Bestee Skrevet 20. august 2009 #541 Del Skrevet 20. august 2009 En gammel klassevenninne fra ungdomskolen dukket opp på jobb idag. Og hva var hun? Jo - 7 måneder gravid. :dåne: Selvfølgelig var hun det! Er jo bare typisk det. Like etter at jeg hadde fått klarsignal fra mannen om at vi kunne begynne å prøve, slengte venninna mi et ultralyd bilde på bordet. Jeg ble så paff, og liker ikke å innrømme det, men litt skuffa kanskje. Nå er det to gravide blant venninnene mine, må si jeg føler meg litt nedfor når de setter i gang gravid-praten. Og irritert når de begynner å klage over plagene sine. Da tenker jeg at "slutt å klage! Dere er såå heldige som faktisk er gravide!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 20. august 2009 #542 Del Skrevet 20. august 2009 Er nok snart deres tur også!! Så må dere kose dere med alt dere kan gjøre nå før dere blir gravide og får vondter dere også :gjeiper: Jeg skulle feks gjerne gått tur, eller syklet litt... eller hatt et sosialt liv på ettermiddagene i stedet for å ligge strak ut på sofaen dag etter dag... selvfølgelig er jeg heldig som er gravid - men mener bare å si at "alt har sin sjarm" - det er fordeler og ulemper med begge situasjoner - og dere får snart oppleve den andre situasjonen dere også! Det er jeg helt sikker på =) Alt til sin tid! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 20. august 2009 #543 Del Skrevet 20. august 2009 Er nok snart deres tur også!! Så må dere kose dere med alt dere kan gjøre nå før dere blir gravide og får vondter dere også :gjeiper: Jeg skulle feks gjerne gått tur, eller syklet litt... eller hatt et sosialt liv på ettermiddagene i stedet for å ligge strak ut på sofaen dag etter dag... selvfølgelig er jeg heldig som er gravid - men mener bare å si at "alt har sin sjarm" - det er fordeler og ulemper med begge situasjoner - og dere får snart oppleve den andre situasjonen dere også! Det er jeg helt sikker på =) Alt til sin tid! =) Signerer denne jeg Helt flott å være gravid, ingen tvil om det, men litt plagsomt å være kvalm 24\7!! Gleder meg til det går over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 Forfatter #544 Del Skrevet 20. august 2009 Selvfølgelig var hun det! Er jo bare typisk det. Like etter at jeg hadde fått klarsignal fra mannen om at vi kunne begynne å prøve, slengte venninna mi et ultralyd bilde på bordet. Jeg ble så paff, og liker ikke å innrømme det, men litt skuffa kanskje. Nå er det to gravide blant venninnene mine, må si jeg føler meg litt nedfor når de setter i gang gravid-praten. Og irritert når de begynner å klage over plagene sine. Da tenker jeg at "slutt å klage! Dere er såå heldige som faktisk er gravide!" Skjønner deg godt jeg. Skuffelsen og misunnelsen kommer fort snikende! Merker det blir vanskeligere å holde tankene og følelsene unna når jeg står der og prater med dem. Møtte en gammel bekjent på bussen hjem idag...og JADAAA!! Hun var gravid i 11. uke med sin nummer to......Gud ler rått av meg, om jeg er helt stille kan jeg høre han.... Er nok snart deres tur også!! Så må dere kose dere med alt dere kan gjøre nå før dere blir gravide og får vondter dere også :gjeiper: Jeg skulle feks gjerne gått tur, eller syklet litt... eller hatt et sosialt liv på ettermiddagene i stedet for å ligge strak ut på sofaen dag etter dag... selvfølgelig er jeg heldig som er gravid - men mener bare å si at "alt har sin sjarm" - det er fordeler og ulemper med begge situasjoner - og dere får snart oppleve den andre situasjonen dere også! Det er jeg helt sikker på =) Alt til sin tid! =) Ja, prøver å tenke slik, "får nyte tiden nå!" plutselig så sitter jeg kanskje der og er gravid og har vondt selv. Men vil jo gjerne være der fordet da.. Takk for gode ord! Signerer denne jeg Helt flott å være gravid, ingen tvil om det, men litt plagsomt å være kvalm 24\7!! Gleder meg til det går over Den kan jeg forstå. Men kvalme gir smarte barn har jeg lest!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocha Skrevet 20. august 2009 #545 Del Skrevet 20. august 2009 må si meg heeelt enig i det dere skriver.. Dersom jeg og sambo lykkes ganske snart, blir vi de første i begge familiene som får små.. i tillegg er det vi som blir mast mest på da det er vi som har vært samen lengst også... :gjeiper: Så forrige uke...idet vi skulle kjøre på besøk til hans familie slapp han bomben om at han mistenkte at svigerinnen og broren hans var gravide.... Jeg ble så satt ut...å ja faktisk lei meg... at jeg ble ikke med på besøket...vi ler jo av d nå...men jeg ble skikkelig skuffet over at det faktisk ikke var vi som skulle få gi svigermor den lykkelige beskjeden MEN så var de ikke gravide alikevell... så sambo fikk jo høre det etterpå så jeg håper i mitt stille at vi skal få lov å være først Når er det du har IKM nå? Jeg synes det er så spennende å følge med på deg Virker som du har satt deg inn i alt osv... jeg skjønner egentli ikke så mye med dette syklus greiene osv...Men jeg har (tror jeg) IKM 31...så d blir spennende Men nå må jeg visst jobbe litt Krysser fingrene for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 Forfatter #546 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) må si meg heeelt enig i det dere skriver.. Dersom jeg og sambo lykkes ganske snart, blir vi de første i begge familiene som får små.. i tillegg er det vi som blir mast mest på da det er vi som har vært samen lengst også... :gjeiper: Så forrige uke...idet vi skulle kjøre på besøk til hans familie slapp han bomben om at han mistenkte at svigerinnen og broren hans var gravide.... Jeg ble så satt ut...å ja faktisk lei meg... at jeg ble ikke med på besøket...vi ler jo av d nå...men jeg ble skikkelig skuffet over at det faktisk ikke var vi som skulle få gi svigermor den lykkelige beskjeden MEN så var de ikke gravide alikevell... så sambo fikk jo høre det etterpå så jeg håper i mitt stille at vi skal få lov å være først Når er det du har IKM nå? Jeg synes det er så spennende å følge med på deg Virker som du har satt deg inn i alt osv... jeg skjønner egentli ikke så mye med dette syklus greiene osv...Men jeg har (tror jeg) IKM 31...så d blir spennende Men nå må jeg visst jobbe litt Krysser fingrene for deg Hei mocha! Det er godt å høre at jeg ikke er alene om å føle det sånn. Godt å ha KG, hvor man vet at man ikke er alene uansett hva det måtte dreie seg om! Jeg tror jeg har IKM 1. september, om syklusen er "full lengde". Den kan naturligvis komme noen dager før. Tror jeg har klart å sette meg inn i det meste ja. Liker å ha full oversikt. Krysser fingrene for deg også! Endret 20. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. august 2009 #547 Del Skrevet 20. august 2009 Håper spiren sitter denne gang Det hadde vært så koselig :rødme: Håper torsdagen har levd opp til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 Forfatter #548 Del Skrevet 20. august 2009 Om torsdagen har levd opp til forventningene.....? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 20. august 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 20. august 2009 Vil bare informere om at jeg snart kommer til å endre navn! Om det er noen som vil ha PM når det skjer, så jeg ikke mister dere så er det bare å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 21. august 2009 #550 Del Skrevet 21. august 2009 Såklart vil jeg ha beskjed om det! Dette er jo alt for spennende til at jeg bare skal hoppe av nå *BaByStØv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. august 2009 Forfatter #551 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Da skal jeg sørge for å sende deg en PM enatupp, når navnet er byttet, så er det ingen tvil om at det er meg. ***** Har kjøpt ny bil idag!!!!! En pudderblå ford focus!!! Og vi har allerede begynt med vår interne Jeff Dunham-vits. For de som har sett showet hans vet vel hva jeg snakker om. (It's not a blue Prius, it's a...blluuuuuue prius!) Men for oss blir det da en blluuueeee focus. Endret 21. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 21. august 2009 #552 Del Skrevet 21. august 2009 Hihi! gratulere med ny bil! Blir nok deilig og slippe bussen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. august 2009 Forfatter #553 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Hihi! gratulere med ny bil! Blir nok deilig og slippe bussen hele tiden Ikke bare det, men å kunne dra i butikken uten å være avhengige av noen som kan kjøre oss hjem med 5 poser... Og en annen ting..det er en stasjonsvogn. Så nå kan bebisen bare komme. :rødme: Føler meg så voksen. Focus'en er jo kåret til en av de sikreste bilene. Så føler vi har gjort et godt valg ja. Her er den! Endret 21. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. august 2009 #554 Del Skrevet 21. august 2009 Wow, den var jo kjempefin!! Vi skal også kjøpe stasjonsvogn ganske snart. Har spart i flere mnd nå. Send meg PM også, når du bytter navn. Uansett, så ligger jo dagboken din på mine innlegg, så jeg hadde jo funnet deg igjen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. august 2009 Forfatter #555 Del Skrevet 21. august 2009 Wow, den var jo kjempefin!! Vi skal også kjøpe stasjonsvogn ganske snart. Har spart i flere mnd nå. Send meg PM også, når du bytter navn. Uansett, så ligger jo dagboken din på mine innlegg, så jeg hadde jo funnet deg igjen uansett Den ER kjempefin. Stor, men kjennes ikke ut som om du kjører en stor bil når du sitter inni. Også er det koppholdere. DET var viktigst for Manden. Er bra jeg ligger blant dine innlegg da! Men jeg er vel litt overnervøs for at jeg skal bli helt glemt når jeg bytter navn. **** Jeg fant bryllupsvideoen vår!!!!! :rødme: NÅ er jeg glaadddd!!!! Hadde lagt den på et lurt sted. Inni eksen til kameraet vårt, som lå oppi en stor eske med mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 21. august 2009 #556 Del Skrevet 21. august 2009 Bilen var jo knall fin! *misunnelig på du* Mye bedre enn min passat vertfall Er nok et teng om at spiren sitter denne gangen Heldige du som har video i fra den store dagen.. Vi har noen dårlige klipp fra kompakt digitalt kamera, siden forloveren til mannen som egentli hadde kjøpt seg kamera for annledningen hadde rotet bort ladern uka før og ikke hadde råd til å kjøpe ny *BaByStØv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 21. august 2009 #557 Del Skrevet 21. august 2009 Hva er det med menn og koppholdere!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 21. august 2009 Forfatter #558 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Bilen var jo knall fin! *misunnelig på du* Mye bedre enn min passat vertfall Er nok et teng om at spiren sitter denne gangen Heldige du som har video i fra den store dagen.. Vi har noen dårlige klipp fra kompakt digitalt kamera, siden forloveren til mannen som egentli hadde kjøpt seg kamera for annledningen hadde rotet bort ladern uka før og ikke hadde råd til å kjøpe ny *BaByStØv* Fin ja. Og skikkelig fin blåfarge da. Ååå, så håpløst med bryllupsvideoen da! :dåne: er ikke den beste videoen vår den heller. De som filmet (søsteren til Manden og hennes mann) sa det skjedde noe med kameraet halvveis, så fra talen til Manden og et godt stykke ut på kvelden er det ikke lyd... Spiren skal ssiiiittteeee!! Nå har vi jo bilen klar. Jeg testet også hvor god plass det var bak, hvor langt opp døra gikk så det er lett å dukke inn i den, bagasjerommet osv... Takk for babystøv vennen! Hva er det med menn og koppholdere!! :dåne: I know!! Og Manden sitt svar på det er: "Det er VIKTIG med koppholder!" Med en skikkelig "så det så!"-holdning. Endret 21. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 22. august 2009 #559 Del Skrevet 22. august 2009 Kanskje du skulle byttet navn på dagboken også Fint navn, rødfugl :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. august 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Ja må gjøre det nå da, nå som jeg endelig er kommet hjem fra jobb. Takk! Inspirert av bokserien "House of Night" dette, som Neferet sitt er. ** Så sprøtt å se et helt annet navn på mine egne innlegg.. Endret 22. august 2009 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå