Gjest Marie M Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Heisann! Har veldig lyst til å prøve meg på lav-karbodiett, men trenger gode tips og råd. Er det noen som går på lav-karbo som kan fortelle meg hva man kan spise, og hva man bør holde seg unna? Spise hva til frokost, luns, middag og kvelds???
Fresi Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 Jeg aner ikke, men har registrert at det finnes et forum som heter lavkarbo.no og som ser ut til å ha en god del oppskrifter på både frokost, lunsj og middag.
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Det finnes jo mange forskjellige typer lavkarbodietter. Noen nesten uten karbohydrater i det hele tatt og andre som legger vekt på sunne karber og sunt fett. Selv sverger jeg til south beach dietten (se southbeach.no)
LenaB Skrevet 9. juni 2009 #6 Skrevet 9. juni 2009 Som andre skriver, lavkarbo.no er en gullgruve for den som er intressert i et kosthold med lite karbohydrater, jeg har brukt forumet mye, og oppskriftene. Har nå fulgt Atkinsdietten i 3 år og 6 mnd, og har gått ned 45 kilo. (Har hatt en slankepause på ca 18 mnd) Hvis du er intressert skriver jeg mye i bloggen min om kostholdet og levemåten min, du finner også en del oppskrifter og ideer til lavkarbomat. Jeg lager lavkarbopizza, lavkarbobrød, is, og jeg koser meg med grillmat :-) www.lenabeatrice.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå