pusilus Skrevet 28. oktober 2009 #861 Del Skrevet 28. oktober 2009 Innom med en god- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #862 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare innom for å gi deg en god Håper det blir din tur snart! Innom med en god- Takk godjentene! Prøvingen går litt sakte... Men mest fordi jeg orker ikke å tvinge fram lysten...det får bare gå sin gang...selv om det ikke er så ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 28. oktober 2009 #863 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er tungt å gå å vente på positiv test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #864 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ååååå i HELSIKKE jeg har mye stikkinger idag. :dåne: Over hele, på venstre og høyre side! Stråler nesten litt ned i bena... Fyyyyy det er ubehagelig!! :dåne: Skal jeg ha EL nå da....? Da håper jeg lutealfasen min er lengre enn det som står igjen på tickeren min...for ellers er den veldig kort....! Au au au au! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. oktober 2009 #865 Del Skrevet 30. oktober 2009 ......................kan..........det......være........... FESTESMERTER???!!! Høres veldig sånn ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 #866 Del Skrevet 30. oktober 2009 Spennende det var her nå da. <--- babystøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 30. oktober 2009 #867 Del Skrevet 30. oktober 2009 Innom med en real dose *BaByStØv Og en For alt alt endelig skal ordne seg for deg også Ha en riktig fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #868 Del Skrevet 30. oktober 2009 ......................kan..........det......være........... FESTESMERTER???!!! Høres veldig sånn ut Festesmerter?? Åååhh, hjelp, da er det isåfall 120 smådjevler som klorer seg fast nå! Har gitt seg litt nå da, ikke sååå intenst. Men vi kan håpe! Spennende det var her nå da. <--- babystøv Syns egentlig ikke det er så spennende jeg. Har bare fått inn to ganger denne runden. Det var vel lørdag og søndag forrige uke tror jeg...! Skrev det vel ned her et sted. hehe! Så jeg har ingen forhåpninger denne gangen! Innom med en real dose *BaByStØv Og en For alt alt endelig skal ordne seg for deg også Ha en riktig fin helg Takk gode, søte du! Vi får se om bitene faller på plass etterhvert. Ha en brilliant helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. oktober 2009 #869 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det trenger ikke være mye for å bli en liten Krysser fingrene!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det trenger ikke være mye for å bli en liten Krysser fingrene!!!!!!! Nei, det er jo sant nok. Men føler liksom ikke på meg at vi traff. Har ikke hatt noe EL-"symptomer", før nå da, så, har liksom ikke trua.. Men takk for at du krysser fingrene, ikke stopp med det før IKM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 30. oktober 2009 #871 Del Skrevet 30. oktober 2009 Syns egentlig ikke det er så spennende jeg. Har bare fått inn to ganger denne runden. Det var vel lørdag og søndag forrige uke tror jeg...! Skrev det vel ned her et sted. hehe! Så jeg har ingen forhåpninger denne gangen! Nå fikk ikke vi inn mer enn en eller to da det klaffet for oss og jeg trodde vel egentlig ikke at det hadde skjedd noe. Så jeg fortsetter å *krysse* for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 30. oktober 2009 #872 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hjelper til med å håpe og krysse fingrene for at det var festesmerter! Og husk at de små svømmerne kan leve lenge de, så lite behøver ikke være negativt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #873 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå fikk ikke vi inn mer enn en eller to da det klaffet for oss og jeg trodde vel egentlig ikke at det hadde skjedd noe. Så jeg fortsetter å *krysse* for dere. Krysse masse for meg! Vi får se hva som skjer da. Hjelper til med å håpe og krysse fingrene for at det var festesmerter! Og husk at de små svømmerne kan leve lenge de, så lite behøver ikke være negativt Hurra for mer håping og kryssing! Jeg har fått det for meg at Mandens svømmere ikke er bra nok jeg da.. ********************* Haha! Fy f*** så tragisk! Her går jeg ut i stua og lokker Manden med litt og han sitter som vanlig foran pc'en og blir heeeellt perpleks! "Neeeei, jeg kan ikke nååå!" Sier han og hytter mot pc'en. Han sitter som vanlig og spiller online-spill og er i ferd med å gi seg ut på et """"viktig""" oppdrag. Jeg må virkelig lokke og lure for å i det hele tatt få inn en liiiiten "quicky"! Og så ligger jeg der etterpå da, Manden tilbake ved pc'en og jeg med rumpa i været. For første gang følte jeg meg skikkelig utilfredsstilt. Men morsomt var det! Var en så komisk situasjon at jeg ikke engang kan bli sur fordi dataen kommer før meg lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 30. oktober 2009 #874 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ser det levende for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 30. oktober 2009 #875 Del Skrevet 30. oktober 2009 :fnise: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 31. oktober 2009 #876 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hihi - den er fin! Kjipt å bli satt i andre rekke, men godt du fikk lurt han til køys om en bare for en kjappis Tenkt hvis det er denne sex'n som gir spire! Da har du en historie å fotelle "du ble til i pausen på et dataspill..." He en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ja, det hadde vært en historie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 31. oktober 2009 #878 Del Skrevet 31. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter #879 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Ømme brystvorter... :dåne: Klemte en bok til brystet i sted og hvinte i smerte. Tuppene er ømme!! Syns det murrer litt i kroppen....litt redd for influensa nå....! Endret 31. oktober 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 1. november 2009 #880 Del Skrevet 1. november 2009 God søndag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå