Redbird Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1661 Del Skrevet 26. september 2011 Da er det bare å vente på svar på blodprøven da. Og så godt som alle "symptomene" er forsvunnet som dugg for solen! De ømme brystene er der fremdeles, men den ekstremt oppblåste magen forsvant jo nesten over natta! Nå er jeg like slank og fin igjen. Haha! Nå kan jeg i det minste gå i en ettersittende topp. Jaja, jeg har ihvertfall fått drømmejobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. september 2011 #1662 Del Skrevet 26. september 2011 Håper på gode resultater fuglen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 26. september 2011 Forfatter #1663 Del Skrevet 26. september 2011 Neida, her har det kun vært innbildning, igjen. Og selv om jeg trodde jeg var forberedt ble det endel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. september 2011 #1664 Del Skrevet 26. september 2011 Vennen Det blir trist selv om man har forberedt seg på at det blir sånn. Mange gode klemmer og tanker til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 26. september 2011 #1665 Del Skrevet 26. september 2011 Å nei! Hva skal man si... Masse klemmer til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. oktober 2011 #1666 Del Skrevet 4. oktober 2011 Tenker masse på deg Verden er urettferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 19. februar 2012 #1667 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvordan går det med deg, Redbird? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1668 Del Skrevet 22. april 2012 Alright! Her var jeg igjen. Og er jeg fremdeles barnløs? Å jadda. Vi har pause til etter august vi nå. Vi har jo vært på utenlandsferie så langt i år og skal til Venezia i august! Så vi (jeg) orket ikke å gjøre rett i gang med tredje og siste forsøk med en gang. Men bekymringene, irritasjonen og sorgen er der fordet! Selv om man skulle prøve å legge det hele bort og bare leve livet. Jaaaa, det funket bra...... Var i barnebursdag i går, til datteren til broren til Manden. Omringet av mamma'er og babyer. Herregud, jeg gråt i dusjen, jeg gråt når jeg sminket meg og jeg kjempet med tårene i bilen. Det er ikke et verre sted jeg kan tenke meg å være enn i en barnebursdag med masse småtasser. Så jeg satt stort sett på balkongen med mannfolka jeg...Fikk et par smårollinger på fanget utover ettermiddagen, men det var helt OK. Bare koselig når de er så blide som de to var. Men nå har jeg ihvertfall en jobb jeg elsker, hvor det skjer noe hele tiden. Jeg er jo sjef. Ellers? Nei, går og venter på neste mens da. Mens nummer 1223837 i rekken av mange som trenger seg på. Skal vel være her imorgen tenker jeg. Men, det er godt å være tilbake her, ihvertfall litt. Orker ikke å velte sorgene mine over gubben lenger...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1669 Del Skrevet 22. april 2012 Hvordan går det med deg, Redbird? Jeg er ihvertfall i live...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2012 #1670 Del Skrevet 22. april 2012 Fuglen jo Venezia er en av byene jeg ønsker å dra til - helst før den synker Herlig med en jobb du elsker, skulle ønske jeg kunne si det samme om min. Ja, jeg liker jobben, men elsker jeg den? God søndag snupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1671 Del Skrevet 22. april 2012 Fuglen jo Venezia er en av byene jeg ønsker å dra til - helst før den synker Herlig med en jobb du elsker, skulle ønske jeg kunne si det samme om min. Ja, jeg liker jobben, men elsker jeg den? God søndag snupp God søndag kjære Ikkeno gøy å ikke like jobben sin. Hadde det sånn før jeg også, men nå troooor jeg at jeg endelig har vært heldig. Ja, Venezia kan godt vente med å synke til etter august. Hehehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 22. april 2012 #1672 Del Skrevet 22. april 2012 Godt å se at du er i live i hvertfall, og har funnet en jobb du liker. Her kan jeg ikke si det samme for øyeblikket, men det endrer seg forhåpentligvis til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2012 #1673 Del Skrevet 22. april 2012 Jeg er nok mer enn klar til en pause fra jobben, det gikk fryktelig trått en periode men det er bedre nå. Jeg vet ikke hva som er drømme jobben min jeg, må ta en runde i tenkeboksen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1674 Del Skrevet 22. april 2012 Godt å se at du er i live i hvertfall, og har funnet en jobb du liker. Her kan jeg ikke si det samme for øyeblikket, men det endrer seg forhåpentligvis til høsten. Ja, jeg har lenge tenkt på å stikke innom her igjen, men har bare ikke orket tror jeg. Men er i live! :D Hva skjedde med forrige jobb?? tilbake! Jeg er nok mer enn klar til en pause fra jobben, det gikk fryktelig trått en periode men det er bedre nå. Jeg vet ikke hva som er drømme jobben min jeg, må ta en runde i tenkeboksen Min DRØMME-drømmejobb er arkeolog/historiker da. :D Men det krever jo en masse penger og utdannelse. Hehehe ;D Men dette er en god nummer to! Dette er jo like mye lidenskapen min dette som arkeologi. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 22. april 2012 Forfatter #1675 Del Skrevet 22. april 2012 Sånn til info har jeg brått funnet ut at jeg vil inn i en aktiv prøveperiode igjen. Da har jeg ihvertfall noe fast å fokusere på. Har bestilt en pakke med 14 EL-tester på billige-tester.no. Opprettet ticker her, som dere ser, opprettet ny profil på fertilityfriend.com. Ikke at det skal være en masse fokus og mas, men jeg tror jeg trenger dette å holde fast ved! Jaja...vi får se hvordan det går. Jeg skal ihvertfall kun fokusere på EL og ikke testdag, mensen kommer jo uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 22. april 2012 #1676 Del Skrevet 22. april 2012 Hei tilbake, Redbird! Ser du har en lang historie fra første innlogging. Blir spennende å følge deg! Da jeg var liten ville jeg bli arkeolog.. Jeg ble musiker istedet.. Og kan vel ikke si å hå opprettholdt interessen for utgravinger.. Neste liv!! Ha ei gooood natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2012 #1677 Del Skrevet 22. april 2012 Fokus på EL og ikke på testing deretter høres ut som en bra plan Håper du får en fin mandag Sov godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. april 2012 Forfatter #1678 Del Skrevet 23. april 2012 Hei tilbake, Redbird! Ser du har en lang historie fra første innlogging. Blir spennende å følge deg! Da jeg var liten ville jeg bli arkeolog.. Jeg ble musiker istedet.. Og kan vel ikke si å hå opprettholdt interessen for utgravinger.. Neste liv!! Ha ei gooood natt!! Jepp, blir nok neste liv ja! Men det kommer jeg nok ikke til å innrømme høyt, drømmen lever!!! :D Manden og jeg har for lengst funnet ut at jeg skal bli den kvinnelige utgaven av Indiana Jones og han skal bli mitt "trusty sidekick". Jeg har en laaaaang prøvehistorie bak meg ja. Ikke så lang som andre sine kanskje, men lang nok.... 3 år nå i april! Fokus på EL og ikke på testing deretter høres ut som en bra plan Håper du får en fin mandag Sov godt. Jepp, EL-fokus er min nye plan. La oss håpe DET går litt bedre enn mine andre planer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_O Skrevet 23. april 2012 #1679 Del Skrevet 23. april 2012 Ønsker deg all mulig hell fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 23. april 2012 Forfatter #1680 Del Skrevet 23. april 2012 Ønsker deg all mulig hell fremover! Tusen takk for det Tina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå