*Lollipop* Skrevet 2. oktober 2012 #1861 Del Skrevet 2. oktober 2012 Den frustrasjonen tror jeg hadde vært lettere å unngå om ikke man gikk på progesteronstøtte i tillegg for da er det så vanskelig å vite hva som er hva. 5 dager igjen bare! Det er ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #1862 Del Skrevet 2. oktober 2012 Den frustrasjonen tror jeg hadde vært lettere å unngå om ikke man gikk på progesteronstøtte i tillegg for da er det så vanskelig å vite hva som er hva. 5 dager igjen bare! Det er ikke lenge! Sant... Tror jeg må skru ned "symptomene" mine et hakk, mye kommer nok av Lutinusen også. Æsj, hvor ble det av trua mi....??? Må være fordi jeg syns magen er LITT flatere, LITT mindre hard og alt det der. Selv om jeg er himla grintete og humørsyk... Nei, 5 dager er ikke lenge, men syns optimismen synker litt hver dag... Fossefall!! Står alene på jobb og måtte skyndte meg og dytte papir nedi trusa...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. oktober 2012 #1863 Del Skrevet 2. oktober 2012 papir i trusa, snuppa da , men må man så må man. Bedre det en våt bukse liksom Innom og på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. oktober 2012 #1864 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke stresse etter symptomene, Redbird! Slapp av og kjenn på det du har merket Og det er jo faktisk endel!! Send masse kjærlighet til lillemagen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. oktober 2012 #1865 Del Skrevet 2. oktober 2012 En, to, tre på det fjerde skal det skje Det gjorde det her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #1866 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ikke stresse etter symptomene, Redbird! Slapp av og kjenn på det du har merket Og det er jo faktisk endel!! Send masse kjærlighet til lillemagen din En, to, tre på det fjerde skal det skje Det gjorde det her også Dere er så fiiiiiineeee!!! hvorfor fins det ikke en skikkelig smiley som mosekoser en annen smiley??? Er så godt å ha dere som er optimistiske for meg. Kan jo legge til at det er ekkelt i magen når jeg hoster....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. oktober 2012 #1867 Del Skrevet 2. oktober 2012 Fjerde her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 2. oktober 2012 #1868 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ekkelt i magen ved hosting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. oktober 2012 #1869 Del Skrevet 2. oktober 2012 Innom med en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 2. oktober 2012 Forfatter #1870 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Jeg kommer til å bli gal før mandag, bare så dere vet det! Men jeg liker virkelig å se at dere motbeviser meg i min angst! Klem til dere alle, fine folket!! * Hele ettermiddagen og kvelden har gått og vi har ikke en eneste gang rørt fjernkontrollen til tv'en! Vi har spist middag og lest og lest litt til. Pc'ene står på naturligvis, men det er så stille og deilig her nå! Smart å ha tv-fri innimellom! Anbefales. * Artig fakta: Manden var på fest hele lørdagen og naturligvis, dagen etter, får man "fylle-mage" dagen etterpå. Og vi vet alle hva det betyr. Fylle-bæsj. And how it stinks!!! Greia er; jeg var på do nå nettopp og da kjente jeg IGJEN den sure lukta!!! Spurte Manden om han hadde vært på do etter at vi kom hjem og nei, det hadde han ikke. Han gikk til og med selv ut på do for å lukte. (I know) Men han kjente ingenting! Jeg derimot rynket poå nesen! Var naturligvis ikke like kraftig, men nok til at det kjentes. Go luktesans... * Var ute og shoppet litt sminke-stasj idag og trengte en god krem til neglebåndene mine. (De er så tørre og sprukne at det er rent pinlig) Og det er mye rart man kan bruke som man ikke kan finne på å tenke ut selv! Damen anbefalte meg "Biosilk Silk therapy" som egentlig er en sånn oljesak man har i vått hår for å tilføre fuktighet! Den funker RÅTT på hud også!! :tommelsmil:Trekker kjempebra inn i hendene og funker like greit som en håndkrem. Bruker den også på tørre partier, som under føttene for eksempel. Og lukter så nam!! Tror jaggu jeg skal prøve den i håret også. Endret 2. oktober 2012 av Redbird Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. oktober 2012 #1871 Del Skrevet 2. oktober 2012 Heia fuglen!! Kan godt skjønne at du opplever et fyrverkeri av følelser inne i deg nå... og positive og negative tanker om hverandre. Håper du har noen kjekke planer for de neste dagene, så slipper du og gå og bli heeelt gal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #1872 Del Skrevet 3. oktober 2012 Takk Pasjonsblomst! Stort sett jobb som venter meg de neste dagene, men har goooode Manden på ettermiddagene og Sverigetur med mamma og pappa på lørdag. * Det er IKKE KULT å stå alene i butikk når man har SYKT vondt magen!!!!! Det var SÅ jævlig i morges at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg og måtte sette meg ned! Kaldsvettet og var helt skjelven. Måtte tilslutt ringe den andre butikken vår her og si "DET ER KRISE KOM NÅ!!" Det gikk heldigvis bra, men er litt småmurring ennå. I tillegg har det kommet noe som ligner mensmurringer også. Korsryggen strammer også..! Og irrasjonelle meg tenker: "Å gud, nå blir alt skjøvet ut, så mye vondt som jeg har nå så streiker vel livmoren!!" På bruket her har vi en fantastisk Iransk vaskedame som vasker gulvet hver dag. Hun forguder meg, fordi jeg er så hyggelig og i det hele tatt..og ber for meg hver dag. Søte damen. Idag fortalte jeg at jeg kanskje kunne være gravid nå, for hun lurte på om vi hadde barn. Når jeg fortalte det ble hun veldig ivrig! "Insallah insallah insallah! Du få! Du få! åh, Insallah! Du fortelle meg mandag! Du skal få kjempefin gave av meg! Insallah! Insallah!" Hun er HELT skjønn!! Hun skulle til og med stå med koranen og be høyt for meg i kveld. Hun hadde god tro på dette ja! Hun fortalte også at man måtte spise honning morgen og kveld! Når man prøver da, vel og merke. Det skulle virke "varmt" på magen, så eggene og sædcellene ble varme og sterke så de smeltet perfekt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 3. oktober 2012 #1873 Del Skrevet 3. oktober 2012 Åååh, jeg krysser fortsatt fingrene for deg Det nermer seg kjempemasse testdag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #1874 Del Skrevet 3. oktober 2012 Wæææææ jeg vet Gruer meg, vil ikke vite, vil ikke bli skuffet ennå en gang....! Kunne ikke ha vært mer avgjørende dette, denne gangen....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. oktober 2012 #1875 Del Skrevet 3. oktober 2012 Søte vaskedamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 3. oktober 2012 #1876 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg ber litt for deg jeg også, til fruktbarhetsguden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 3. oktober 2012 #1877 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hehe, så søt vaskedame Så rart at magen var helt ute av balanse idag tidlig, da! Hadde du fått i deg frokost enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 3. oktober 2012 #1878 Del Skrevet 3. oktober 2012 Dessverre fungerer vi ikke sånn..... Men mitt første tegn var også stølhet og stikking! Håper virkelig det er deres tur nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 3. oktober 2012 Forfatter #1879 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg ber litt for deg jeg også, til fruktbarhetsguden!! :strix: :strix: :strix: Hehe, så søt vaskedame Så rart at magen var helt ute av balanse idag tidlig, da! Hadde du fått i deg frokost enda? Hehe, joda frokost hadde jeg spist! Det var nok bare at jeg hadde forspist meg på middag i går og akkurat da skulle det UT igjen.. Litt ekkel mage, men det har løst seg nå. Nå har det vel stoppet helt opp tenker jeg... Dessverre fungerer vi ikke sånn..... Men mitt første tegn var også stølhet og stikking! Håper virkelig det er deres tur nå!!! Takk!! Det håper jeg også!! Vil ikke være den eneste fra KG-gjengen som ikke får... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2012 #1880 Del Skrevet 3. oktober 2012 Søte, søte vaskedamen Jeg ble helt rørt på dine vegner jeg nå. Jeg krysser alt jeg har for deg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå