Redbird Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1901 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dere er alle så kjempe, kjempe, kjempefine! At så mange av dere tenker på meg og støtter meg og krysser for meg er mer enn jeg kunne forestilt meg og betyr alt! Nå, ved Lutinus-innsetting nr 2 var det litt farge på den hvite pille-guffa/utfloden som ble med ut... Men ellers stikker det i venstre bryst...flere ganger...vondt som faaaa.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. oktober 2012 #1902 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan hende du har litt skjøre slimhinner nå, Redbird Fort gjort å bli litt sår! Og man blir ekstra skjør når man er gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1903 Del Skrevet 5. oktober 2012 Kan hende du har litt skjøre slimhinner nå, Redbird Fort gjort å bli litt sår! Og man blir ekstra skjør når man er gravid Du er FIN du!! Det skal sies at jeg er sår ja. Og at det kjennes ut som om jeg har fått en soppinfeksjon eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 5. oktober 2012 #1904 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg fikk soppinfeksjon tidlig i graviditeten. Men jeg brukte KUN kremen (canesten), så vidt det var et par dager. Da gikk det over Krysser fingrene for at alle følelser og rare ting du opplever om dagen, er pga to små spirer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #1905 Del Skrevet 5. oktober 2012 Dere fortjener at dere lykkes denne gang Jeg gleder meg sååå mye til testing om 1,5 dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. oktober 2012 #1906 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde rosa på papiret på rugedag 8 og det var bare en uskyldig lutinus-blødning av slimhinnene Tror det var akkurat det samme jeg hadde nå for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. oktober 2012 #1907 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg hadde rødbrune lutinusrester helt til jeg sluttet. Helt forferdelig. Tok meg både en og to sykedager pga det. Sopp fikk jeg også. Usjameg. Men det er nok helt normalt når man er konstant våt nedentil pga medisinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2012 #1908 Del Skrevet 5. oktober 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 5. oktober 2012 Forfatter #1909 Del Skrevet 5. oktober 2012 Jeg har verdens beste KG-jenter!! Takk for den fantastiske støtten dere gir meg!! Jeg har også en fantastisk venn "in real life" også. Ikke bare var han sammen med meg på jobb i hele kveld, han hadde også laget (selv!) en eske, med lilla blomster og lilla bånd (jeg elsker nemlig lilla) og skrevet "Humør-førstehjelpsskrin" på og fylt den med favoritt-godiset mitt! Det hjalp underverker på humøret, dagen gikk fort og det var godt å ha noen der hele kvelden! Nå skal jeg prøve å holde det humøret vedlike, imorgen er det Sverigetur med mamma og pappa og Manden. Skal kjøpe en test eller to der, som sikkert er billigere og teste søndag morgen...få det ut av verden liksom...Så skal jeg slappe av MAKS. Og igjen, dere er fantastiske! Aldri slutt!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 5. oktober 2012 #1910 Del Skrevet 5. oktober 2012 Så snill vennen din er da, å gir deg ett humør førstehjelpsskrin da Å koseligt med Sverigetur da Jeg har aldri vært der. Men den dagen vi blir gravid, å er over 12 uker, skal vi ta oss en tur dertil å se på barnevogn å andre barneting. Kan jo spare masse penger av det Jeg gleder meg til du tester på søndag, å rekner med at du kommer med oppdatering så kjapt du har mulighet til det etter du har testet Ha en fantastisk flott helg å kos dere kjempemasse på tur, dette fortjener dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. oktober 2012 #1911 Del Skrevet 5. oktober 2012 KG venner er gull verdt Håper du får en fin dag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 5. oktober 2012 #1912 Del Skrevet 5. oktober 2012 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. oktober 2012 #1913 Del Skrevet 6. oktober 2012 Så fantastisk av vennen din å stille opp sånn for deg Kos deg på sverigetur idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 6. oktober 2012 Forfatter #1914 Del Skrevet 6. oktober 2012 Fine jenter :hjerte: Tilbake fra Sverigetur! Brukte jo ikke en krone selv... Foreldre assa... Fikk meg to nye jeans også! Har nemlig bare to stykk som passer nå, over sommeren er jeg visst blitt bredere over hoftene... Gått fra 38 til 40 eller 42 i jeans.....!!!!! Aaaaaaaggh... Ellers kan jeg opplyse om blod på pinnen ved andre Lutinus-pille.. Har ikke hørt om slimhinner som blør friskt blod i den mengden, så håpet mitt svinner mer og mer for hver gang. Har jo spottet jevnt og trutt siden i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. oktober 2012 #1915 Del Skrevet 6. oktober 2012 Hei! Krysser fingrene for deg til tross for litt småblødninger! Jeg vet om flere som har hatt blødninger som likevel har vært gravide, så ikke gi opp håpet enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. oktober 2012 #1916 Del Skrevet 6. oktober 2012 Huff, blod er noe herk. Jeg trodde jeg fikk mensen dagen før testedag denne gangen, stappet i en tampong og hele pakka. Så mye blødde jeg! Vet det er vanskelig å holde håpet oppe, men forspket er ikke over før det er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 6. oktober 2012 #1917 Del Skrevet 6. oktober 2012 Utrolig vanskelig å holde håpet oppe ved blødninger. Sliter med det selv akkurat nå. Grusomt er det! Men som folk sier her er det mange som har noen blødninger uten at noe er galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 6. oktober 2012 #1918 Del Skrevet 6. oktober 2012 Det begynner å bli spennende her nå! Snart testing!! Skal tenke masse på deg i morgen, og må nok snike meg inn hit i løpet av dagen (lille skal døpes) for å holde meg oppdatert! Krysser alt jeg har for at det går bra!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 7. oktober 2012 Forfatter #1919 Del Skrevet 7. oktober 2012 Rugedag 15 (inkl innsettingsdag): Et stykk blendahvit, mega-negativ CB kl 0600. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 7. oktober 2012 #1920 Del Skrevet 7. oktober 2012 Redbird. Tenker på deg i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå