Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:klem::hug:

Bare innom for å gi deg en god :klem:

Håper det blir din tur snart!

Innom med en god- :hug:

Takk godjentene! :klemmer:

Prøvingen går litt sakte... :sukk: Men mest fordi jeg orker ikke å tvinge fram lysten...det får bare gå sin gang...selv om det ikke er så ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå i HELSIKKE jeg har mye stikkinger idag. :dåne: Over hele, på venstre og høyre side! Stråler nesten litt ned i bena... Fyyyyy det er ubehagelig!! :dåne:

Skal jeg ha EL nå da....? Da håper jeg lutealfasen min er lengre enn det som står igjen på tickeren min...for ellers er den veldig kort....!

Au au au au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

......................kan..........det......være...........

FESTESMERTER???!!! Høres veldig sånn ut :danse:

:hoppe:

Festesmerter?? Åååhh, hjelp, da er det isåfall 120 smådjevler som klorer seg fast nå! :hoho: Har gitt seg litt nå da, ikke sååå intenst.

Men vi kan håpe! :klemmer:

:popcorn: Spennende det var her nå da. :strix: <--- babystøv

Syns egentlig ikke det er så spennende jeg. :fnise: Har bare fått inn :humpe: to ganger denne runden. :tongue: Det var vel lørdag og søndag forrige uke tror jeg...! Skrev det vel ned her et sted. hehe!

Så jeg har ingen forhåpninger denne gangen!

Innom med en real dose *BaByStØv

Og en :hug: For alt alt endelig skal ordne seg for deg også :) Ha en riktig fin helg :)

Takk gode, søte du! :strix: Vi får se om bitene faller på plass etterhvert. :klemmer:

Ha en brilliant helg du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke være mye :humpe: for å bli en liten :babysmokk:

:hjerter_rundt:

Krysser fingrene!!!!!!!

Nei, det er jo sant nok. :fnise: Men føler liksom ikke på meg at vi traff. Har ikke hatt noe EL-"symptomer", før nå da, så, har liksom ikke trua.. :tongue:

Men takk for at du krysser fingrene, ikke stopp med det før IKM! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig ikke det er så spennende jeg. :fnise: Har bare fått inn :humpe: to ganger denne runden. :tongue: Det var vel lørdag og søndag forrige uke tror jeg...! Skrev det vel ned her et sted. hehe!

Så jeg har ingen forhåpninger denne gangen!

Nå fikk ikke vi inn mer enn en eller to :humpe: da det klaffet for oss og jeg trodde vel egentlig ikke at det hadde skjedd noe. Så jeg fortsetter å *krysse* for dere. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper til med å håpe og krysse fingrene for at det var festesmerter! Og husk at de små svømmerne kan leve lenge de, så lite :sengekos: behøver ikke være negativt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk ikke vi inn mer enn en eller to :humpe: da det klaffet for oss og jeg trodde vel egentlig ikke at det hadde skjedd noe. Så jeg fortsetter å *krysse* for dere. :fnise:

:hoppe: Krysse masse for meg! :tommelsmil:

Vi får se hva som skjer da. ;)

Hjelper til med å håpe og krysse fingrene for at det var festesmerter! Og husk at de små svømmerne kan leve lenge de, så lite :sengekos: behøver ikke være negativt :)

Hurra for mer håping og kryssing! :fnise:

Jeg har fått det for meg at Mandens svømmere ikke er bra nok jeg da.. :sukk:

Haha! Fy f*** så tragisk! :hoho: Her går jeg ut i stua og lokker Manden med litt :humpe: og han sitter som vanlig foran pc'en og blir heeeellt perpleks! "Neeeei, jeg kan ikke nååå!" Sier han og hytter mot pc'en. Han sitter som vanlig og spiller online-spill og er i ferd med å gi seg ut på et """"viktig""" oppdrag. :skratte:

Jeg må virkelig lokke og lure for å i det hele tatt få inn en liiiiten "quicky"! :skratte: Og så ligger jeg der etterpå da, Manden tilbake ved pc'en og jeg med rumpa i været. For første gang følte jeg meg skikkelig utilfredsstilt. :skratte:

Men morsomt var det! Var en så komisk situasjon at jeg ikke engang kan bli sur fordi dataen kommer før meg lissom. :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi - den er fin! Kjipt å bli satt i andre rekke, men godt du fikk lurt han til køys om en bare for en kjappis :) Tenkt hvis det er denne sex'n som gir spire! Da har du en historie å fotelle "du ble til i pausen på et dataspill..."

He en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ømme brystvorter... :dåne: :pls: Klemte en bok til brystet i sted og hvinte i smerte. :fnise: Tuppene er ømme!! :ler:

Syns det murrer litt i kroppen....litt redd for influensa nå....! :sjokkert:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...