Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff da, stakkars deg :kose::klem: Du må få mannen til å massere deg :jepp:

Jeg hadde skikkelig vondt i armen etter vaksinen. Våknet av det når jeg snudde meg i sengen om natten. Men hadde heldigvis ingen andre bivirkninger. Men flere av kollegaene mine og mannen min fikk feber. Mannen tok den dagen før deg.

Syntes du kunne blitt hjemme fra jobb i dag jeg, hvis du ikke klarte å gå helt oppreist engang :klem:

Skrevet

Takk Pupsi! :klemmer:

Fikk nok ikke bli hjemme nei.. :sukk: Men det gikk relativt bra da. Paraceten og ibuxen slo inn tilslutt, men musklene i korsryggen brenner noe helt for jæ**** så det har vært slitsomt å stå oppreist i hele dag!

Tok tempen før jeg dro på jobb og hadde ikke feber jeg da, så håper det holder seg slik. :)

Skrevet

Nå er det nok...

Det føles ihvertfall som om det er nok...

Tar til tårene så lett, bare jeg tenker på dette...

Og det å være her inne i prøver/gravid-verden er skikkelig tungt for tiden...

Tårene presser på selv nå...

Manden ringer jo heller ikke til den j**** legen. Har aldri "tid"...Får følelsen av at han ikke bryr seg noe særlig og det gjør ikke saken noe bedre for meg.

Skrevet

Duuuu :kose::klemmer: Skjønner at du er lei, og lei deg :klem: Kanskje det er lurt å ikke være så mye inne her nå. Vet at det har hjulpet meg, før vi begynte å prøve. Å ikke bli eksponert for babyprat hele tiden. Vet veldig godt hvor kjipt det er å ikke få det til! Har hatt mange runder med det der. Lurt på om noe var galt osv osv osv.

Livet er tungt noen ganger, men det er i motbakker det går oppover :)

Skrevet

Innom med en :hug: og litt :kose:

Kjipe :frustrert: (MR), kviser og vondter :kjefte: (håper både dine og mine innser at det er dem jeg kjefter på ;) )

Håper fredagen blir bedre snuppa :klemmer:

Skrevet

Huff unner deg ikke å ha så vonde TR-smerter :klemmer: Sist gang jeg hadde det så trodde jeg at jeg skulle dø, aldri kjent noe så vondt i kroppen min noensinne og jeg hadde prøvd alle mulige kjerringråd og tok paracet og ibux jeg og, men ingenting hjalp, så ringte mamma og hun tipset meg om fenazon koffein. De hjalp med en gang! Og slapp med å bare ta en tablett den dagen :)

Skrevet

Uff, det er ikke noe særlig med en skikkelig motbakke-dag. Både mensvondter og andre babylagings-vondter... :klem:

Kan jo være lurt som Pupsi foreslår at ta en liten time-out fra babylagings-forumer?

Håper uansett at du har det bedre i dag da - det går nok deres vei snart også! :klem:

Skrevet

Hei Redbird :vinke:

Kjedelig med TR og TR-smerter :kjefte: Og sinnsykt frustrerende at ingenting skjer PP etter PP.

Hadde dere kontaktet Medicus for evt å ta en prøve av mannen?

Kan sikkert være lurt å ta en liten pause fra alle bebis-forumene. Da vi var på Medicus rådet han gynekologen der til å slutte med temping og EL tester og bare nyte tilværelsen som prøver og ha regelmessig :humpe: og prøve og ikke stresse ellers (vet det er lettere sagt enn gjort men :sjenert: )

Jeg har sluttet med tempingen og prøver å tenke positive tanker, men går jo opp og ned selvfølgelig. :romeo:

Håper fredagen og helgen kan bli litt lysere, tenk nå begynner en ny PP. Nye muligheter :strix:

Stooor :klemmer: til Redbird

Skrevet

Ja kanskje ikke så dumt med en aldri så liten KG pause? Ikke det at vi ikke liker å ha deg her, men for din egen psykes skyld? At det ikke blir så mye fokus på bare det? er helt sikkert ikke så lett å legge det fra seg mentalt, men kanskje litt sunt akkurat her og nå?

og ikke vær for hard mot manden.. kanskje han bare er redd for at det er han det er noe galt med, og dermed utsetter å ringe legen... han er nok like redd/lei seg som deg skal du se :klemmer:

Skrevet

Mange vise ord fra dere jenter. Takk! :klemmer:

Tar nok en pause fra prøver-forumet da. Men vil veldig gjerne fortsette i min generelle dagbok! Så...flytt dere over dit'a. :fnise: Syns det er så godt å prate med dere søtingene! :strix:

*

Snakket med kjendis på telefonen i stad. :lur: Hyggelig når de ringer meg altså. :fnise: Off to meet them soooon! :lur:

Skrevet

Mange lure ord fra de andre jentene her ja, og holder med de i at det er nok lurt å prøve å få bort fokus fra prøvinga. Man blir bare mer opphengt i det og mer stressa når man henger her inne, så noen pauser gjør nok bare godt innimellom :troest::kose:

Kos deg med kjendisene, vennen ;)

Jeg kommer selvfølgelig innom den generelle dagboka di i stedet :nigo:

Skrevet

fikk du vont i ryggen etter vaksinen? DET fikk jeg!! var nesten så jeg begynte å grine etterhvert! Men det gav seg heldigvis etter første kvelden. Kjipe greier!!

Sant som jentene sier. Det er godt med en pause iblant. Bare leve livet litt og bare "være" Det er mitt motto for tiden! :)

:klem: til deg og :sinna: til MR!!

Skrevet

Hei hei Redbird.....lest litt her og der i boka di, får prøve å henge meg på. Skjønner at prøvingen kan være frustrerende til tider. Ser du er i PP9, kor lange er syklusene dine da?kor mange mnd har dere prøvd?

Du er ikke den eneste som føler at du sitter etter. Selv var det 5 jenter samme mnd eg fulgte med som ble gravide, og må si eg føler meg litt alene til tider på forumet :(

Håper du tar deg noen dager og tenker på noe annet en baby laging

mange :klemmer:

Skrevet

Forresten:

Takk for gode klemmer inne hos meg! :klem:

Hva er KG gruppen på facebook forresten? hook meg opp da vel! ;)

Skrevet

SøsterLiten, Icechick :klemmer:

Vondt i ryggen...tja..fikk jo det, men tror det kom av andre ting, men hvem vet! :fnise: Lurte litt på om jeg faktisk fikk litt nyrevondt også, men det kom først 2-3 dager etter vaksinen ble tatt.

Icechick: Har prøvd i ca 8 måneder! I PP 9 nå. Syklusene mine har ligget mellom 24 og 28 dager, sånn cirka.

Dere er hjertelig velkomne i min Generelle dagbok! Skal prøve å holde meg der for det meste fremover nå!

Takk for klemmene deres jenter! Her er mange varme tilbake!:klemmer:

Skrevet (endret)
Forresten:

Takk for gode klemmer inne hos meg! :klem:

Hva er KG gruppen på facebook forresten? hook meg opp da vel! ;)

Bare hyggelig det vennen. Skal alltid få mange gode :klemmer: av meg vettu! :fnise:

Kan hooke deg opp på FB jeg! :ler: Men send meg en PM da, med navnet ditt, så jeg kan legge deg til på vennelista mi....om...jeg ikke allerede har gjort det da...ehm...alzheimer light. :fnise::flau:

Endret av Redbird
Skrevet

I'm in!!

Cypress fikset via Devilina! :)

Skrevet
I'm in!!

Cypress fikset via Devilina! :)

What?? Så jeg får ikke lov til å legge deg til som venn på FB?? :ler:

Skrevet

Manden skal til legen og teste seg på torsdag.

Men på en annen side er prøvingen satt på pause da forholdet vårt står i fare og vil trenge mye jobb...

Skrevet mer i den generelle dagboken...

Skrevet

Så han bestillte seg endelig time!

ellers håper eg dere finner ut av det :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...