansett....så om dere fortsetter så får dere svar om hans sine gutta helge
Redbird Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #1124 Skrevet 12. desember 2009 Det er klart, når vi har en "stand-still" i forholdet så har jeg tidenes klareste tegn på EL i utfloden. Den har vært 100% watery i to dager nå.
honning Skrevet 13. desember 2009 #1125 Skrevet 13. desember 2009 Hei Redbird Så trist at forholdet deres er litt shaky for tida. Håper det ordner seg snart. Jeg klarer forresten ikke å finne den generelle dagboka di og lurer på om jeg er blind. Har prøvt flere ganger å finne den Det er klart, når vi har en "stand-still" i forholdet så har jeg tidenes klareste tegn på EL i utfloden. Den har vært 100% watery i to dager nå. Så utrolig typisk Håper det går bra med deg vennen
Redbird Skrevet 13. desember 2009 Forfatter #1126 Skrevet 13. desember 2009 Hei Redbird Så trist at forholdet deres er litt shaky for tida. Håper det ordner seg snart. Jeg klarer forresten ikke å finne den generelle dagboka di og lurer på om jeg er blind. Har prøvt flere ganger å finne den Håper det går bra med deg vennen Honning! Det er link til dagboka i signaturen min! "Tough as Nails". Det går greit med meg, selv om jeg ikke helt vet hvor jeg vil hen i livet...!
Redbird Skrevet 15. desember 2009 Forfatter #1127 Skrevet 15. desember 2009 Let the trying commense! Ting går riktig vei nå. Har jo ikke blitt noe av denne PP, av naturlige årsaker, men, nå er vi ihvertfall tilbake and stronger!
Zia Skrevet 15. desember 2009 #1129 Skrevet 15. desember 2009 Leste litt i den andre dagboken din nå også - håper ting går bedre for dere, som det virker som iallfall
Phobaeticus Skrevet 17. desember 2009 #1130 Skrevet 17. desember 2009 Jeg har ikke lest i den generelle dagboken din, men håper og forstår at ting er på rett vei igjen, så prøvingen kan komme i gang igjen Fortsatt lykke til!!
Redbird Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1131 Skrevet 18. desember 2009 Takk Pho! Fyyyyy Fa*****!! Brystvortene mine er syyyykt såre!!! :dåne: Det gjorde VONDT å ta på bh'en idag! Og da jeg rettet på den senere så holdt jeg på å gå i bakken, så SÅRE!! Så ille har det ikke vært!! Auauauauau....
Redbird Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #1133 Skrevet 18. desember 2009 Har ingen aning. Etter EL ihvertfall! Tror IKM...rundt julaften tror jeg. Men, som sagt før, er nok ingen klaff denne gangen. Kun en gang og den ble ikke....kremt...fullbyrdet engang.
Zia Skrevet 19. desember 2009 #1134 Skrevet 19. desember 2009 (endret) Kanskje du får en jomfrufødsel - Det har jo skjedd den slags før i disse juletider må vite! Endret 19. desember 2009 av Zia
Redbird Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1137 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk Happy Feet! Lørdags- tilbake!
Redbird Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #1138 Skrevet 19. desember 2009 Torsdag var Manden hos fastlegen. Men der skjedde det ikke stort. 120,- for en henvisning liksom... Men! Han har fått time hos klinikken i Oslo han ble henvist til 4. Januar! Da skal han avlegge sædprøve. Så får vi se hva som kommer ut av det..... Stakkars Manden, er så sinnsykt redd for at problemet ligger hos han. Han er så redd jeg skal gå fra han... Men torsdag kveld skjønte jeg hvor viktig dette er for han. Og hvor mye han elsker meg. Han vet at jeg sårt lengter etter et barn. Og han sa at om han ikke kunne gi meg det var han villig til å strekke seg LANGT for at jeg skulle få bli gravid...helt absurd, det han sa, men å se den kjærligheten i øynene hans var ganske sterkt. Vi får krysse fingrene og håpe at ingenting er galt...har ikke helt klart å se for meg at problemet ligger hos han, så aner ikke hvordan jeg ville reagert...! Jeg vil jo ha barn med HAN...!
thumbalina Skrevet 19. desember 2009 #1139 Skrevet 19. desember 2009 Uff stakkars - det går vel utover den mannlige stoltheten om det skulle være noe med han. Vi får krysse fingrene for at det ikke er noe galt med dere begge - at det bare tar litt tid før det klaffer. kanskje det var denne samtalen dere trengte, og den "åpenbaringen" du har hatt som skulle til! Krysser fingrene for at det går neste mnd!
Neytiri Skrevet 20. desember 2009 #1140 Skrevet 20. desember 2009 Har du fått vite om alt er greit hos deg eller?? Ikke for å være slem, men har hørt at 3/4 av gangene ligger problemet hos kvinnen. Hvor lenge har dere prøvd nå da? Er jo ikke uvanlig å prøve en stund før det klaffer, og som oftest er det ingeting som feiler unge og friske mennesker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå