enatupp Skrevet 12. august 2009 #481 Del Skrevet 12. august 2009 Hvor er bruksanvisningen som burde fulgt med kroppen?? Det er noe jeg har lurt masse på de siste dagene... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 Forfatter #482 Del Skrevet 13. august 2009 Vil ha bruksanvisning ja!! Er det noen som vet hvordan jeg kan endre tittelen på boka mi?? Ser flere gjør det støtt og stadig, men jeg finner ikke ut av det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 13. august 2009 #483 Del Skrevet 13. august 2009 Vil ha bruksanvisning ja!! Er det noen som vet hvordan jeg kan endre tittelen på boka mi?? Ser flere gjør det støtt og stadig, men jeg finner ikke ut av det jeg. Bare gi beskjed til en moderator, så endrer de det for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 13. august 2009 Åja! Er det slik. Takk LilleEkorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 13. august 2009 #485 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis du går inn på første innlegget ditt - og endrer - så tror jeg du kan endre tittelen der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 13. august 2009 #486 Del Skrevet 13. august 2009 Vil ha bruksanvisning ja!! Me too!! Fikk du endret tittel? (jeg har gullfiskhjerne så jeg husker ikke hva du hadde før om du har endret) Om ikke så kan de gjøres på førstesiden tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 Forfatter #487 Del Skrevet 13. august 2009 Hvis du går inn på første innlegget ditt - og endrer - så tror jeg du kan endre tittelen der... Me too!! Fikk du endret tittel? (jeg har gullfiskhjerne så jeg husker ikke hva du hadde før om du har endret) Om ikke så kan de gjøres på førstesiden tror jeg. :klø: Har prøvd å titte på førstesiden, men finner ikkeno...! Men ser det ligger en mld i innboksen min. Skal sjekke hva som blir sagt der! Eller kanskje jeg må helt inn på "endre" ja, på førsteinnlegget! DET har jeg ikke prøvd! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 13. august 2009 Da fikk jeg endret litt på tittelen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. august 2009 #489 Del Skrevet 13. august 2009 Hei Trinemor! Nå var det lenge siden jeg hadde vært her inne. Håper alt går bra med deg, og det virker som at du har hatt en fin sommer med masse hvertfall. Lurt å fortsette sånn framover, så bør du få en fin kul på magen etterhvert Dumt at det ikke ble klaff for dere sist PP, det er nok bare å melde flytting med en gang, så det går mye bedre neste gang. Begynner jo å nærme seg EL etterhvert igjen nå.... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 13. august 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Heeei honning! Jah, litt kjipt at det ikke ble klaff forrige PP, med tanke på hvordan vi sto på... Men, regner med (håper) at det var de pillene jeg tok et par dager som gjorde ting litt vanskelig. Kan herved informere om at PP4 er igang med den første runde ! Er noe helt egent ved å kunne offentligjøre når man har seg med litt Manden har sovnet, han skal opp klokken 0500 og jeg har fri, så jeg klager ikke. Manden ble liggende i senga, mens jeg sto opp, sa natta og satte meg til rette i sofaen. Og jeg har funnet ut at endorfiner...er heeelt himmelsk etter en slitsom dag på jobben. Elsker det når jeg ender i latter og tårer og føler meg tvers igjennom lykkelig, smertefri og varm innvendig. Merkelige kroppen. Endret 13. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjau-mjau Skrevet 14. august 2009 #491 Del Skrevet 14. august 2009 Så bra det ordnet seg med ny tittel! Snart EL her ja, det blir spennende! Skulle hatt meg en ticker jeg også, men jeg har så ustabile sykluser at det er så og si umulig og lage en som stemmer.... Happy fredag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mca Skrevet 14. august 2009 #492 Del Skrevet 14. august 2009 Heeei:) Sjekk prøvedagboka mi!! *innom og rister av meg mye babystøv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. august 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 14. august 2009 Heeei:) Sjekk prøvedagboka mi!! *innom og rister av meg mye babystøv* Jaaa, var nettopp inne der nå!! Er såå glaaaaaadd! Åh, pokker at jeg ikke kan gi deg en ordentlig klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 14. august 2009 Forfatter #494 Del Skrevet 14. august 2009 Så bra det ordnet seg med ny tittel! Snart EL her ja, det blir spennende! Skulle hatt meg en ticker jeg også, men jeg har så ustabile sykluser at det er så og si umulig og lage en som stemmer.... Happy fredag!!! Ja, det var jo egentlig ganske lett å endre tittel. Håper syklusene dine stabiliserer seg snart da! Ticker må man ha. Happy fredag ja! Har friiiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. august 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 15. august 2009 Æsj, jeg har sånne rare mensmurringer nå. :klø: Og hint av blærekatarr også, siden jeg var litt tregere med å gå på do igår etter :dåne: Har ikke testet for EL idag, de andre jeg har tatt foregående dager har alle vært meget negative. Så venter til imorgen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 15. august 2009 #496 Del Skrevet 15. august 2009 Kan du forklare meg hvordan jeg får den "#&"@$¤ ticker greia til vises... får bare fram linken med all dens bokstaver og tegn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. august 2009 Forfatter #497 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Når du har laget ticker så får du opp forskjellige koder som kan brukes på forskjellige type sider. Mulig du må prøve en annen kode enn den du har prøvd; tror den som funker her begynner med url eller noe slikt, husker ikke helt...! Men den kopierer du og limer inn der du kan redigere signaturen din. Tror ikke det er mer som skal til...! EDIT: starter slik: [url=] .noe i den dur. Endret 15. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enatupp Skrevet 15. august 2009 #498 Del Skrevet 15. august 2009 Tusen takk! nå gikk det endelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 15. august 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 15. august 2009 Åååå, enatupp den tickeren var fiiiiiin! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 16. august 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) To streker på EL-test imorges! Men som vanlig er det jo vanskelig å tyde den da. :klø: Kontrollstreken blir alltid litt svakere enn den er på de negative. Og teststreken får en sterk strek ned langs ene siden. Men Manden mente også at den var noe sterkere en kontrollstreken. Kanskje dere kan (igjen) hjelpe meg å dømme? Men som vanlig er det vanskelig å få klare bilder med mobilen da.. Nå har denne ligget en stund. (gikk jo tross alt inn til Manden med en gang for litt Så det gikk vel...2 timer om ikke mer før jeg fikk tatt bilde. ) Skal også teste en gang til senere idag og imorgen tidlig, fram til den er negativ igjen. Det er noe jeg faktisk ikke har gjort før, har tenkt positiv = EL, selv om jeg har visst at det ikke stemmer. Så nå skal jeg teste til den er negativ igjen, for da vet jeg mer nøyaktig når EL er. Endret 16. august 2009 av trinemor83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå