Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med tempingen? har du lagt det på hylla eller?

Orker ikke å tempe. Blir mye styr når jeg jobber ulike dager, hver dag! :)

Det er godt mulig det, men i den artikkelen er det snakk om flere dagers "avhold". Ifølge Gro Nylander (som jeg har mer tillit til..) er annenhver dag helt perfekt. Ikke for mye, ikke for lite.

Dessuten er det ikke bevist at de som blir gravide har sex hver eneste dag. ;) Hver eneste dag blir ihvertfall altfor mye for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bevist og bevist?

På babyverden står det at 7 av 10 par som har sex hver dag blir gravide innen 3 mnd.

Men ikke lett å vite hva som er rett!

Jeg tror jeg uansett satser på den metoden denne pp, og tar annenhver neste pp hvis den ikke funker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble jo gravid ganske fort, vi hadde ikke :sengekos: hver dag.. Kunne vel hende det var ganske ofte, men alt annet en hver dag.. hehe

Ja er vel forskjellig, kvaliteten på svømmerne & når du hadde sex osv ;)

Får håpe det vi har holder uansett :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten vann i leiligheten!!! :dåne: Skulle dusje og så ble plutselig vanntrykket dårlig og så var det brått helt borte!! Rakk SÅVIDT å vaske meg på hendene etter å ha renset kattedoen! Æsj...har jo ikke fått vasket meg i det hele tatt...

Er visst brudd på ledningsnettet et eller annet sted, de vet ikke engang hvor ennå! :dåne: Og jeg skal liksom ut å handle og på kino i kveld...:kjefte:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg :klem: Var filmen bra? :)

God helg til deg også! :klemmer:

Filmen var absolutt bra! :jepp: Selv om jeg og Manden var enige om at den gikk litt fort fremover i hendelsene, sånn i forhold til boka. Men jeg ble STYGGimponert over ulvene!! :dåne: Etter å ha sett traileren trodde jeg de hadde laget dem mindre, men neeeei, de er AKKURAT slik jeg så dem for meg i boka! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.plass :hoppe::fnise:

Redbird 450

Nótt 105

thumbalina 97

enatupp 52

Pupsi 45

pleiepike 25

mjau-mjau 20

pusilus 19

honning 19

Wings 19

mca 18

Rosa76 18

*netta* 17

SøsterLiten 12

LilleEkorn 12

Gaupa 8

Phobaeticus 8

*Buffy* 7

mocha 7

cypress 6

spinnvil 5

Aurelia 4

dreia 4

Mai brud 4

Poizki 4

Bestee 4

Happy Feet 4

Klematis 3

GlaJenta88 3

Ilja** 2

Luna-jenta 2

Anamelona 2

nettts 1

Mayami 1

Missiw 1

Jennie 1

lhinn 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Så kult at du sjekket hos meg også! :jepp:

Jowsa, dette var mange deltagende. :fnise: 5.plass er da ikke dårlig! :jepp:

Nótt og thumbalina er jo de som har fulgt meg fra dag en. :rødme:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Legger igjen spor her og jeg - snublet over dagboken din etter å ha sett spor etter deg i omtrent samtlige dagbøker jeg var innom her inn :fnise:

Du er tydeligvis flink til å besøke dagbøker! :tommelopp:

Fortsatt god helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er et eller annet sted du har sjekket de tallene og sittet å telt??????

Ser ut til at dere har ganske bra frekvens på :sengekos: for tiden! Vi holdt også bare på annenhver dag, og funka greit det! Dersom du ikke føler for det, så er det jo ikke akkurat så gøy å lage barn på plikt og trass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Legger igjen spor her og jeg - snublet over dagboken din etter å ha sett spor etter deg i omtrent samtlige dagbøker jeg var innom her inn :fnise:

Du er tydeligvis flink til å besøke dagbøker! :tommelopp:

Fortsatt god helg :goodbye:

Er jeg så flink da...? :sjenert: Hehe, takk! :fnise:

Du er hjertelig velkommen hit! :klemmer:

Jeg håper det er et eller annet sted du har sjekket de tallene og sittet å telt??????

Ser ut til at dere har ganske bra frekvens på :sengekos: for tiden! Vi holdt også bare på annenhver dag, og funka greit det! Dersom du ikke føler for det, så er det jo ikke akkurat så gøy å lage barn på plikt og trass...

Ble plutselig to dager på rad nå d. :fnise: Litt plikt :humpe: igår kveld, men imorges derimot..... :lur::fnise:

Jeg har ikke telt nei :fnise: :fnise: Det hadde tatt seg ut. Lite å finne på i helgene :ler:

:hoho: Var det jeg sa til Manden også, "Kjære vene, jeg håper ikke hun har telt for hånd?? :ler: Snakker om å ha LITE å gjøre i helgene'a!" :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.plass faktisk på antall innlegg i denne boka. :dåne:

Er da ingenting å :dåne: av det! Betyr jo bare at du bryr deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...