Gjest bea t Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 finns det en tipstelefon for forsikringssvindel? Hva skjer med de som svindler? Små eller store beløp,svindel er svindel. blir de ekskludert som kunde? Er det automatikk i en anmeldelse? Vet du om det finns noen nettsider om dette? kansje du vet noe om dette, ikke hva du tror,men hva du vet.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 28. mai 2009 #2 Skrevet 28. mai 2009 finns det en tipstelefon for forsikringssvindel? Hva skjer med de som svindler? Små eller store beløp,svindel er svindel. blir de ekskludert som kunde? Er det automatikk i en anmeldelse? Vet du om det finns noen nettsider om dette? kansje du vet noe om dette, ikke hva du tror,men hva du vet. Tipstelefon tror jeg det ikke finnes, men jeg vil tippe at selskapet vil bli glad for at du tar kontakt. Om du ikke vet kunden sitt selskap, så kan du jo ringe ditt eget? Det skal ikke så mye etterforskning til for å finne ut hvor h*n har forsikringene sine. Sorry at jeg bare "tror" og ikke "vet" da, men tar meg friheten til å svare allikevel, da forsikringssvindel er noe selskap ser VELDIG alvorlig på. Og tenk på oss som betaler i dyre dommer inn til felleskapet, for at pengene skal bli misbrukt! Blir så irritert at jeg bare måtte svare! :D Håper du finner ut av det, OG at du er sikker i din sak
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Som saksbehandler i stor selskap tar vi slike henvendelser svært alvorlig og melder i fra til rett instans. Det er ihvertfall hos min arbeidsgiver en intern etterforsker som undersøker forholdene nærmere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå