Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Hva skriver dere i slutten av invitasjonen? -Hilsen A&B -Vennlig hilsen A&B -Hjertelig hilsen A&B Eller annet? Gjerne noe morsomt?
Lille Rosa Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hva skriver dere i slutten av invitasjonen? -Hilsen A&B -Vennlig hilsen A&B -Hjertelig hilsen A&B Eller annet? Gjerne noe morsomt? Nå er det en stund siden vi sendte ut våre så er ikke sikker, men mener at vi hadde "hjertelig hilsen". "Vennlig hilsen" bruker jeg i jobb-signaturen min til helt ukjente, så syns da det ble rart å skulle bruke det i invitasjonene som ble sendt til våre nære/kjære.. Endret 27. mai 2009 av Lille Rosa
Lunamamma Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 Nå er det en stund siden vi sendte ut våre så er ikke sikker, men mener at vi hadde "hjertelig hilsen". "Vennlig hilsen" bruker jeg i jobb-signaturen min til helt ukjente, så syns da det ble rart å skulle bruke det i invitasjonene som ble sendt til våre nære/kjære.. Hm... Ser at jeg har skrevet "med vennlig hilsen A&B", og synes nå at det ser helt idiotisk ut. Meeen de ble sent ut for 2 mnd siden, så det er litt i seineste laget å endre det! So save yourself: Skriv hjertelig!
Møffi Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Bare ikke skriv "kos" eller "klemmer" eller noe i den duren... Går også med "hilsen fra" forresten
Lilly-L Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Vi droppet hele "hilsen"-greia og skrev bare _navn_ & _navn_ som vi satt på egen linje etter invitasjonsteksten.
Honey Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Ordlyden i invitasjonen er valgfri, men vi avsluttet ikke med noen hilsen. Vi skrev bare "Hjertelig velkommen" først, så da hadde det blitt litt smør på flesk med hjertelig hilsen til slutt.
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2009 #9 Skrevet 29. mai 2009 Vi avsluttet med: Hjertelig velkommen. Siden vi hadde skrevet Aog B inviterer C til bryllup, så var det ikke nødvendig å skrive navnene våres en gang til.
Solstrålejenta Skrevet 29. mai 2009 #10 Skrevet 29. mai 2009 Vi avsluttet heller ikke med noen hilsen, bare navn & navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå