Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Jeg har en strips til...men vil ikke kaste den bort nå. Den skal jo helst ta på første morgenurin. :murvegg: Vil ikke falle i den fella liksom. Frøken super-pessimistisk....! Skal tenke på om jeg skal snakke med Manden og høre om han kan kjøpe en CB-test til meg. Jeg er blakk.. :fnise:

Edit: Ser nå at det er er MASSIVT utslag på EL testen jeg tok samtidig..

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så mine skyggestreker tydelig også, men mest i en bestemt vinkel. Mannen så det også. Og det så ut som mine var rosa, men var nok ikke det.

Sier det ikke for å ta fra deg motet altså :kose: Men man blir så innmari skuffet hvis det viser seg å være skyggestrek. Man venter så lenge på å få se sen strek, og plutselig er det faktisk en strek på den testen som pleier å være helt hvit :)

Får håpe mannen din kan ta med en test hjem da :) Vi burde egentlig ha en liggende til sånne tilfeller :)

Skal du på jobb i dag, eller har du fri? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg og....! OG jeg har fått utslag hver gang jeg har testet. Tok noen i forrige uke. Testene var svake, men igår var den sterk og idag var den litt svakere enn kontrollstreken og så steeeeerk. :fnise:

Manden skal kjøpe CB digital til meg idag.... :flau:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn jeg fant ut at det ville vært lurt å ta en CB, for jeg hadde så sinnsykt utslag på EL testene!!!

Å nå er jeg spent på å høre hvordan det går altså :popcorn: Når er manden hjemme med testen da??

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, jeg får nok ikke testet idag. (eller kanskje i kveld? Eller bør man kanskje ta det på morgenurin??) Jeg skal på jobb nå og er ikke hjemme før 2130! :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville faktisk ventet til i morgen tidlig. Hvor sensitiv er testen du tok? Det skal stå bak på pakka. Noe sånt som f.eks 10m i u/ml. Det står det på mine, og de er veldig sensitive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal vente til i morgen med å teste selv med CBD. MEN det kan hende at du ikke er gravid, at det bare er pga EL den fikk en svak strek. Man skal jo ikke lese av slike tester etter en viss tid, nettopp pga at de kan vise feil da. :klem: Men så skal det sies at jeg håper jo at det har klaffet for dere da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville faktisk ventet til i morgen tidlig. Hvor sensitiv er testen du tok? Det skal stå bak på pakka. Noe sånt som f.eks 10m i u/ml. Det står det på mine, og de er veldig sensitive.

Vet ikke hvor sensitive de er. Det er de billige stripsene fra billigetester.no. De kommer heller ikke i en pakke. :fnise: Vet ikke om det er noen her som vet det...?

Jeg synes du skal vente til i morgen med å teste selv med CBD. MEN det kan hende at du ikke er gravid, at det bare er pga EL den fikk en svak strek. Man skal jo ikke lese av slike tester etter en viss tid, nettopp pga at de kan vise feil da. :klem: Men så skal det sies at jeg håper jo at det har klaffet for dere da.

jeg regner ikke med at jeg er gravid heller, her lever pessimismen! :fnise: Kan jo like greit være fordi jeg er midt oppi EL nå, at den slo ut, vet ikke om de testene kan reagere slik!

Men tror jeg velger å teste med en CB uansett. Fordi ting har vært "utenom det vanlige" denne gangen... :klø: Så får jeg det "svart på hvitt" med en gang!

Har masse heftig bobling, murring og slikt nå forresten...:klø: Så kan like greit være EL ja..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Billige teste om EL stripsene "Den er over 99,9 % nøjagtig og har en følsomhed på 25mIU/mL (blandt de mest følsomme tests man kan købe)."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Billige teste om EL stripsene "Den er over 99,9 % nøjagtig og har en følsomhed på 25mIU/mL (blandt de mest følsomme tests man kan købe)."

:Nikke: Okey. Takk! :) Er det positivt eller negativt i forbindelse med min testing da....? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine tester er 10mIU/mL. Jeg har veldig lyst til å komme meg ut en tur, kunne trengt å kjøpt meg noen nye klær. Jeg tror jeg vet hvor du jobber (facebook vet du ;) ) skal jeg komme bort til deg med test? Det er billigtest det også, men de er ultrasensitive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tester er 10mIU/mL. Jeg har veldig lyst til å komme meg ut en tur, kunne trengt å kjøpt meg noen nye klær. Jeg tror jeg vet hvor du jobber (facebook vet du ;) ) skal jeg komme bort til deg med test? Det er billigtest det også, men de er ultrasensitive.

Det må du gjerne gjøre! :klemmer:

Mamma var innom jobben i sted og Manden kom samtidig, med CB'en. Og mamma, naturligvis, måtte titte i posen. :ler: Så da måtte jeg fortelle hva som foregikk og da sa hun: "Du, det var det første jeg tenkte da du sa du hadde gått ned i vekt; at du er gravid!" :dåne:

Det hjalp jo... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjerne gjøre! :klemmer:

Mamma var innom jobben i sted og Manden kom samtidig, med CB'en. Og mamma, naturligvis, måtte titte i posen. :ler: Så da måtte jeg fortelle hva som foregikk og da sa hun: "Du, det var det første jeg tenkte da du sa du hadde gått ned i vekt; at du er gravid!" :dåne:

Det hjalp jo... :hoho:

Hahaha :ler: Jeg hadde blitt skikkelig flau jeg da. Hvis du har fått clear bluen din så trenger du kanskje ikke billigtester. Tror kanskje jeg bare tar en tur på stovner senteret istedenfor jeg, det er litt nærmere :)

Venter du til i morgen tidlig? Tror nok det er lurt. For hvis du tar den i kveld og den er negativ, så kommer du til å ville ta en til på morgenen.

Dette er skikkelig spennende! :popcorn::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hahaha :ler: Jeg hadde blitt skikkelig flau jeg da. Hvis du har fått clear bluen din så trenger du kanskje ikke billigtester. Tror kanskje jeg bare tar en tur på stovner senteret istedenfor jeg, det er litt nærmere :)

Venter du til i morgen tidlig? Tror nok det er lurt. For hvis du tar den i kveld og den er negativ, så kommer du til å ville ta en til på morgenen.

Dette er skikkelig spennende! :popcorn::hoppe:

Okey daaa, bare vær sånn du. :tongue: Tenkte jeg kunne ta billigtesten i kveld jeg da. :fnise:

Venter med CB til imorgen tidlig ja, vil ikke sitte der imorgen med skjegget i postkassa og ingen flere tester! :hoho:

Endret av Redbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser fingrene for deg redbird :)

#håper#håper#håper#

(jeg testet positivt forrige uke selv....og den var svaaaaak... sambo bare lo av meg til og med...meen jeg hadde rett... Krysser fingrene for positiv test i mårra tidli :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...