Pupsilure Skrevet 9. november 2009 #941 Del Skrevet 9. november 2009 Uff da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. november 2009 Forfatter #942 Del Skrevet 9. november 2009 Åh..! Jeg blir helt rørt her jeg, så mange gode klemmer og tanker. Dere er gode dere! :rødme: Jeg får skikkelig angst hvis ikke TR kommer snart. Tenker at Vitex har føkka opp hele systemet mitt og nå som jeg ikke tar det lenger så blir syklusene mine myyye lengre!! : Har ikke engang murringer...og bare et lite hint av rosa-aktig utflod ved ett dobesøk idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. november 2009 #943 Del Skrevet 9. november 2009 Hei Redbird! De prøvene hørtes utrolig vonde ut Godt du ikke må vente så mange dager på å få resultatet, og håper det blir positivt svar da. Jeg fikk helt tårer i øynene og måtte gjemme meg bak pcen og tørke de da jeg leste hva pappaen din sa på ikea. Uff, det er forferdelig vanskelig å være prøver iblant. Håper det går bedre nå, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. november 2009 Forfatter #944 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Hei Redbird! De prøvene hørtes utrolig vonde ut Godt du ikke må vente så mange dager på å få resultatet, og håper det blir positivt svar da. Jeg fikk helt tårer i øynene og måtte gjemme meg bak pcen og tørke de da jeg leste hva pappaen din sa på ikea. Uff, det er forferdelig vanskelig å være prøver iblant. Håper det går bedre nå, vennen Ååååå honning'en! Det er veldig vanskelig å være prøver til tider ja. Går bedre med alle disse gode klemmene ja. Men vil også gå bedre om TR snart kan komme så jeg kan legge denne duste-PP'en bak meg. :dåne: Gjør vondt i brystet...æsj...er sånn ekkel vondt og er veldig ømt, så å strekke armen over hodet eller utover blir veldig ubehagelig. Er veldig bevisst på at jeg har en kul der inne nå, kjenner den hele tiden. Får ikke lov til å være noe galt!! Endret 9. november 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 10. november 2009 #945 Del Skrevet 10. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. november 2009 Forfatter #946 Del Skrevet 10. november 2009 Da var plutselig kjerring-tanta her. Ikke noe spotting eller vondt denne gangen.. Jaja..and the circle goes ever on.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 10. november 2009 #947 Del Skrevet 10. november 2009 Ser du har vært gjennom litt tøffe tider i det siste. Håper de ikke finner noe på celleprøven. Selvfølgelig kjipt at TR kom, men som jeg alltid tenker da - "ny PP = ny sjanse!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. november 2009 Forfatter #948 Del Skrevet 10. november 2009 Ser du har vært gjennom litt tøffe tider i det siste. Håper de ikke finner noe på celleprøven. Selvfølgelig kjipt at TR kom, men som jeg alltid tenker da - "ny PP = ny sjanse!" Takk Phobaeticus Håper celleprøven er positiv jeg også.. Alltid en ny sjanse som kommer ja, men allikevel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. november 2009 #949 Del Skrevet 10. november 2009 Da er det bare å se fram til nesten EL igjen da Bra å høre at du ikke har vondt denne gangen hvertfall. Krysser det jeg har for at det er Redbird sin tur denne PP! Tenk så fin julegave det hadde vært å være nygravid :rødme: Vi kan jo drømme hvertfall Håper du får en fin dag selv om tanta er hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. november 2009 Forfatter #950 Del Skrevet 10. november 2009 Da er det bare å se fram til nesten EL igjen da Bra å høre at du ikke har vondt denne gangen hvertfall. Krysser det jeg har for at det er Redbird sin tur denne PP! Tenk så fin julegave det hadde vært å være nygravid :rødme: Vi kan jo drømme hvertfall Håper du får en fin dag selv om tanta er hos deg Jaaa, det hadde vært en perfekt julegave! :rødme: Vi skal klare det vi også honning. Er ikke så vondt at det ikke er godt for noe, vi prøvere har jo hverandre! *** Åååååå, jeg tar det tilbake, brenner godt i bekkenet nå! :dåne: Og jeg får mageknip i tillegg! Vil hjem til dyna og Manden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 10. november 2009 #951 Del Skrevet 10. november 2009 Jaaa, det hadde vært en perfekt julegave! :rødme: Vi skal klare det vi også honning. Er ikke så vondt at det ikke er godt for noe, vi prøvere har jo hverandre! Ja vi skal absolutt klare det vi også, Redbird! Det er det ingen tvil om Skulle bare ønske vi visste noe om når Håper bekkenet og magen er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 10. november 2009 Forfatter #952 Del Skrevet 10. november 2009 Manden er så jæ*** likegyldig. Jeg tar disse spørsmålene mine her jeg, den generelle dagboka mi er jeg ikke så flink med. Jeg skal på Steen & Strøm Awards på lørdag!! Fest på senteret jeg jobber! Artig artig! Og da må jeg ha på kjole...blah.. Jeg har en kjole. Sort, med små røde prikekr på, stropper og av typen "a-form", altså skjørtet vider seg ut og rekker meg til litt over kneet. Jeg skal ha en sort, strikket bolero over og sorte pensko. Men jeg lurer så fælt på hva slags strømper det er best å kjøre her...! Sorte blir vel litt mye sort. Og hudfarget blir litt bleikt syns jeg! Bør jeg ta noen som er veeeldig tynne, så de er nesten fargeløse? Eller noen som er littegranne "tan"? Jeg er jo ganske lys selv, er ikke akkurat mye brunfarge ute og går på denne kroppen nei. Noen gode tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 10. november 2009 #953 Del Skrevet 10. november 2009 Inne å slenger fra meg en haug av babystøv MÅTTE det klaffe på neste pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 10. november 2009 #954 Del Skrevet 10. november 2009 Tror ikke jeg skal svare deg på motespørsmål.. Da ender du vel opp i Se&Hør med terningkast 1 fra Jan Thomas! Men jeg ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 11. november 2009 #955 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg tror jeg ville gått for noen strømper med litt farge på, men ikke superbrune da selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 11. november 2009 #956 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ville gått for lyse, men med litt farge, f.eks sand eller camel farge, om jeg husker riktig Og ja; tynne, det ser penest ut Kos deg på Steen & Strøm awards Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. november 2009 Forfatter #957 Del Skrevet 11. november 2009 Takk jenter! Ut å titte etter det da. Noen merker/butikker dere kan anbefale?? Som dere skjønner kjøper og bruker ikke jeg strømper spesielt mye. hehehe Kose meg skal jeg ja! Blir rene "Oscar"-stemningen. hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 11. november 2009 #958 Del Skrevet 11. november 2009 Takk jenter! Ut å titte etter det da. Noen merker/butikker dere kan anbefale?? Som dere skjønner kjøper og bruker ikke jeg strømper spesielt mye. hehehe Kose meg skal jeg ja! Blir rene "Oscar"-stemningen. hehe! Pierre Robert sine er gode syns jeg =) de er ikke så høye i livet, og ikke så "tørre" i stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. november 2009 Forfatter #959 Del Skrevet 11. november 2009 Da skal jeg se etter de! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. november 2009 #960 Del Skrevet 11. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå