Nótt Skrevet 22. november 2009 #1021 Skrevet 22. november 2009 Er da ingenting å :dåne: av det! Betyr jo bare at du bryr deg! Jeg bryr meg og det føler jeg er viktig.
honning Skrevet 22. november 2009 #1022 Skrevet 22. november 2009 Hei Redbird! Så kult å kunne sjekke antall innlegg i boka si da - uten å måtte telle Hihi. Delt 8.plass sammen med pusilus her Håper du har en flott søndag, vennen
Redbird Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1023 Skrevet 22. november 2009 Jeg bryr meg og det føler jeg er viktig. Takk snuppa! Hei Redbird! Så kult å kunne sjekke antall innlegg i boka si da - uten å måtte telle Hihi. Delt 8.plass sammen med pusilus her Håper du har en flott søndag, vennen Ja all ære til Pupsi som oppdaget hvordan man sjekker det! Har hatt og har en strålende søndag! Vært i Oslo og truffet min eldste fetter og samboeren hans! Kost oss masse! Vært på Teknisk museum og greier også! DET er mange år siden sist!
Redbird Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1024 Skrevet 24. november 2009 Jah, kan vel si at jeg er ganske godt dekket nå! Det har blitt fredag kveld, lørdag morgen, søndag kveld OG mandag kveld! Wings! Om jeg ikke blir gravid nå så skylder jeg på deg!!
Phobaeticus Skrevet 25. november 2009 #1025 Skrevet 25. november 2009 Woho! Det høres jo ut som helgardering! Tenk alle de rumpetrollene som svømmer rundt på jakt etter egget nå! Krysser alt jeg har for at det skal bli full klaff denne gangen!
*Lollipop* Skrevet 25. november 2009 #1026 Skrevet 25. november 2009 *krysser fingrene alt jeg kan for at det blir full klaff!*
Pupsilure Skrevet 25. november 2009 #1027 Skrevet 25. november 2009 Krysser fingrene for at det er deres tur denne gangen
Redbird Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1029 Skrevet 25. november 2009 Takk jenter! Masse kryssing og hjelper!
*netta* Skrevet 25. november 2009 #1030 Skrevet 25. november 2009 Inne å slenger fra meg babystøv Denne gangen SKAL det gå :hopppe: :hoppe:
Zia Skrevet 25. november 2009 #1031 Skrevet 25. november 2009 Det må jo være ren krig om egget blant rumpetrollene nå Godt jobbet
pusilus Skrevet 25. november 2009 #1032 Skrevet 25. november 2009 Krysser og heier for harde livet her.
Ilja** Skrevet 26. november 2009 #1034 Skrevet 26. november 2009 Her jobbes det hardt om dagen skjønner jeg Håper du har EL snart så en av disse ivrige svømmerne kan gjøre litt nytte for seg Ha en alle tiders torsdag
Redbird Skrevet 26. november 2009 Forfatter #1035 Skrevet 26. november 2009 Her jobbes det hardt om dagen skjønner jeg Håper du har EL snart så en av disse ivrige svømmerne kan gjøre litt nytte for seg Ha en alle tiders torsdag Ilja**! Ja her har det blitt jobbet hardt. Men etter mandagen så døde det litt. Men er vel naturlig det! Håper svømmerne er opplagde nå! Manden har jo blitt så flink til å trene og har gått ned litt i vekt. Håper at det hjelper. Har er ikke kjempesvær, men han har en liten mage og slikt, så greit at det blir litt skikk på han! Venninnen min, som også var min forlover, fortalte at de ble gravide den måneden mannen hennes la om kostholdet og gikk ned i vekt. Så tydelig at det har noe for seg! Ha en fiiin torsdagskveld du også!
*netta* Skrevet 26. november 2009 #1036 Skrevet 26. november 2009 Sambo var også sunn da vi klarte det, spillte fotball hver dag og ingen godis i uken. Så tror det hjelper å være sunn for mennene sin del Så skal du se at denne gangen blir det muskeltreff
Redbird Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1037 Skrevet 28. november 2009 Ja, se der! Takk *netta* ! Nå kan jeg legge fram mer bevis for Manden. ***** **DETAILS** sorry... Okey..dagens sære opplevelse...brutal sex... Altså, ikke få noen...ekle tanker i hodet nå. Men jeg foreslo for Manden en liten"quicky" da vi kom hjem. Altså...står man fremoverbøyd så.. Poenget er at han...erm..klarte ikke å komme, så det ble gående litt for lenge og jeg syntes det var ubehagelig allerede...så tilslutt måtte jeg be han stoppe. Og etter det har det vært litt lyserosa i utfloden og spent/hard mage med lette murringer... Gikk opp for meg etterpå, oppløst i tårer, hvor sykt langt jeg er villig til å dytte kroppen min, for å bli gravid...tenk om "den" dagen var den "rette" dagen... Og NÅ er jeg redd for at jeg kan ha skadet et evn lite egg som ville klore seg fast... Håpløs!!
thumbalina Skrevet 28. november 2009 #1038 Skrevet 28. november 2009 Tror nok ikke du kan gjøre noe skade. Det er noen cm mellom de to "åstedene" - og kroppen stenger tilgangen til livmoren så fort det er et befruktet egg på gang. Er nok heller du som var litt anspent, da skal jo ikke så mye til for å bli småsår og blø litt.. sikkert bare noen bittesmå blodkar som har gått. Ikke noe å bekymre seg for!
Pupsilure Skrevet 28. november 2009 #1039 Skrevet 28. november 2009 Ikke bekymre deg for det Helt enig i alt thumbalina sa
Redbird Skrevet 28. november 2009 Forfatter #1040 Skrevet 28. november 2009 (endret) Takk jenter. Må bare oppklare en ting. Jeg VET jo, sånn, heeelt bakerst i skallen, at sjansen er omtrent lik null for å kunne gjøre noe skade oppi der, men ble vel litt paranoid. Er jo ekkelt når man får mensmurringer sånn... Endret 28. november 2009 av Redbird
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå