Redbird Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #841 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det er jo et godt poeng thumbalina. Er det bare å ringe legen min da...? ang vaksinen? Ifølge mamma så må visst hun vente og se om hun får tilkalling, men det er vel fordi hun er i risikogruppen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 17. oktober 2009 #842 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det er jo et godt poeng thumbalina. Er det bare å ringe legen min da...? ang vaksinen? Ifølge mamma så må visst hun vente og se om hun får tilkalling, men det er vel fordi hun er i risikogruppen...? Aner i grunn ikke - du kan sikkert ringe lege og høre hvordan de skal gjøre det hos dere. Hver kommune styrer det selv visstnok. Men er et par uker til den er tilgjengelig... fikk i alle fall jeg beskjed om i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ja, var det mamma sa også. For et styr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #844 Del Skrevet 25. oktober 2009 x 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 #845 Del Skrevet 25. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 25. oktober 2009 #846 Del Skrevet 25. oktober 2009 U go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 25. oktober 2009 #847 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ser ut som du har en bra søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nettts Skrevet 25. oktober 2009 #848 Del Skrevet 25. oktober 2009 HEi! jeg er ny her.. ønsker kontakt med folk som har problemer med å bli gravid... følg min blogg om du er interessert http://jente24.blogspot.com/ nettts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #849 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ser ut som du har en bra søndag!! Søndag morgen OG lørdag kveld! Har herved slått fast at morgenen funker MYE bedre for meg enn om kvelden! Da er det meget praktisk at både jeg og Manden jobber sent mandag og tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. oktober 2009 #850 Del Skrevet 25. oktober 2009 Søndag morgen OG lørdag kveld! Har herved slått fast at morgenen funker MYE bedre for meg enn om kvelden! Da er det meget praktisk at både jeg og Manden jobber sent mandag og tirsdag. Det er bare å kjøre på ja Morgenen funker bedre for meg også, for da er jeg ikke så trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. oktober 2009 #851 Del Skrevet 25. oktober 2009 Visste du at vår felles venn på facebook er blitt gravid? Hun som er i familien din. Så det akkurat på facebook Ønsker deg en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #852 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Visste du at vår felles venn på facebook er blitt gravid? Hun som er i familien din. Så det akkurat på facebook Ønsker deg en fin kveld videre Jo takk, så det nettopp på FB selv... Så da var det inn på badet å gråte... Nå orker jeg ikke mer. Nå er det så mange som jeg kjenner som har blitt gravide at jeg føler at dette er en ond vits, rettet mot meg. Vet at de fleste av oss prøvere har det sånn, men dette er ikke gøy lenger... Endret 25. oktober 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. oktober 2009 #853 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 26. oktober 2009 #854 Del Skrevet 26. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2009 #855 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skjønner veldig godt at det er kjipt Vi har jo prøvd omtrent like lenge, og det føles som en evighet. Men vi vet jo ikke hvor lenge hun har prøvd heller da. Kanskje hun har prøvd i et år for alt vi vet. Det skjer med oss snart også, Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 26. oktober 2009 #856 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uff da.. er litt kjipt det ja! Føles nok litt "midt i trynet" ut tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 27. oktober 2009 #857 Del Skrevet 27. oktober 2009 Heihei, bare innom og titter litt og ønsker deg videre lykke til med prøvingen. Din tur kommer nok snart, men det føles ikke noe særlig når alle rundt en blir gravide stadig vekk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #858 Del Skrevet 27. oktober 2009 Uff da.. er litt kjipt det ja! Føles nok litt "midt i trynet" ut tenker jeg... Føles litt midt i trynet jeg... Er greit nok at de kanskje har prøvd lenge, men hvorfor akkurat NÅ lissom... heh.. Heihei, bare innom og titter litt og ønsker deg videre lykke til med prøvingen. Din tur kommer nok snart, men det føles ikke noe særlig når alle rundt en blir gravide stadig vekk... Takk *Buffy*! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 27. oktober 2009 #859 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 28. oktober 2009 #860 Del Skrevet 28. oktober 2009 Bare innom for å gi deg en god Håper det blir din tur snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå