Gå til innhold

Redbird sitt prøveeventyr!

Redbird

Anbefalte innlegg

Å Redbird! Jeg er så lei meg på deres vegne at jeg får ikke sagt det med ord. Så ufattelig trist og urettferdig :grine:

Feller mange tårer for deg nå.. Det er godt du og Manden har hverandre, og at han virker til å være en fantastisk person. Ta vare på hverandre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei å nei :( Nå ble jeg fryktelig trist. Pelsen står og tårer presser på! Jeg skulle ønsket at jeg kunne vært der for deg, gitt deg en skulder å gråte på! Vit at vi alle er her for deg! :)

Det er ikke så mye så vil være til hjelp, men jeg sender deg mangen store,gode, varme :klemmer:

Jeg tenker MASSE på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her renner tårene for dere. Skjønner at alt er mørkt nå, men det vil komme lysere tider igjen :klem:

Sender deg masse varme og kjærlighet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuglen :hug: Gråter med deg nå, bra jeg er på tur i regnet. Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg hevet meg rundt og kommet på flekken om du hadde ønsket det (men jeg har flyttet enda lenger bort nå)

Jeg er så glad for at du har den gode Manden din og at dine foreldre som jeg også har fått et kjempegodt inntrykk av.

Håper dere får en grei samtale på sykehuset også, selv om det absolutt ikke er den samtalen dere vil ha.

En million gode klemmer og varme tanker til deg :klemmer:

Grin, skrik og forbann verden så mye du orker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godfuglen!! :hug:

Jeg skjønner så godt at du hyler og skriker... hvordan skal du ellers få ut all den skuffelsen du nå føler. Få det ut!!

Har ikke selv vært gjennom prøverør, men kan tenke meg at prosesessen(e) er veldig tøffe for kropp og sjel, og at håpet holder en oppe. Og kan også tenke meg at der du er idag er enda tøffere. Supertøft faktisk. Du må ta følelsene dine på alvor nå, kjære deg... bearbeide den sorgen du nå føler. Men først er du kanskje mest sint og lei deg osv.. Uff!

Tenker fortsatt masse på deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Dette var forferdelig trist!! :sur: Skjønner godt at du hyler og skriker. Få det ut!! Du fortjener så inderlig mye å oppleve å bli mor. :klemmer::klem::klemmer:

Gråter med deg... :grine: Dette er urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine, fantastiske jentene :hug: Kan ikke sette ord på hva dere betyr for meg!!

Fantastiske pappa slapp alt på jobben og kom rett ut til meg da jeg sendte melding om hva som hadde skjedd. Pappaklemmer lindrer godt! Han var her helt til Manden kom hjem nå nylig. Og Manden har det tøffere enn jeg trodde. Nå står han ute og prater med pappa faktisk. Utrolig at de to er kommet så nære hverandre, men er veldig, veldig godt å se. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære fuglen. Du har min største medfølelse, jeg sitter her med tårer i øynene og bare kjenner på den lille sorgen jeg jeg fikk da jeg leste dette og kan virkelig ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Bare pass på å ta godt vare på hverandre i tiden fremover. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var veldig trist, Redbird - jeg er lei meg på deres vegne. Jeg håper dere finner styrke til å gå videre sammen, du og den gode Manden din :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva jeg skal si..... :klem: Det er nok verre for mennene enn vi damer tror, så det er bra han kan snakke med pappaen din. Nå fikk jeg også lyst på en pappaklem! Håper inderlig at det løser seg for dere på en eller annen måte i framtiden, slik at dere får den familien dere ønsker. Forstår veldig godt at det kjennes umulig ut med adopsjon nå, for det er jo virkelig ikke det samme og det dere ønsket dere så veldig. Skrik, bann og hyl - med beste samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg orke å stå på jobb og smile imorgen.....? :(

En foreløpig grov plan for meg og Manden...Ett år skal brukes til boligkjøp og behandling med akupunktur (Manden har allerede gått på dette, inkludert testosteron-sprøyter, som har vist en bedring i sædkvaliteten.) og gode vaner på begge. Aku-behandling på meg skal visst også være bra, både for slimhinner og eggproduksjon.

Så...evn sommer/høsten 2014 (da er jeg 30/31) får vi prøve oss på privat ICSI...feriepengene det året går til dette.

Sommeren 2013 skal vi til USA. Eller Italia. Vi får ikke bestemt oss. :) Vi elsker nemlig Italia (var i Venezia i august), men USA og dude-ranch har lenge vært en drøm! Nå kan vi faktisk gjennomføre denne planen.....

Ukentlig setter vi opp noe vi har å se frem til hver uke. Som f.eks bowling, kino, museum, turer osv. Nå på fredag drar vi og bowler og spiller billiard og spiser ute.

Mest av alt gleder jeg meg til boligkjøp. Eget sted, egen ro, eget hjem. Manden er fast bestemt på å fikse alt nå. Nå skal vi vekk herifra. Bare sorg i denne leiligheten jo....

Og igjen; til HVER ENESTE EN AV DERE:

Takk for varmen deres! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayami: Veldig sant. Er veldig glad for at Manden og pappa kommuniserer så bra sammen! Da jeg skjønte at de ble stående oppe og prate snek jeg meg stille og rolig inn igjen. Noen ganger må det mannfolk-prat til. :)

Adopsjon er ikke i mine tanker nå nei. Mye annet som kan prøves. Gir ikke opp....gir ikke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurt av dere å legge sånne planer både ukentlig og fine ferieplaner. Det er viktig å ha noe å se fram til :) Det høres ut som at dere er veldig flinke til å ta vare på hverandre, det er godt å lese.

Og du, ikke vær redd for å ringe og be om sykemelding for de nærmeste dagene. Jeg syns du har god grunn til å ta et par hjemmedager for å slippe å sette på seg et falskt smil på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jammen meg konstruktive også, imponerende! Og kjempetøffe- Jeg tror planene deres er veldig lure :)

Viktig å ha konkrete planer og være konstruktiv tror jeg. :) Jeg kjenner at jeg trenger klare linjer og mål ihvertfall..!

Lurt av dere å legge sånne planer både ukentlig og fine ferieplaner. Det er viktig å ha noe å se fram til :) Det høres ut som at dere er veldig flinke til å ta vare på hverandre, det er godt å lese.

Og du, ikke vær redd for å ringe og be om sykemelding for de nærmeste dagene. Jeg syns du har god grunn til å ta et par hjemmedager for å slippe å sette på seg et falskt smil på jobb :klem:

Skulle ønske jeg kunne... :sukk: Men når man er sjef i egen butikk (og man allerede har vært borte mye den siste måneden...) så kan jeg liksom ikke det. Syns ihvertfall ikke jeg kan. Og akkurat NÅ er det ikke mange leger å ringe...? :vetikke:

Dessuten har ikke Manden samvittighet til å ta en sykedag, og jeg vil ikke være alene...! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Honning sa akkurat det jeg tenkte på, du skal ikke være redd for å be om en sykmelding et par dager nå, om det er det du trenger. :klemmer:

Skjønner jo at du ikke har samvittighet til det, MEN om du kjenner at det ikke går i morgen så synes jeg du skal gå hjem evt. til legen.

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere; Tenkte jeg skulle lage en generell dagbok. Denne blir jo litt håpløs akkurat nå og bør holdes til prøver-ting... Har dere lyst til å bli med over? :) Jeg legger ut link når den er opprettet..! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet...Kjenner jeg burde, men...så er det dette med samvittighet og slikt da...

Jeg vet VELDIG godt hva du mener, MEN det er ingen andre som tar vare på deg enn deg selv. Og om du kjenner at å gå på jobb ikke er det riktige i morgen så gjør du det ikker mer enn du absolutt må.

Skulle gjerne ha kommet og holdt på deg kjenner jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...