Redbird Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #1961 Del Skrevet 8. oktober 2012 Jeg vet VELDIG godt hva du mener, MEN det er ingen andre som tar vare på deg enn deg selv. Og om du kjenner at å gå på jobb ikke er det riktige i morgen så gjør du det ikker mer enn du absolutt må. Skulle gjerne ha kommet og holdt på deg kjenner jeg. Du er verdens beste du! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. oktober 2012 #1962 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er godt å ha noe å se frem til, så flink dere er som har lagt en grov plan alt! Jeg stemmer for USA jeg da, men så har jeg ikke vært i Italia enda og det bør jeg vel kanskje få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #1963 Del Skrevet 8. oktober 2012 Det er godt å ha noe å se frem til, så flink dere er som har lagt en grov plan alt! Jeg stemmer for USA jeg da, men så har jeg ikke vært i Italia enda og det bør jeg vel kanskje få til. USA er drømmen ja Men falt så fullstendig pladask for Italia i sommer...! Er helt fantastisk...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #1964 Del Skrevet 8. oktober 2012 Her er min generelle dagbok! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=693584 Håper dere alle blir med over, selv om det ikke blir så mye prøve-prat der...! Denne dagboka blir værende altså, så her skal jeg fortsette å opplyse om hva som skjer videre. Etter samtale med legen, prøving på egenhånd, behandlinger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 8. oktober 2012 #1965 Del Skrevet 8. oktober 2012 Føler med dere...hadde virkelig håpet at det var deres tur nå! Så mange fine framtidsplaner dere har, syns dere er flinke til å gjøre det beste ut av ting og nyte livet sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #1966 Del Skrevet 8. oktober 2012 Takk My! * Nå har ennå ei jente fra mitt kull på skolen blitt mamma. :puh: Føler meg så tom og...flat. Klarer ikke gråte mer. Tror ikke det hele har gått opp for meg ennå. Hjernen har vel gått inn i forsvarsmodus og stengt vekk alle tankene og sannheten... Hvorfor skal det være så vanskelig for oss? "ALLE" rundt oss får det jo til. Skal vi være den prosentandelen som ikke får det til? Skal vi være bevis på at det ikke er en menneskerett og at ikke alle får det til? Jeg vil ikke det. Jeg vil være en av de som FÅR DET TIL! Jeg har så mye kjærlighet og omsorg å dele og hjertet mitt trenger et barn! Blæh....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 9. oktober 2012 #1967 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg har tenkt kjempemasse på deg! Så bra at mannen å pappaen din, har så god tone da Jeg blir med over i den andre dagboken din også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. oktober 2012 #1968 Del Skrevet 9. oktober 2012 Må bare legge igjen en kommentar her før jeg hopper over i den nye boken. Dere er virkelig i tankene mine om dagen. Det dere opplever er forferdelig urettferdig, tungt, trist og bare bæsj. Men det virker som om dere har et så fint forhold! Og det at dere klarer å planlegge litt fremover, glede dere til ting som skal skje uavhengig av dette sirkuset gjør meg varm om hjertet. Vi skal også til USA i 2014 om alt går etter planen. Og vi falt fullstendig for Italia da vi var der på bryllupsreise også. Vi var i USA i 2010, kjørte fra LA til Seattle. Denne gangen skal vi kjøre fra NY til Key West. Sånn, da vil jeg inn og lese i den nye dagboken også. En stor megaklem herfra! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2012 #1969 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er helt imponerende at dere allerede har klart å begynne å se fremover og lage planer Reising er helt topp, spesielt når dere ikke har barn og kan finne på akkurat hva dere vil, foreløpig. En dag får dere det til, en dag i fremtiden. Jeg har hengt meg i håpet om ei annen her inne som har prøvd i maange mange år og hatt alle sine forsøk i det offentlige og hatt generelt ikke så gode resultater, men klaff på første private forsøk. Det er virkelig håp for alle et sted der ute. :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #1970 Del Skrevet 9. oktober 2012 Det er helt imponerende at dere allerede har klart å begynne å se fremover og lage planer Reising er helt topp, spesielt når dere ikke har barn og kan finne på akkurat hva dere vil, foreløpig. En dag får dere det til, en dag i fremtiden. Jeg har hengt meg i håpet om ei annen her inne som har prøvd i maange mange år og hatt alle sine forsøk i det offentlige og hatt generelt ikke så gode resultater, men klaff på første private forsøk. Det er virkelig håp for alle et sted der ute. :klem: Det er eneste måten jeg klarer å tenke akkurat nå; det er håp for alle...! Jeg kan ikke gi opp...! Jeg klarer ikke det! USA-tur neste år har vi faktisk snakket om siden i sommer, det var viktig for oss selv da å ha noe å se fram til og snakke om. Eneste forskjell nå er at %-sjansene for at vi får dratt, uten barn, er noe større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #1971 Del Skrevet 9. oktober 2012 Jeg får ikke puste.... Det går for lite luft inn og for mye luft ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #1972 Del Skrevet 9. oktober 2012 (endret) Dette er de tre siste fellesmeldingene jeg sendte til mamma og pappa. Bra deprimerende.... Endret 9. oktober 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 9. oktober 2012 #1973 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ikke gi opp håpet kjære deg, dere kan fortsatt få det til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #1974 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ikke gi opp håpet kjære deg, dere kan fortsatt få det til!! Jeg håper det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 9. oktober 2012 #1975 Del Skrevet 9. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 10. oktober 2012 #1976 Del Skrevet 10. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 10. oktober 2012 #1977 Del Skrevet 10. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #1978 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg skulle liksom begynne å snakke om "babybird" og alt jeg nå.....! Shitverden! Hvordan ser man fremover? Tror ikke jeg tok det kurset jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. oktober 2012 #1979 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg føler med deg kjære. Å tenker kjempemasse på deg! Slaget er jo heldigvis ikke slått enda da! Jeg trur det letteste for meg hadde vært å tenkt, at vi kan fortsatt klare det, det er fortsatt håp. Å at vi bare skulle hatt en pause, til å bare være oss, for så å prøve igjen senere. ( Å ha sex regelmessig å bare kose oss. Ikke tenke eggløysning eller noe), så hvem vet, kanskje klarer dere det selv Det er som de sier, når du minst venter/tenker på det. Så skjer det Jeg krysser alt jeg kan, for at det skal klaffe for dere, på den ene eller andre måten! Det fortjener dere, virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. oktober 2012 #1980 Del Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har en back-up plan til deg... spar dere opp penger, eller spill på lotto.. eller ran en bank Og så dere dere et sabbatsår... hvor dere reiser til tja... f.eks en karibisk øy, og bare lever det glade liv. Laaate dager, deilige morgener, masse kjærlighet og glede og god mat... Og masse het elskov såklart! Innbiller meg at det kunne blitt baby på gang ut av noe sånt...(dere skulle IKKE tenkt på å lage baby altså, bare gjort det) Du har jo sagt at du ikke kan gi opp, du må tro det er håp. Og det ER håp, det er bare til å se på andre som har vært heldige. Mislykka forsøk ligger nå bak deg. Hva ligger foran deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå