Lykkeliten Skrevet 24. juli 2003 #1 Skrevet 24. juli 2003 Er det flere som har ventet på Jim Carreys neste film? I morgen er det premiere på Bruce Almighty, i hvert fall her i byen... Det skal bli gøy! Hvilke av filmene hans liker dere best?
Gjest Anonymous Skrevet 24. juli 2003 #3 Skrevet 24. juli 2003 Jaa! Gleder meg masse... Den jeg har likt aller best så langt er Dum Dummere (er det sånn det skrives...?) :oops:
MarianneE Skrevet 24. juli 2003 #4 Skrevet 24. juli 2003 Gleder meg veldig!!!! Av filmene hans er jo "DumDummere" er klassiker! "Lystløgneren" er jo også ufattelig morsom! Tror den kommer hit i morra også...... JEEEEEJ!!! :D
Nilma Skrevet 24. juli 2003 #5 Skrevet 24. juli 2003 Hvilke av filmene hans liker dere best? Ingen! Fyren strever så hardt for å være morsom at det bare blir pinlig.
Lykkeliten Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 24. juli 2003 Ingen! Fyren strever så hardt for å være morsom at det bare blir pinlig. Synes du? Jeg synes han er helt super... Da slipper jeg i hvert fall å slåss med deg i billettkøen, da! :D
Nilma Skrevet 24. juli 2003 #7 Skrevet 24. juli 2003 Synes du? Jeg synes han er helt super... Da slipper jeg i hvert fall å slåss med deg i billettkøen, da! :D Det slipper du garantert! Ikke meningen å være en gledesdreper, heller da.... :oops:
Arwen Skrevet 24. juli 2003 #8 Skrevet 24. juli 2003 jeg liker dum dummere best. (The cabel guy dårligst)
Lykkeliten Skrevet 24. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 24. juli 2003 Det slipper du garantert! Ikke meningen å være en gledesdreper, heller da.... :oops: Neida, det er du vel ikke, Nilma! Det finnes sikkert masse filmer vi begge liker også :blunke: (Dette er jo enkle filmer, men jeg synes det er bra underholdning. Ellers er jeg en filmelsker, så jeg ser filmer i alle sjangre...)
Cita Skrevet 24. juli 2003 #10 Skrevet 24. juli 2003 Dum og Dummere og Lystløgneren er skikkelig morsomme. Har litt sans for Ace Venturafilmene også.
Jinx Skrevet 24. juli 2003 #11 Skrevet 24. juli 2003 Jepp, jeg skal se den.. (t.o.m mannen ville se den :o) Men håper sterkt at han holder seg unna gummi ansikter.. Har egentlig lite til overs for fyren.. Litt enig med Nilma, men håper han setter et bedre inntrykk på meg etter denne filmen..
Malou Skrevet 24. juli 2003 #12 Skrevet 24. juli 2003 Ingen! Fyren strever så hardt for å være morsom at det bare blir pinlig. Enig med Nilma. Synes ikke Jim Carry er særlig morsom. Har det litt sånn at han bare skal være og er morsom, om han er det eller ikke... :-? Jennifer
Mrs. B Skrevet 24. juli 2003 #13 Skrevet 24. juli 2003 Så denne filmen forrige uke og den var ganske morsom (selv om jeg egentlig ikke kan fordra Jim Carrey).
Gjest Candyfloss Skrevet 24. juli 2003 #14 Skrevet 24. juli 2003 Jeg skal se den i kveld (laster den ned over internett). Den ser morsom ut :D
Litago Skrevet 24. juli 2003 #15 Skrevet 24. juli 2003 Jeg er dessverre ikke begeistret for filmene hans.
Ruby Skrevet 24. juli 2003 #16 Skrevet 24. juli 2003 Dum og dummere må være den aller beste, men liker egentlig det meste med denne mannen, alt utenom de seriøse filmene han har laget. Det må være komedie, det er det han er aller best på. Liker Ace Ventura, Jeg, meg og Irene, Lystløgneren, Cable Guy ja, det aller meste.... Skal også se denne nye filmen, men er så lat og venter til den kommer på dvd.....
MarianneE Skrevet 25. juli 2003 #17 Skrevet 25. juli 2003 Takk Ruby!! Hvordan kunne jeg glemme AceVentura og Meg&Irene (het den ikke det?)
Junebug Skrevet 25. juli 2003 #18 Skrevet 25. juli 2003 Takk Ruby!! Hvordan kunne jeg glemme AceVentura og Meg&Irene (het den ikke det?) "Me, myself and Irene" het den på engelsk, så da het den kanskje "Jeg, meg og Irene" på norsk. det er min Jim Carey favoritt film. Jeg har veldig lyst til å se Bruce Allmighty, synes Carey er hysterisk morsom. Håper bare jeg finner noen som har like dårlig sans for humor som meg som vil bli med å se den (jeg skjønner jo at Carey-filmene ikke akkurat er de mest intelligente filmene som finnes)
Cilla Skrevet 25. juli 2003 #20 Skrevet 25. juli 2003 I sted var jeg og mannen min på Bruce Allmighty. Til å være premiere var salen bare halvfull, og kinoen her ikke såååå stor heller. Det var en film midt på treet. Ingen film jeg kommer til å tenke på helt til neste år. Var egentlig ikke verdt de 150 kr vi betalte i billetter, men helt greit som et tidsfordriv. Muligens hadde jeg og mannen min hatt mer kos av et måltid på Mc Donalds for de pengene. Andre som har sett den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå