Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Raptuza
Skrevet

Nokon som har erfaring med bruk av krystalldeo eller saltdeo som det og kalles? Sitter på gjerdet og lurar på om eg skal kjøpa meg ein slik sidan den er utan skadelege stoff. Nokon som har prøvd? Gjer den jobben sin??

Videoannonse
Annonse
Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd den Thai krystalldeodoranten de selger på helsekostbutikker. Jeg var veldig fornøyd med den, men etter ca 2 mnd bruk (er utrolig drøy), så løsnet den fra den delen den er festet i. Om du skjønner... Det du holder i for å ikke holde direkte i deoen. Så da sluttet jeg å bruke den.

Men var veldig fornøyd med den utenom akkurat det da, så jeg vil anbefale den :o)

Skrevet (endret)

Jeg har brukt krystalldeo en stund og synes absolutt at det funker. Det tar selvfølgelig litt lenger tid å ta den på enn hva det gjør med en vanlig deo, men det er det bare å venne seg til. Jeg opplever at jeg får mer ut av steinen hvis jeg bruker varmt vann på den istedenfor kaldt og så må du la huden tørke før du tar på klær :)

Endret av Michi
Skrevet (endret)
Hva er krystall deo? :klø:

Krystallen som blant annet brukes som deodorant er en saltkrystall (fra Alum) som ved påføring på huden eliminerer lukt av svette samtidig som den ikke tetter porene. Den er ikke tilsatt noen kjemiske produkter og er derfor veldig hudvennlig og passer til alle hudtyper :)

Endret av Michi
Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns den er bra, og ikke minst utrolig drøy. På den forrige jeg hadde så var det også beholderen som knakk lenge før jeg hadde brukt halvparten, og jeg tror jeg hadde den et års tid minst.

Den jeg har nå har jeg hatt et års tid ca, man kan nesten ikke se at den er brukt, men jeg bruker den omtrent halvparten av tiden.

Men den er ikke supereffektiv, jeg har spesielt merket at det har lett for å bli litt svettelukt hvis jeg har på meg syntetiske stoffer. Også bruker jeg den ikke hvis jeg skal trene.

Gjest Eurodice
Skrevet
Nokon som har erfaring med bruk av krystalldeo eller saltdeo som det og kalles? Sitter på gjerdet og lurar på om eg skal kjøpa meg ein slik sidan den er utan skadelege stoff. Nokon som har prøvd? Gjer den jobben sin??

Jeg har dårlig erfaring med den type deodoranter. Jeg har forsøkt to forskjellige merker, husker ikke navnet på dem, og fikk kløende utslett i armhulene. Det tok flere uker før de ble borte, og i mellomtiden brukte jeg ingen deodorant. Den jeg bruker nå har jeg kjøpt i helsekostbutikk, fra Rosenserien biocosmetic.

Skrevet

Skrev nettopp en omtale av den. Strange :D Uansett, liker den veldig godt, omtalen min ligger her.

Skrevet

min har ikke noe feste, man holder bare i stenen. den er heller ikek i deo form, men ser ut som en stor pen bergkrystall, så man kan ha den liggende fremme på badet. liker den godt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...