Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Det er jo et godt poeng thumbalina.

Er det bare å ringe legen min da...? ang vaksinen?

Ifølge mamma så må visst hun vente og se om hun får tilkalling, men det er vel fordi hun er i risikogruppen...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo et godt poeng thumbalina.

Er det bare å ringe legen min da...? ang vaksinen?

Ifølge mamma så må visst hun vente og se om hun får tilkalling, men det er vel fordi hun er i risikogruppen...?

Aner i grunn ikke - du kan sikkert ringe lege og høre hvordan de skal gjøre det hos dere. Hver kommune styrer det selv visstnok. Men er et par uker til den er tilgjengelig... fikk i alle fall jeg beskjed om i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

:danse:

Ser ut som du har en bra søndag!!

Søndag morgen OG lørdag kveld! :lur::fnise:

Har herved slått fast at morgenen funker MYE bedre for meg enn om kvelden! :fnise: Da er det meget praktisk at både jeg og Manden jobber sent mandag og tirsdag. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag morgen OG lørdag kveld! :lur::fnise:

Har herved slått fast at morgenen funker MYE bedre for meg enn om kvelden! :fnise: Da er det meget praktisk at både jeg og Manden jobber sent mandag og tirsdag. :lur:

:fnise:

Det er bare å kjøre på ja ;)

Morgenen funker bedre for meg også, for da er jeg ikke så trøtt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du at vår felles venn på facebook er blitt gravid? Hun som er i familien din. Så det akkurat på facebook :sjenert:

Ønsker deg en fin kveld videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste du at vår felles venn på facebook er blitt gravid? Hun som er i familien din. Så det akkurat på facebook :sjenert:

Ønsker deg en fin kveld videre :)

Jo takk, så det nettopp på FB selv... Så da var det inn på badet å gråte... Nå orker jeg ikke mer. Nå er det så mange som jeg kjenner som har blitt gravide at jeg føler at dette er en ond vits, rettet mot meg. Vet at de fleste av oss prøvere har det sånn, men dette er ikke gøy lenger...

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem::kose:

Skjønner veldig godt at det er kjipt :klemmer: Vi har jo prøvd omtrent like lenge, og det føles som en evighet. Men vi vet jo ikke hvor lenge hun har prøvd heller da. Kanskje hun har prøvd i et år for alt vi vet. :)

Det skjer med oss snart også, Redbird :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei, bare innom og titter litt og ønsker deg videre lykke til med prøvingen. Din tur kommer nok snart, men det føles ikke noe særlig når alle rundt en blir gravide stadig vekk... :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. er litt kjipt det ja! Føles nok litt "midt i trynet" ut tenker jeg... :klemmer:

Føles litt midt i trynet jeg... :tongue: Er greit nok at de kanskje har prøvd lenge, men hvorfor akkurat NÅ lissom... heh..

Heihei, bare innom og titter litt og ønsker deg videre lykke til med prøvingen. Din tur kommer nok snart, men det føles ikke noe særlig når alle rundt en blir gravide stadig vekk... :klemmer:

Takk *Buffy*! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...