Pupsilure Skrevet 2. desember 2009 #1081 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg skjønner at det er veldig sårt for deg :klemmer: Men det at vi var på samme sted for bare noen dager siden, betyr jo også at PLUTSELIG er det du som sitter der og er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 2. desember 2009 #1082 Del Skrevet 2. desember 2009 Hei! Skjønner deg veldig godt.. Har hatt det akkurat på samme måten selv. Vi var på Medicus i Trondheim forrige uke. Har hatt det på følelsen veeldig lenge nå at det er noe i veien med oss, og tok kontakt med Medicus i begynnelsen av november. De ønsket å ta blodprøver av meg gjennom en hel syklus + Ultralyd GU og sædprøve av samboeren min. Medicus har fått resultatene fra mine blodprøver gjennom hele syklusen og vi var altså der til oppsummering og full utredning forrige uke. De var veldig hyggelige og forståelsesfulle. Vi fikk svar på alle prøvene osv og de mente at 8 PP var lite ift å konkludere med at vi ikke skulle klare det. Vi fikk enkelt og greit beskjed om at vi fint skulle klare det på egenhånd. Så urolige meg, fattet nytt håp Når noen med all den spesialistkompetansen har undersøkt og analysert oss sier at alt er bra så må man vel kunne tro på det? Ble visst litt langt dette, men ønsket bare å berolige deg med at det er par som er utredet og funnet alt OK som har prøvd like lenge og som ikke har sett snurten av en positiv test.... God til Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1083 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk jenter. Massevis av til dere alle! Og Luna-jenta: Takk for det du skrev!! Det hjalp faktisk litt å høre hva de hadde sagt til dere da dere var der etter 8 PP'er! Men jeg håper da at dere ikke blir uforklarlig barnløse...det er vel ennå verre enn å få en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 2. desember 2009 #1084 Del Skrevet 2. desember 2009 Takk jenter. Massevis av til dere alle! Og Luna-jenta: Takk for det du skrev!! Det hjalp faktisk litt å høre hva de hadde sagt til dere da dere var der etter 8 PP'er! Men jeg håper da at dere ikke blir uforklarlig barnløse...det er vel ennå verre enn å få en diagnose. Hei igjen! Nei, jeg håper ingen av oss blir uforklarlig barnløse nei Huff.... Men jeg forsøker å tenke at når vi er undersøkt og de ikke har funnet noe feil, så må vi vel ha alle sjanser til å klare det.. evt ha gode sjanser for å bli med hjelp.. Og 8 PP er 8PP'er ja, men "bare" 6 mnd, vi er bare halvveis til det er "naturlig" å starte utredning.. *prøver å tenke positive tanker* Vår utredning har innebært noen "up's & down's" sambo leverte først en prøve hos et lokalt spesialistsenter (for menn) hvor resultatet sa sterkt nedsatt kvalitet Medicus ønsket å analysere en ny prøve av han, og denne viste topp kvalitet. Så vi fikk oss litt av en overraskelse Men... Selv om vi er undersøkt og funnet ok; så er det fremdeles ingen hos oss Men vi får støtte hverandre og dele opp og nedturer; så skal vi nok lykkes vi og Redbird. Faktisk etter at vi fikk svaret om svært nedsatt kvalitet den 02.11 har jeg jobbet hardt med å venne meg til tanken om at vi må igjennom IVF eller ICSI. Rart å da plutselig få kontra-beskjed om at kvalitet og antall er topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1085 Del Skrevet 2. desember 2009 Luna-jenta Vi får støtte oss på hverandre ja! ** Så mye kviser... Har fått kviser ned langs nakken, bak øret også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 2. desember 2009 #1086 Del Skrevet 2. desember 2009 Luna-jenta Vi får støtte oss på hverandre ja! ** Så mye kviser... Har fått kviser ned langs nakken, bak øret også nå. Usj, ja det har jeg fått også etter at jeg sluttet på p-pillene Mange "underjordiske" både i tinningen, bak ørene og på nakke/rygg. Kjett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1087 Del Skrevet 2. desember 2009 Har alltid kviser jeg da... Men ikke så ille som nå! P-pillen jeg gikk på, før prøvingen begynte i april var helt hormon/østrogen-fri, så der var det heller ingen hjelp å få. Jeg pleier jo naturligvis å ha mer utbrudd av kviser i tide og utide men dette syns jeg er ekstremt nå. Er skikkelig selvbevisst!! Har mistet litt av selvtilliten min, merker jeg, når jeg er på jobb... * Har jeg forresten sagt at jeg har tatt vaksinen idag, som jeg nevnte igår? :klø: Ja, uansett, har tatt den og det går visst bra. *bank i bordet* Litt hodepine og nå klør det litt rundt stikket, som et myggestikk. Håper det holder seg der...! * Syns nesten det er litt kjedelig at jeg ikke har noen symptomer å henge meg opp i denne PP. Er liksom ingenting annet enn mer kviser og den rare utfloden sist helg. Men da kan jeg ihvertfall være trygg på at TR kommer til helgen. Og jeg kan fokusere litt bedre på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna-jenta Skrevet 2. desember 2009 #1088 Del Skrevet 2. desember 2009 Har alltid kviser jeg da... Men ikke så ille som nå! P-pillen jeg gikk på, før prøvingen begynte i april var helt hormon/østrogen-fri, så der var det heller ingen hjelp å få. Jeg pleier jo naturligvis å ha mer utbrudd av kviser i tide og utide men dette syns jeg er ekstremt nå. Er skikkelig selvbevisst!! Har mistet litt av selvtilliten min, merker jeg, når jeg er på jobb... * Har jeg forresten sagt at jeg har tatt vaksinen idag, som jeg nevnte igår? :klø: Ja, uansett, har tatt den og det går visst bra. *bank i bordet* Litt hodepine og nå klør det litt rundt stikket, som et myggestikk. Håper det holder seg der...! * Syns nesten det er litt kjedelig at jeg ikke har noen symptomer å henge meg opp i denne PP. Er liksom ingenting annet enn mer kviser og den rare utfloden sist helg. Men da kan jeg ihvertfall være trygg på at TR kommer til helgen. Og jeg kan fokusere litt bedre på jobb. Hm, vaksine ja.. Bra du har tatt den Jeg har meldt meg på på jobben. Håper de kommer snart Så bra du ikke har fått noen vondter da.. Mamman min tok den for et par uker siden, og hun reagerte ikke mye. Kun øm i overarmen. Jeg synes jeg kjenner murringer fra TR. Er på dag 22 i dag, vedder for at dritt-tanta er her innen helga er omme Lurer på om de fleste har tante-murringer før de tester positivt? :gjeiper: Vet du? Har ikke hatt en eneste PP hvor jeg ikke har hatt murringer fra dag 21-26. Irriterende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 2. desember 2009 #1089 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde faktisk mer murringer da jeg var gravid.... enn vanligvis.. så det trenger ikke å ha noe å si med tantemurringer. Lykke til til dere begge! (og alle andre som prøver!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. desember 2009 #1090 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg hadde alle tegn på mensen før jeg testet positivt så det trenger absolutt ikke ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1091 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) OhmyGodOhmyGodOhmyGod Jeg skal møte kjendiser på fredag...og ta en drink med dem!! Og her snakker vi internasjonale kjendiser altså. ohmygooooood! * Jeg har bare hatt noen rare stikkinger og småmurringer denne uka. Men det tar jeg som vanlig pre-tante bråk. Endret 2. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 2. desember 2009 #1092 Del Skrevet 2. desember 2009 Kjendiser? Nå ble jeg nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. desember 2009 Forfatter #1093 Del Skrevet 2. desember 2009 Mhm! De skal opptre på Artistgallaen på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. desember 2009 #1094 Del Skrevet 2. desember 2009 Så spennende å ta drink med kjendiser!! Det er godt du får ledet tankene dine over på noe helt annet nå da Noen dager er mye tyngre enn andre ja, og det er absolutt ikke lett å være prøver. Det er godt at vi har hverandre her på KG å snakke med. Stooooor kos til Redbird!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1095 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Tusen takk honning! Stor tilbake! ** Har begynt å blø litt allerede jeg... Litt utvannet blod, men blod allikevel.. Og har hatt vondter i natt..! Men ikke mensmurringer! Var mer pulserende, stikkende smerte fra hoftekammen på høyre side og skrått nedover til skambenet. Ganske vondt. Og armen gjør mer vondt nå etter vaksine. Endret 3. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1096 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Da har nok TR kommet... litt murringer har kommet og. Kjempefint det, i tillegg til bivrikningene etter vaksinen. Syns dette var veldig tidlig med TR da...kortkort syklus, 24 dager.. Endret 3. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1097 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nå blir det masse sutremeldinger her! Beklager!! Menssmertene har blitt ti ganger verre!! Blir så kvalm av det også! Men på jobb må jeg! Klarer ikke å gå rett i ryggen en gang.... &#(#))"&!!¤%%%&# Og paracet og ibux er inntatt for lengst. Endret 3. desember 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 3. desember 2009 #1098 Del Skrevet 3. desember 2009 Uff da... har du prøvd Naproxen eller Voltaren? Det er sterkere utgaver av ibux... kan hende det hjelper deg? Ikke godt å gå å ha så vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #1099 Del Skrevet 3. desember 2009 Har prøvd før, men har ikke i hus nå. Og blakk som jeg er må jeg nok ta til takke med ibux og paracet. Er glad for at securitas-venninne S og venninne J som jobber over gangen er på jobb idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 3. desember 2009 #1100 Del Skrevet 3. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå